;
coinex

خلاصه بازی لورکوزن و پورتو 20 مهر 1401 [+ ویدیو هایلایت مسابقه و لینک پخش زنده]

خلاصه بازی لورکوزن و پورتو 20 مهر 1401 از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده و هایلایت بازی تماشا نمایید.

دو تیم لورکوزن و پورتو در حالی امشب در ورزشگاه بای آرنا پرتغال به مصاف هم می‌روند که شرایط این گروه کاملا پیچیده شده است. شگفتی این فصل لیگ قهرمانان بدون شک بروخه بلژیک است. این تیم تمام بازی‌های دور رفت خود را در لیگ قهرمانان با پیروزی پشت سر گذاشته است. این در حالی است که سه تیم پورتو، اتلتیکو مادرید و لورکوزن هر کدام با 3 امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند. برای دیدن، پخش زنده بازی لورکوزن و پورتو 20 مهر 1401 کافیست بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

حال که این بازی دیشب با نتیجه 0-3 به صود پورتو به اتمام رسیده است، شما میتوانید خلاصه این بازی را ( هایلایت مسابقه لورکوزن و پورتو ) را در تکراتو تماشا کنید. در این دیدار 2بار مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی و یک بار وندرسون گالانو برای پورتو گلزنی کردند.


خلاصه بازی لورکوزن و پورتو 20 مهر 1401

اهمیت این بازی بیشتر برای ما ایرانی‌ها است. چرا که دو ستاره ایرانی، یعنی طارمی و آزمون، در این دو تیم حضور دارند. برخلاف سردار آزمون که نه خود و نه تیمش حال و روز خوشی ندارند؛ طارمی به همراه پورتو به درخشش خود ادامه می‌دهد. در حالی که پورتو در 5 بازی اخیر خود 3 برد ارزشمند به دست آورده است؛ لورکوزن تلاش می‌کند، با مربی جدید خود ژابی آلونسو دوباره به روزهای خوبش برگردد.

خلاصه بازی لورکوزن و پورتو 20 مهر
پخش زنده بازی لورکوزن و پورتو 20 مهر 1401, پخش زنده بازی لورکوزن و پورتو 20 مهر, پخش زنده بازی لورکوزن و پورتو, خلاصه بازی لورکوزن و پورتو 20 مهر 1401, خلاصه بازی لورکوزن و پورتو 20 مهر, مهدی طارمی, سردار آزمون,

بازی رفت دو تیم 2 بر صفر به سود پورتو به پایان رسید؛ اما نباید از لورکوزن ژابی آلونسو غافل شد. آنها هفته گذشته تیم شالکه را 4 بر صفر در هم کوبیدند.

پخش زنده بازی لورکوزن و پورتو 20 مهر 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

پخش زنده منچستر سیتی کپنهاگن 19 مهر 1401

 

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر