coinex
otetmarket
propification.com

خلاصه بازی بارسلونا اینتر 20 مهر 1401 [+ ویدیو هایلایت مسابقه و لینک پخش زنده]

خلاصه بازی بارسلونا اینتر 20 مهر 1401 از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده و هایلایت بازی تماشا نمایید.

دو تیم بارسلونا و اینتر میلان امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. با توجه به اینکه بارسلونا تنها 3 امتیاز از بازی‌های دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان کسب کرده است، آنها امشب راهی به جز برد اینتر میلان نخواهند داشت. برای دیدن پخش زنده بازی بارسلونا و اینتر 20 مهر 1401 تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

حال که این بازی دیشب با نتیجه ۳-۳ به اتمام رسیده است، شما میتوانید خلاصه این بازی را ( هایلایت مسابقه بارسلونا و اینتر ) را در تکراتو تماشا کنید. در این دیدار 2بار رابرت لواندوفسکی و یک بار عثمان دمبله برای بارسلونا گلزنی کردند و از آن ظرف برای اینتر نیکولو بارلا، لوتارو مارتینز و رابین گوسنس سه گل تیم اینتر را زدند.


خلاصه بارسلونا اینتر 20 مهر 1401

دو تیم بارسلونا و اینتر میلان در حالی دیشب از ساعت 22:30 روبروی هم صف آرایی کردند که وضعیت دو تیم کاملا متفاوت بود.

پخش زنده بارسلونا اینتر 20 مهر 1401
پخش زنده بازی بارسلونا و اینتر 20 مهر 1401 پخش زنده فوتبال بارسلونا و اینتر 20 مهر 1401

بارسلونا در لالیگا همچون الماسی می‌درخشد؛ اما در لیگ قهرمانان توان مقابله با هم گروهی‌هایش را ندارد. در طرف مقابل اینتر اینزاگی در سری آ ایتالیا سردرگم است؛ اما در لیگ قهرمانان نماینده خوبی برای فوتبال ایتالیا بوده است.

بازی رفت دو تیم با نتیجه 1 بر صفر به سود اینتر خاتمه یافت تا تیم اینزاگی با 6 امتیاز در تعقیب بایرن مونیخ باشد.

پخش زنده بارسلونا اینتر 20 مهر 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

پخش زنده منچستر سیتی کپنهاگن 19 مهر 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر