;
coinex

قابلیت Guided Frame گوگل ابزاری برای سلفی گرفتن نابینایان

قابلیت Guided Frame گوگل به عنوان ابزاری برای سلفی گرفتن کاربران نابینا یا کم‌بینا از ویژگی‌های با اهمیت گوگل در سری پیکسل 7 محسوب می‌شود که تازه رونمایی شده است.

قابلیت Guided Frame گوگل به عنوان ابزاری برای سلفی گرفتن کاربران نابینا یا کم‌بینا از ویژگی‌های با اهمیت گوگل در سری پیکسل 7 جدید است.

معمولاً توجه به کاربران دارای معلولیت‌های گوناگون از مسائل مهمی بوده که کمتر به آن توجه شده است. با این حال برخی از شرکت‌های بزرگ و خوش‌فکر به توسعه قابلیت‌هایی می‌پردازند که برای این کاربران اهمیت بیشتری دارد.

به عنوان مثال شرکت گوگل اخیراً در رویدادی ضمن رونمایی رسمی از محصولاتی چون گوشی هوشمند پیکسل 7، قابلیت جدیدی برای کاربران نابینا یا کم‌بینا، تحت عنوان قابلیت Guided Frame معرفی کرده است. این ویژگی به این کاربران برای گرفتن عکس‌های سلفی بهتر از خود کمک می‌کند و یک نمونه از توجه‌های شرکت‌های سرآمد دنیا به افراد دارای معلولیت است.

بیشتر بخوانید: قابلیت Clear Call در پیکسل 7 چیست و چه کارکردی دارد؟

قابلیت Guided Frame گوگل

نام این ویژگی «قاب هدایت‌شده» یا Guided Frame است و اگر بخواهیم به صورت ساده عملکرد آن‌ را توضیح دهیم باید بگوییم، یک راهنمای صوتی است که به کاربران اعلام می‌کند، گوشی‌های خود را کجا نگه دارند تا عکس سلفی مناسبی بگیرند.

قابلیت Guided Frame گوگل

جهت بهره‌مندی از قابلیت Guided Frame گوگل شما باید گوشی را در مقابل خود نگه ‌داشته و گوشی هوشمند به‌طور صوتی از شما می‌خواهد که آن را به بالا، پایین یا چپ و راست ببرید، این موضوع تا زمانی که هوش مصنوعی قانع شود در بهترین مکان برای عکاسی هستید، ادامه خواهد داشت. پس از آن نیز، حتی شاتر را به طور خودکار فعال می‌کند و به کاربر اعلام می‌کند که چه زمانی می‌تواند دست خود را پایین بیاورد.

همچنین این ویژگی خود بخشی از ویژگی‌های مربوط به ارتقای یادگیری ماشینی محصولات جدید خواهد بود که با تازگی از آن‌ها رونمایی شده است. برای مثال یکی از ویژگی‌های جذاب گوشی‌های جدید گوگل که با همکاری تعدادی از عکاسان و هنرمندان رنگین پوست به منظور ثبت دقیق‌ترین عکس‌ها از رنگ پوست نژاد‌های مختلف ارائه شده، قابلیت True Tone است.

ویژگی مهم دیگر در زمینه عکاسی با دوربین‌ پیکسل 7، تجربه عکاسی سریع‌تر و بهتر در تاریکی به لطف قابلیت Night Sight است که تراشه نسل دوم تنسور گوگل آن را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت Guided Frame گوگل به عنوان ابزاری برای سلفی گرفتن کاربران نابینا یا کم‌بینا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر