;
coinex

پخش زنده میلان چلسی 19 مهر 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده میلان چلسی 19 مهر 1401 از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو بخش پخش زنده تماشا نمایید.

دو تیم میلان و چلسی در حالی امشب به مصاف هم می‌روند که شرایط این گروه کاملا پیچیده شده است. این دو تیم با کسب 4 امتیاز از سه بازی نخست خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا جایگاه دوم و سوم گروه E را به خود اختصاص داده‌اند. در این گروه، سالزبورگ با 5 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

پخش زنده بازی میلان و چلسی 19 مهر 

پخش زنده میلان چلسی 19 مهر 1401

تیم چلسی تحت هدایت مربی جدید خود ،پارتر، روزهای آرامی را می‌گذارند. آنها در پنج بازی آخر خود موفق به کسب سه پیروزی شده‌اند. در طرف مقابل تیم میلان روندی سینوسی را دارد. آنها آخرین بازی خود را در مقابل یوونتوس بحران زده در سری آ ایتالیا انجام دادند و موفق به شکست یاران آلگری شده‌اند تا با روحیه‌ای مضاعف به مصاف تیم انگلیسی بروند. بازی میلان و چلسی از سری بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه جوزپه مئاتزا برگزار خواهد شد.

پخش زنده میلان چلسی 19 مهر 1401
پخش زنده بازی میلان و چلسی 19 مهر 1401 پخش زنده فوتبال میلان و چلسی 19 مهر 1401

بازی رفت دو تیم با پیروزی 3 بر صفر تیم انگلیسی به پایان رسید. حال باید دید، چلسی می‌تواند از ورزشگاه جوزپه مئاتزا میلان جان سالم به در ببرد یاخیر.

پخش زنده بازی میلان و چلسی 19 مهر 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

پخش زنده منچستر سیتی کپنهاگن 19 مهر 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر