;
coinex

رنگ بندی گلکسی S23 فاش شد

یکی از تحلیلگران شناخته شده و باسابقه دنیای موبایل رنگ بندی گلکسی S23 را که در اولین ماه‌های سال 2023 رونمایی می‌شود، فاش کرد.

پس از رونمایی موفقیت آمیز از گوگل پیکسل 7، پرچمدار بعدی که قرار است به زودی شاهد رونمایی از آن باشیم، گلکسی S23 است که به تازگی اخباری از رنگ بندی آن منتشر شده است.

به گفته یکی از تحلیلگران شناخته شده دنیای فناوری (راس یانگ) که معمولاً پیش‌بینی‌هایش درباره صنعت موبایل درست است، قرار است این سری از گوشی‌های سامسونگ با رنگ‌های بژ، مشکی، سبز و صورتی روشن تولید شود. این گوشی در اولین ماه‌های سال 2023 رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

رنگ بندی گلکسی S23

رنگ بندی ذکر شده برای گلکسی S23 نسبت به رنگ بندی گلکسی S22 محدودتر است. در سری گلکسی S22 – از جمله S22، S22 پلاس و S22 اولترا – رنگ‌های سفید، مشکی، صورتی طلایی، سبز، نوک مدادی، آبی، بنفش، کرم، شرابی، قرمز و ارغوانی وجود داشت.

رنگ بندی گلکسی S23

لازم به ذکر است که گلکسی زد فولد 4 به رنگ‌های سبز، مشکی، بژ و شرابی ساخته شده بود و رنگ‌های گلکسی زد فلیپ 4 هم شامل بنفش، نوک مدادی، آبی، زرد، سفید، سرمه‌ای، خاکی و قرمز بودند. بنابراین ممکن است رنگ‌های گلکسی S23 هم از آنچه یانگ ذکر کرده بیشتر باشد یا اینکه اشاره یانگ به رنگ‌های مدل استاندارد S22 باشد – که در آن صورتی روشن جایگزین رز گلد و سبز جایگزین سفید شده و رنگ بنفش هم کلاً حذف شده است.

ممکن است رنگ بندی گلکسی S23 برای مناطق و کشورهای مختلف متفاوت باشد. در حال حاضر همه اخبار و شایعات نشان می‌دهند که سری گلکسی S23 هم مثل سری گلکسی S22 در ماه فوریه رونمایی می‌شود؛ بنابراین برای اطلاع از رنگ بندی دقیق سری گلکسی S23 باید چند ماهی منتظر بمانیم.

اهمیت رنگ بندی رنگ بندی گلکسی S23 از دید تحلیلگران

شاید رنگ بندی گوشی‌ها نسبت به سایر عناصر طراحی آنها مهم به نظر نرسند – و به خصوص نسبت به مشخصات داخلی هر دستگاه. بعلاوه، معمولاً برای همه گوشی‌ها رنگ‌های سیاه و سفید وجود دارند و به غیر از این رنگ‌ها، شرکت‌ها همیشه رنگ‌های خاصی را در طراحی گوشی‌ها استفاده می‌کنند و از رنگ‌های خیلی متفاوت و خاص استفاده نمی‌کنند.

با این وجود، انتخاب رنگ برای مشتریان و برای جذابیت گوشی اهمیت زیادی دارد. ظاهراً تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند کم کم متوجه این موضوع می‌شوند – مثلاً رنگ سبز به کار رفته در آیفون 13 نشانه‌ای از این تغییر است.

گوگل پیکسل 7 و گوگل پیکسل 7 پرو هم رنگ‌های متفاوتی داشتند و خوب است در آینده شاهد تکرار چنین رویکردهایی باشیم. به هر حال امیدواریم که سامسونگ هم به غیر از رنگ‌های اشاره شده در این خبر، رنگ‌های دیگری برای گلکسی S23 در نظر داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رنگ بندی گلکسی S23 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر