;
coinex

مصدومیت سردار آزمون ؛ آیا ستاره تیم ملی به جام جهانی می‌رسد؟

خبر مصدومیت سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران همه فوتبال‌دوستان ایرانی را نگران کرده است. اما آیا سردار به جام جهانی 2022 می‌رسد؟

در جریان دیدار پورتو و لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا و در شرایطی که همه انتظار تقابل دو ستاره ایرانی دو تیم را داشتند، اتفاق عجیبی افتاد و سردار اصلا وارد بازی نشد! اندکی بعد از بازی که با درخشش طارمی به نفع پورتو به پایان یافت خبری جامعه فوتبالی ایران را در آستانه جام جهانی قطر به شوک فرو برد. سردار آزمون مصدوم شده است!

بیشتر بخوانید: طرح مصادره اموال سلبریتی‌ها کلید خورد!

مصدومیت سردار آزمون

آزمون و طارمی هر دو در سالیان اخیر و در نسل فعلی فوتبال ایران از مهمترین بازیکنان تیم بوده‌اند که هر یک در مقاطع حساسی به داد ایران رسیده‌اند و همواره کیفیت بالای خود را نیز حفظ کرده‌اند. حتی در همین دو بازی دوستانه اخیر، ایران اروگوئه را با گلزنی مهدی طارمی برد و در برابر سنگال، آزمون گل تساوی بخش را ثبت کرد تا ایران بازنده از زمین خارج نشود.

مصدومیت سردار آزمون ؛ آیا ستاره تیم ملی به جام جهانی می‌رسد؟
مصدومیت آزمون / مصدومیت سردار آزمون در لیگ قهرمانان / مصدومیت مهاجم تیم ملی

البته که پیش از آغاز این بازی، در تصاویر لحظاتی از گرم کردن سردار آزمون در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش دیده شد، اما روز بعد از بازی خبر رسید که او در زمان گرم کردن خود دچار مصدومیت شده و امروز وضعیت مصدومیت او مشخص می‌شود.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن در دقیقه ۵۵ دیدار برابر پورتو با دستور سیوانه خود را آماده حضور در زمین بازی می‌کند اما به دلیل احساس درد در ناحیه کشاله پای خود از حضور در زمین بازی خودداری کرده و امروز بعد از انجام مراحل پزشکی شرایط مهاجم قرمزپوشان آلمانی روشن می‌شود. با این اوصاف باید دید آیا سردار به جام جهانی خواهد رسید یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مصدومیت سردار آزمون چیست؟ آیا سردار آزمون به جام جهانی قطر می‌رسد؟

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر