;
coinex

قطع خدمات اینترنت استارلینک در اوکراین ؛ «دولت آمریکا باید هزینه این خدمات را بپردازد!»

قطع خدمات اینترنت استارلینک در اوکراین توسط اسپیس‌اکس اعلام شد. از این‌پس آمریکا باید تمام هزینه‌های استفاده از استارلینک در اوکراین را تقبل کند.

شرکت اسپیس‌اکس که متعلق به ایلان ماسک است تمامی خدمات خود در اوکراین را متوقف کرده است. ظاهراً قطع خدمات اینترنت استارلینک در اوکراین توسط اسپیس‌اکس به دلیل هزینه‌های بالای ارائه این خدمات بوده است. این شرکت می‌خواهد که دولت آمریکا هزینه‌های فعالیت در اوکراین را بر عهده بگیرد و در غیر اینصورت ماسک اعلام کرده که حاضر به پرداخت هزینه‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: توییت جنجالی ایلان ماسک درباره اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران [+ عکس توییت]

قطع خدمات اینترنت استارلینک در اوکراین

شرکت اسپیس‌اکس متعلق یه ثروتنمدترین فرد جهان اعلام کرد که: «دیگر قادر به پرداخت هزینه اینترنت ماهواره ای «استارلینک» در اوکراین نبوده و چنانچه آمریکا خواهان ادامه این سرویس در آن کشور است، پنتاگون باید پرداخت هزینه آن را تقبل کند.»

قطع خدمات اینترنت استارلینک در اوکراین

ایلان ماسک در مورد قطع خدمات اینترنت استارلینک در اوکراین میگوید:

انجام این عملیات برای شرکت اسپیس ایکس هزینه ۸۰ میلیون دلاری در برداشته که تاپایان سال جاری میلادی هزینه این خدمات، ۱۰۰ میلیون دلار خواهد شد.

از روزهای آغازین نبرد روسیه و اوکراین، با اعلام ایلان ماسک بیش از 20 هزار ماهواره استارلینک با تجهیزات کامل برای ارائه خدمات به اوکراینی‌ها عرضه شدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قطع خدمات اینترنت استارلینک در اوکراین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر