;
coinex

تشخیص بارداری توسط اپل واچ از سونوگرافی هم سریعتر و دقیقتر است!

شرکت اپل قابلیت تشخیص بارداری توسط اپل واچ قبل از انجام آزمایشات بالینی بارداری را فراهم کرده است. یک زن 34 ساله این خبر را در شبکه اجتماعی ردیت تایید کرد.

اپل واچ پیش از این نیز چندین بار به عنوان یک ابزار با پتانسیل نجات جان افراد شناخته شده است. حال آخرین گزارشات خبر از تشخیص بارداری توسط اپل واچ و چگونگی کمک این ساعت هوشمند به یک زن حتی قبل از آزمایشات بالینی می‌دهد.

این داستان توسط یک زن 34 ساله در شبکه اجتماعی ردیت به اشتراک گذاشته شده است. این زن ادعا کرده است که این محصول پوشیدنی هوشمند در 15 روز گذشته شروع به هشدار در مورد افزایش ضربان قلب کرده است.

در این پیام هشدار آمده است که ضربان قلب او پیش از این در حال استراحت حدود 57 بوده است، اما از آن زمان در چند هفته گذشته به 72 افزایش یافته است. در حالی که این وقوع این جهش در ضربان قلب در یک بازه زمانی کوتاه خیلی نگران‌کننده نیست، اما او شروع به جستجوی دلیل این تغییر قابل توجه کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی اولیه اپل واچ اولترا (Apple Watch Ultra)؛ نگاه نزدیک به مشخصات و قابلیت‌ها

تشخیص بارداری توسط اپل واچ با سرعت و دقت زیاد

او ابتدا فکر کرد که این موضوع می‌تواند به دلیل ابتلا به COVID-19 باشد. با این حال، آزمایش او منفی بود. به دنبال این موضوع، او یک مقاله آنلاین پیدا کرد که در آن گفته شده بود که ضربان قلب زنان معمولا در سه ماهه اول بارداری افزایش می‌یابد. بنابراین، او یک آزمایش بارداری انجام داد که نتیجه آن مثبت شد. بنابراین، زن برای دریافت تاییدیه مناسب به کلینیکی مراجعه کرد و پزشکان آنجا نیز این موضوع را تایید کردند. طبق اعلام پزشکان او در هفته چهارم بارداری است.

تشخیص بارداری توسط اپل واچ

مسئله‌ای که تعجب‌آور بود این بود که طبق اعلام این زن، او تاکنون هیچ علائم مرتبط با بارداری را تجربه نکرده است زیرا بارداری او هنوز در مراحل اولیه خود است. با این حال، اپل واچ موفق به تشخیص بارداری از طریق افزایش ضربان قلب او توسط وجود یک ضربان دیگری در بدن او، شده است. او این کشف را به ساعت هوشمند خود نسبت داده و از کاربران اپل واچ تقاضا دارد که از این به بعد به اعلان‌های ضربان قلب توجه بیشتری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تشخیص بارداری توسط اپل واچ قبل از انجام آزمایشات بالینی بارداری چیست؟ آیا این تشخیص اتفاقی بوده است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر