;
coinex

بازی 2 Call of Duty: Modern Warfare در سال 2023 پولی می‌شود!

بنابر جدیدترین اطلاعات فاش شده، بازی 2 Call of Duty: Modern Warfare ممکن است در طول سال 2023 میزبان آپشن‌های پولی بسیاری باشد.

خبر پولی شدن بازی 2 Call of Duty: Modern Warfare ممکن است کمی طرفداران را ناامید کند اما گفته شده این مورد محدود به یک بسته الحاقی است که به نقشه‌های کلاسیک بازسازی شده اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: تریلر فصل پنجم بازی Call of Duty: Vanguard منتشر شد

بازی 2 Call of Duty: Modern Warfare

بنابر گزارش جدیدی از Insider Gaming، اکتیویژن یک DLC پریمیوم برای این بازی در نظر دارد تا عدم ارائه بازی جدید در سال 2023 را برطرف کند و این یعنی در سال 2023 هیچ عنوان جدیدی به این فرنچایز پرطرفدار اضافه نمی‌شود.

در همین باره یکی از افشاگران بازی‌های کالاف دیوتی در توییتر به نام The Ghost of Hope ادعا کرده که چند نقشه کلاسیک از کالاف دیوتی در بروزرسانی سال دوم مدرن وارفر 2 حضور دارند.

گرچه Insider Gaming نتوانسته ماهیت دقیق بسته الحاقی پولی را تایید کند، این گزارش مدعی است که نقشه‌های بازسازی شده اساس محتوای آن هستند و منابع گزارش نیز مدعی هستند که Battle Pass استاندارد، نقشه‌های DLC و سلاح‌ها برای تمام بازیکنان رایگان خواهد بود.

بازی 2 Call of Duty: Modern Warfare در سال 2023 پولی می‌شود!

پیش از انتشار بازی Call of Duty Modern Warfare 2 که برای 28 اکتبر مقارن با 6 آبان ماه 1401 برنامه‌ریزی شده، جزئیات زیادی از این بازی فاش شده است. برای مثال حالا می‌دانیم که بخش چند نفره بازی یک حالت سوم شخص خواهد بود که حالت چند نفره Spec Ops نیز در آن حضور خواهد داشت.

همچنین در شرایطی که گفته شده در سال 2023 بازی جدیدی از این فرنچایز منتشر نمی‌شود، در گزارش دیگری ادعا شده بود که کالاف دیوتی 2024 احتمالا مربوط به جنگ عراق است. همچنین ظاهرا دنباله‌ای به نام Call of Duty: Advanced Warfare در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

از سوی دیگر نسخه جدید بازی بتل رویال کال آف دیوتی یعنی وارزون 2 نیز در تاریخ 16 نوامبر مقارن با 25 آبان منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر