;
coinex

تریلر فصل پنجم بازی Call of Duty: Vanguard منتشر شد

اخیرا شرکت اکتیویژن تریلر فصل پنجم بازی Call of Duty: Vanguard را منتشر کرد. این تریلر بازگشت رائول مندز، شخصیت شرور سری Black Ops را تائید می‌کند.

در تریلر فصل پنج کالاف دیوتی: ونگارد شاهد بازگشت شخصیت شرور بازی، رائول مندز هستیم. هرچند از لحاظ زمانی، این بازی در زمان نبردهای جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد، اما در فصل پایانی، روایت داستانی آن کمی جلوتر رفته و به سراغ دوران جنگ ویتنام می‌رود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ایکس باکس در سال 2022

تریلر فصل پنجم بازی Call of Duty: Vanguard

شرکت اکتیویژن فصل پنجم کالاف دیوتی: ونگارد و وارزون را Last Stand نامیده است چرا که به دلیل عرضه بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 2 و نسخه‌ی بعدی وارزون در چند ماه آینده، روند به‌روزرسانی محتوا در پایان فصل پنجم برای دو بازی Call of Duty: Vanguard و وارزون متوقف می‌شود.

تریلر فصل 5 بازی کالاف دیوتی ونگارد یک نقشه‌ی جدید به نام Beheaded را نشان می‌دهد که درواقع، یک بازسازی از میدان جنگ زده‌ی تایمز نیویورک بوده و مجسمه‌ی آزادی آن تخریب شده و سر آن به زمین افتاده است. این تریلر می‌تواند به خوبی گیمرها را با حال و هوای فصل جدید این بازی آشنا کند. در زیر، می‌توانید تریلر فصل 5 Call of Duty: Vanguard را مشاهده کنید:

این بازی امروز بر روی تمامی پلتفرم‌ها در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. به علاوه، این شرکت می‌خواهد در یک رویداد زنده در تاریخ ۲۴ شهریور با عنوان Call of Duty: Next، توضیحات پیرامون آینده‌ی مجموعه‌ی کالاف دیوتی ارائه دهد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

دیدگاه شما درباره‌ی فصل 5 بازی Call of Duty: Vanguard چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر