;
coinex

خرید قسطی موبایل بدون ضامن کمتر از نیم ساعت

امروزه گوشی هوشمند به یکی از ابزار ضروری و مهم در زندگی مردم در دنیا تبدیل شده است. در ایران نیز خرید قسطی موبایل به واسطه شرایط اقتصادی و گران بودن این وسیله رواج بسیاری پیدا کرده و بسیاری از افراد این ابزار را به‌صورت اقساطی تهیه می‌کنند.

به همین دلیل بسیاری از مراکز فروش گوشی تلفن همراه رقابت تنگاتنگی‌ را با در نظر گرفتن شرایط بهتر و مطلوب‌تر در این خصوص آغاز کرده‌اند تا با ارائه پیشنهادهای جذاب، مشتریان را به‌سوی خود جذب کنند. سرعت در تحویل و آسان بودن شرایط خرید قسطی از جمله این پیشنهادها محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی خدمات یکی از شرکت‌های معتبر در این خصوص بپردازیم.

خرید قسطی موبایل از مای تل چه شرایطی دارد؟

همان‌طور که در بالا اشاره شد، امروزه شرکت‌های زیادی هستند که به دلیل عقب نماندن از بازار فروش گوشی‌های خود، طرح فروش اقساطی را به مشتریان ارائه کرده‌اند. مواردی از قبیل مبلغ پیش‌پرداخت، نیاز یا عدم نیاز به ضامن، میزان سود دریافتی بابت قسطی بودن محصول و زمان پرداخت اقساط از جمله مواردی است که نظر مشتریان را به خود جلب می‌کند.

بسیاری از شرکت‌های فعال در این عرصه معمولا سود نسبتا بالایی بابت این مسئله دریافت می‌کنند که این امر باعث شده برخی از مشتریان که توان مالی کمتری دارند، نسبت به این رویه رغبت چندانی از خود نشان ندهند. اما شرکت مای تل به عنوان یک نهاد معتبر و فعال در زمینه توزیع انواع گوشی هوشمند، شرایط بسیار مطلوب و جذابی را برای مشتریان در نظر گرفته که در ادامه به‌طور جزئی‌تری به بررسی این شرایط خواهیم پرداخت.

 

خدمات خرید قسطی موبایل شرکت مای تل

این شرکت در خصوص خرید قسطی موبایل تلاش کرده انواع برندهای موجود در بازار را با شرایط مطلوب در اختیار مردم قرار دهد. از جمله مواردی که شرکت مزبور با شرایط مناسب به مشتریان ارائه می‌کند، خرید قسطی آیفون است که در ایران مبلغ بالایی برای آن در نظر گرفته شده و بسیاری از افراد توان خرید نقدی آن را ندارند. ما در زمینه فروش این گوشی بسیار جذاب و دوست‌داشتنی به‌صورت قسطی شرایطی بسیار عالی در نظر گرفته‌ایم که مشتریان می‌توانند از این وضعیت استفاده کنند.

موارد ارائه شده از سوی مای تل برای فروش این گوشی به شکل اقساطی در مقایسه با دیگر شرکت‌ها بسیار مطلوب‌تر به نظر می‌رسد. از جمله این موارد می‌توان به درصد سود بسیار پایینی که ما برای خرید قسطی آیفون در نظر گرفته‌ایم، اشاره کرد. این سود برای خرید قسطی iphone فقط و فقط 2.5 درصد در نظر گرفته شده که اگر بخواهید آن را با میزان سود شرکت‌های دیگر قیاس کنید، متوجه خواهید شد که ما این مقدار را به‌طور قابل توجهی پایین‌تر از مراکز دیگر فعال در زمینه فروش گوشی همراه تعیین کرده‌ایم.

 

امنیت و اعتماد کامل مشتری نسبت به فعالیت‌های مای تل

یکی از مهم‌ترین مزایای خدمات ارائه شده توسط شرکت ما این است که ما صرفا در زمینه خرید قسطی iphone طرح اقساطی ارائه نمی‌دهیم. به عبارت دیگر شما علاوه بر خرید قسطی موبایل، در حوزه موارد دیگر از جمله خرید قسطی ps5 و خرید قسطی لپ تاپ نیز می‌توانید از خدمات ما به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. همان شرایط مطرح شده درباره گوشی همراه، درباره این دو وسیله بسیار جذاب و در عین حال ضروری نیست صدق می‌کند.

به بیان دیگر شما امکان این را دارید که نسبت به خرید قسطی ps5و خرید قسطی لپ تاپ از شرکت ما با سود 2.5 درصد اقدام کنید و در عین حال این مسئله نیز برای شما فراهم شده که با در نظر گرفتن برخی شرایط، زمان بازپرداخت اقساط را با هماهنگی همکاران ما و بر اساس وضعیت مالی و کاری خود مشخص کنید. به این ترتیب خواهید توانست با خیالی آسوده نسبت به تهیه ابزار مورد نیاز برای کار خود اقدام کنید، بدون اینکه نگران مسائل مالی آن باشید.

 

شرایط ضامن برای خرید قسطی موبایل از مای تل

این بخش احتمالا جذاب‌ترین مبحث این مقاله به خصوص برای افرادی باشد که از نظر ضامن شرایط مطلوبی ندارند و به‌راحتی نمی‌توانند ضامن معتبر جور کنند. شرکت مای تل برای خرید اقساطی گوشی یک شرط بسیار مطلوب و جالب توجه در نظر گرفته و آن عدم نیاز به ضامن است. به بیان دیگر شما برای تهیه وسایل مورد نیاز خود از قبیل گوشی همراه، لپ تاپ، کنسول بازی، اپل واچ و ایرپاد هیچ نیازی به داشتن ضامن ندارید.

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی به‌راحتی اقدام کنید، مشروط بر آنکه بتوانید برای این منظور یک چک ارائه دهید. این به این معنی است که خرید قسطی با چک بدون نیاز به داشتن ضامن برای شما به‌راحتی فراهم شده و این مسئله باعث خواهد شد افراد بتوانند بدون نگرانی و دغدغه خاصی وسیله ضروری خود را تهیه کنند و از استفاده از آن لذت ببرند.

 

دیگر مزایای منحصربه‌رد شرکت مایل تل در زمینه خرید قسطی موبایل

موارد مطرح شده تنها مزیت خرید قسطی موبایل از شرکت ما نیست. این شرکت گوشی همراه و دیگر ابزار معرفی شده در این مقاله را با پیش‌پرداخت حداقل  30 درصدی به مشتری واگذار می‌کند. در حالی که شرکت‌های دیگر دست‌کم 50 درصد از مبلغ کل ابزارهای دیجیتال را از مشتریان خود درخواست می‌کنند. از طرف دیگر ما محصول را پس از تامین شرایط مورد نظر از جمله ارائه چک و پرداخت 30 درصد مبلغ، ظرف کمتر از نیم ساعت در اختیار مشتری قرار خواهیم داد. همچنین زمان در نظر گرفته شده برای پرداخت اقساط از 2 ماه تا 18 ماه متغیر خواهد بود و این زمان با توافق مشتری و بر اساس شرایط اقتصادی وی تعیین خواهد شد.

دیگر مزایای منحصربه‌رد شرکت مایل تل در زمینه خرید قسطی موبایل
دیگر مزایای منحصربه‌رد شرکت مایل تل در زمینه خرید قسطی موبایل

کلام آخر

خرید قسطی موبایل یک ایده بسیار جذاب و مطلوب برای مشتری محسوب می‌شود. شرکت مای تل به عنوان یک مرکز پیشرو در زمینه تهیه و توزیع انواع ابزارهای دیجیتال این افتخار را دارد که شرایط خرید قسطی با چک را برای عموم مشتریان فراهم کرده است. به این ترتیب در صورتی که شما نیز تمایل به خرید گوشی همراه به‌صورت مستقیم و بدون واسطه را دارید، می‌توانید محصول مورد نظر خود را بدون نیاز به ضامن و در مدتی کمتر از 30 دقیقه تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از گارانتی 18 ماهه شرکت ما که بر روی محصولات مختلف اعمال می‌شود، بهره ببرید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر