;
coinex

امکان استفاده همزمان عکس،‌ ویدیو و گیف در توییتر میسر شد

به لطف توییتر از این به بعد توییت‌ها متنوع‌تر خواهند بود چراکه امکان استفاده همزمان عکس،‌ ویدیو و گیف در توییتر فراهم شده است.

ویژگی جدید توییتر که در حال حاضر برای کاربران اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته، امکان استفاده همزمان از عکس، ویدیو و فایل گیف در یک توییت متنی است.

الساندرو پالوزی، افشاگر معروف دنیای شبکه‌های اجتماعی اولین بار در آپریل از اضافه شدن این قابلیت خبر داد و بعد از آن توییتر تایید کرد که در حال کار روی قابلیت پست‌های چندرسانه‌ای است. این در حالی است که پیش از این در یک توییت تنها امکان به اشتراک‌گذاری یک فایل رسانه‌ای را داشتید.

بیشتر بخوانید: سوپر اپلیکیشن X ؛ ایده عجیب ایلان ماسک برای توییتر با تقلید از وی‌چت!

استفاده همزمان عکس،‌ ویدیو و گیف در توییتر

در حال حاضر قابلیت ترکیب عکس، فیلم و Gif در توییتر عرضه شده و تنها کاری که برای ترکیب این قابلیت‌ها باید انجام داد، انتخاب نماد عکس و افزودن رسانه‌های مدنظر است. با توجه به تعداد تصاویر و یا قابل‌های رسانه‌ای، توییتر آن‌ها را به شکل شبکه‌ای نشان می‌دهد.

ظاهرا در حال حاضر امکان اضافه کردن چهار قطعه محتوای چندرسانه‌ای در یک توییت وجود دارد اما هنوز مشخص نشده که آیا توییت‌های منتش شده خارج از پلتفرم نیز از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند یا نه!

امکان استفاده همزمان عکس،‌ ویدیو و گیف در توییتر میسر شد

بررسی ما از این موضوع نشان داد که قراردادن این توییت‌ها در میان مطالب وب‌سایت سبب می‌شود که فقط یکی دو مورد از محتواهای توییت نمایش داده شود و اشتراک‌گذاری آن‌ها در اسلک نیز وضعیت مشابهی را در پی داشت.

در شرایطی که گفته می‌شود ایلان ماسک در آستانه خرید توییتر است و بحث‌های زیادی درباره آینده این پلتفرم از حالا شکل گرفته، این شبکه اجتماعی همواره در حال افزودن قابلیت‌های جدید است. برای مثال همین چندی پیش توییتر گزینه ادیت توییت را به اپلیکیشن خود اضافه کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص امکان استفاده همزمان عکس،‌ ویدیو و گیف در توییتر چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر