;
coinex

اولین نقشه بخش چند نفره Call of Duty: Modern Warfare 2 فاش شد

با توجه به آخرین اخبار بازی اولین نقشه بخش چند نفره Call of Duty: Modern Warfare 2 فاش شد که ظاهرا ربطی هم به مسابقات فرمول یک دارد.
بازی آینده Call of Duty: Modern Warfare اولین نقشه چند نفره اصلی خود را که دارای یک مسیر مسابقه فرمول است، رسماً دریافت کرد. پس از اینکه Modern Warfare 2019 باعث هیجان بیش از اندازه طرفداران شد، جای تعجب نیست که جامعه بازیکنان مشتاقانه منتظر یک رونمایی مناسب از عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 باشند.

در حال حاضر این بازی برای انتشار در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پی‌سی برنامه ریزی شده است و اکتیویژن به آرامی در حال برنامه ریزی برای تبلیغات و بازاریابی برای نسخه جدید از فرنچایز محبوب خود است.

بیشتر بخوانید: بخشی از داستان بازی Bayonetta 3 لو رفت

اولین نقشه بخش چند نفره Call of Duty: Modern Warfare 2 فاش شد

حال با توجه به نزدیک شدن به تاریخ عرضه این عنوان، اولین نقشه بخش چند نفره Call of Duty: Modern Warfare 2 فاش شد. نقشه جایزه بزرگ Marina Bay که از پیست‌های مسابقه فرمول یک پیشرفته الهام گرفته است.

این نقشه فرصتی را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا در حالی که یک مسابقه واقعی در نزدیکی آن‌ها برگزار می‌شود، با یکدیگر به مبارزه بپردازند و آن‌را به یکی از جالب‌ترین و پویاترین مبارزات در نقشه بخش چند نفره Call of Duty: Modern Warfare 2 تبدیل کنند. نقشه چند نفره Grand Prix Marina Bay یک نقشه 6v6 با بخش‌های داخلی و خارجی زیادی برای مبارزه است و تنوع زیادی در آن وجود دارد.

با توجه به اینکه از حالت‌های بخش چند نفره Call of Duty: Modern Warfare 2 اخبار زیادی در فضای مجازی وجود نداشت، در حال حاضر می‌بینیم که اکتیویژن بلیزارد شروع به انتشار ویدیوهای تبلیغاتی اختصاصی برای بازی کرده است و برخی از محتوا و ویژگی‌های آن‌را نشان می‌دهد.

اولین نقشه بخش چند نفره Call of Duty: Modern Warfare 2 فاش شد

از آن‌جایی که این فقط یک تبلیغ برای این عنوان است، باید در نظر داشت که هنوز اطلاعاتی راجع به مکانیک گیم‌پلی و روال مبازره در Marina Bay وجود ندارد. در حالی که برخی بر این باورند که Modern Warfare 2 برای موفق شدن باید با الهام گرفتن از نسخه قبلی خود شروع کند.

از آن‌جایی که طراحی نقشه برای یک بازی چند نفره عنصر بسیار مهمی برای موفق شدن آن عنوان است باید صبر داشت و دید که سازنده‌ها از پس آن برخواهند آمد یا مجدد با یک شکست روبه‌رو خواهند شد. یک راه نسبتا ساده برای توسعه‌دهنده وجود دارد تا باعث دیده شدن این بازی شود و آن هم گنجاندن نقشه‌های کلاسیک در COD: Modern Warfare 2 است که باید دیر یا زود اتفاق بیفتد.

همچنین لازم به ذکر است که برخی از گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که ممکن است یک DLC پولی در حال تولید برای Modern Warfare 2 باشد که نسبت به نسخه 2019 تغییر قابل توجهی خواهد داشت.

چندی پیش Ralph Valve گفته بود که ماه آگوست زمانی است که اکتیویژن قصد دارد تا از محتوای چند نفره این عنوان رونمایی کند و حال این اتفاق نیز در حال انجام است. ظاهرا حالت‌های مختلف چند نفره Call of Duty در نسخه جدید Modern Warfare 2 باز گشته است که از بین آن‌ها می‌توان به Search & Destroy ،Team Deathmatch ،Free-for-All و Kill Confirmed اشاره کرد. اگر لیست حالت‌های مختلف بازی دقیق باشد، به‌نظر می‌رسد بازیکنان می‌توانند چند حالت‌ جدید مانند Ground War Bomb و All or Nothing را در کنار نقشه بخش چند نفره Call of Duty: Modern Warfare 2 نیز تجربه کنند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

با فاش شدن اولین نقشه بخش چند نفره Call of Duty: Modern Warfare 2 فکر می‌کند که این عنوان می‌تواند تجربه نسخه 2019 را تکرار کند یا خیر؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر