;
coinex

راه‌اندازی صندوق ETP بیت کوین توسط 21Shares

شرکت 21Shares از راه‌اندازی صندوق ETP بیت کوین خود خبر داد. صندوق مبادلاتی BTC به زودی در بازار نزدک (Nasdaq) دبی فهرست خواهد شد.

محصول فیزیکی صرافی بیت کوین 21Shares در نزدک (Nasdaq) دبی فهرست خواهد شد. شرکت محصولات سرمایه‌گذاری رمزنگاری 21Shares یک صندوق فیزیکی قابل معامله بیت کوین (ETP) را در خاورمیانه راه‌اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: آینده NFT ها در سال 2022 چگونه است؟

راه‌اندازی صندوق ETP بیت کوین

صندوق ETP بیت کوین 21Shares در بازار نزدک شهر دبی فهرست می‌شود. شرکت 21Shares به گسترش خود در سطح جهانی ادامه خواهد داد. این شرکت اخیراً موفق به جذب سرمایه 25 میلیون دلاری شده است. 21Shares در حال حاضر بیش از 46 محصول در 12 صرافی بین‌المللی منتشر کرده است.

شریف الحداد (Sherif El-Haddad) که در ماه آگوست به شرکت 21Shares ملحق شده است اعلام کرد:

امارات متحده عربی و شورای همکاری خلیج فارس، اهمیت استراتژیک بالایی برای تجارت ما دارند. 21Shares از تمامی فرصت‌هایی که این بازار برای ما باز فراهم می‌کند، هیجان زده خواهد شد.

راه‌اندازی صندوق EرTP بیت کوین توسط 21Shares

سال گذشته، صندوق مبادلات بیت کوین (ETF) مدیر دارایی دیجیتال 3Iq، در نزدک دبی شروع به فعالیت کرد. در آن زمان، صندوق 3iQ اولین صندوق ارز دیجیتال بود که به طور رسمی فعالیت خود در خاورمیانه را آغاز می‌کند.

استراتژی متاورس دبی

دبی برنامه‌های بزرگی برای اقتصاد دیجیتال خود دارد. استراتژی متاورس دبی که به تازگی راه‌اندازی شده است، با هدف جذب بیش از 1000 شرکت بلاک چین و متاورس به این شهر اقدام به فعالیت نمود. دبی تا پایان سال 2030 از بیش از 40 هزار شغل مجازی پشتیبانی خواهد کرد.

صرافی بایننس، ماه گذشته مجوزی از سازمان تنظیم مقررات دارایی مجازی دبی جهت ارائه طیف وسیعی از خدمات مرتبط با رمزنگاری در این شهر دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی صندوق ETP بیت کوین توسط 21Shares چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: coindesk

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر