;
coinex

عیدی کارکنان 1402 ؛ مبلغ پاداش آخر سال کارمندان در سال 1402 اعلام شد! [+ ویدیو]

عیدی کارکنان 1402 اعلام شد. بخشنامه تدوین لایحه بودجه سال آینده به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد و در نتیجه مقدار پاداش آخر سال کارمندان سال 1402 از حالا تا حدی مشخص شده است و به نظر رقمی جذاب برای عیدی سال 1402 برای کارکنان در نظر گرفته شده است.

سرفصل مطالب:

بیشتر بخوانید:

عیدی کارکنان 1402 ؛ مقدار پاداش آخر سال کارمندان

بخشنامه بودجه برای تدوین لایجه بودجه سال آینده صبح امروز به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد که در ضوابط مالی آن و در بخش اعتبارات هزینه‌ای، مبلغ پاداش عیدی پایان سال مانند سنوات اخیر مشخص نشده است، اما در بند ج این ضوابط آمده است:

دستگاه های اجرایی مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) را مطابق ماده (۷۵) قانون مدیریت خدمات کشوری در بودجه خود پیش‌بینی نمایند. مبلغ قطعی پاداش پایان سال به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.

عیدی کارکنان 1402 اعلام شد
عیدی کارکنان 1402 اعلام شد

ماده 75 قانون مدیریت خدمات کشوری امتیاز میزان عیدی پاداش پایان سال کارمندان، بازنشستگان و موطفان را معادل 5000 امتیاز اعلام کرده که با احتساب ضریب ریالی آن می‌توان گفت مبلغ عیدی سال 1402 یک میلیون و 675 هزار تومان خواهد بود.

البته در سالیان گذشته نیز مبلغ علی‌الحساب در نظر گرفته می‌شود اما بارها تا زمان پرداخت تغییر می‌کرد و مسئولان دولت و نمایندگان مجلس نیز نظراتشان را ابراز می‌کردند.

عیدی کارکنان 1402 اعلام شد
عیدی سال 1402 کارکنان، کارمندان، موظفان و بازنشستگان

در ابتدای امر قرار بر این بود که مبلغ یک میلیون 500 هزار تومان برای عیدی امسال تغیین شود اما بعد از این برخی کارشناسان از لزوم افزایش 500 هزارتومانی این مبلغ گفتند. در نهایت اما به نظر می‌رسد در حال حاضر دولت مقدار مبلغ عیدی سال 1402 را 1 میلیون 600 در نظر گرفته است.

ببینید: گزارش اخبار 20:30 از عیدی 1402 کارکنان

ویدیو اخبار 20:30 درباره عیدی کارمندان، بازنشستگان و کارکنان سال 1402 را مشاهده کنید:

سوالات متداول درباره نحوه محاسبه و زمان واریز عیدی 1402 کارکنان

عیدی کارکنان 1402 اعلام شد ؛ خبر خوش دولت برای عیدی سال 1402!
عیدی کارکنان 1402 اعلام شد ؛ میزان پاداش آخر سال کارمندان

نحوه محاسبه عیدی 1402 کارکنان دولت و بازنشستگان به چه صورت است؟

ماده 75 قانون مدیریت خدمات کشوری امتیاز میزان عیدی پاداش پایان سال کارمندان، بازنشستگان و موطفان را معادل 5000 امتیاز اعلام کرده است. رقم ریالی عیدی کارکنان 1402 به تفصیل در این مقاله بررسی شده است.

عیدی 1402 کارکنان چه زمانی واریز می‌شود؟

معمولا عیدی کارکنان، کارمندان و بازنشستگان در بهمن ماه واریز می‌شود. در برخی مواقع نیز به دلیل برخی مشکلات در پرداختی این احتمال وجود دارد که عیدی در اسفندماه نیز پرداخت گردد.

 

نظر شما درباره عیدی کارکنان 1402 چیست؟ آیا فکر می‌کنید با توجه به شرایط اقتصادی کارکنان، این رقم می‌تواند جذاب قلمداد شود؟ دبدگاهتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (155 نظر)

    واقعاً این همه خدمت دولت به کارمندان ، ؟!مردم توعذاب هستند زجرمیکشن،اقابالاسرهای مفت خور خدابگم چکارتون کنه هرکاری کنه باهاتون بازم کمه

    پاسخ

    سلام بااین عیدی زیادچکارکنیم نظرمن اینه یک مقداریش رو لباس وسایل عید بخریم مابقیش روتوی بورس سرمایه گذاری کنیم چه کنیم بااین همه خوشی

    پاسخ

    دستون دردنکند ولی این مبلغ بخدابااین تورم خجالت اوره پارسال این مبلغ بود امسال بایدحداقل بااین گلی که ابراهیم کاشته دوبراب هم بیشترمیشد اگه به نظرمن باشه باید ۵میلیون میشد ولی نظرمن وامثال من چه تاثیری داره اصل کاردولت ابراهیم رئیسی است اگه زیادبده پس اختلاس چی میشه این بارباید بیشترا ۹۲هزارمیلیارد باشد اینا دارن رک د همدیگه میشکنن

    پاسخ

    سلام با توجه به گرانی موجود اصلا مبلغ قابل توجهی نیست یا مسئولین از گرانی خبر ندارند یا خودشان را زده اند به …..

    پاسخ

    توی این مملکت دیگه هیچی برا هیچ کسی جذاب نیست و همه دیگه دنبال تغییر هستن که

    پاسخ

    ی درد سر دیگه برا مردم بدبخت راه انداختن.عیدانه کارگری و کارمندی وووویک برج حقوق است نه یک ششم برج.اینم بفرستید واسه برادرهای لبنانی و سوریه کون لق ملت کرده با عیدی گرفتنشون.

    پاسخ

    خداوند به آقای خاتمی طول عمر با عزت توام با سلامتی و تندرستی بدهد تنها در زمان ریاست جمهوری ایشان کارمندان روی پول را دیدند و تورم هم نبود و هر سال برابر حقوق عیدی می‌دادند و علاوه بر عیدی دولت، همه وزارتخانه ها را مکلف می‌کرد برابر حقوق و مزایا،پاداش درون سازمانی می‌دادند، از خداوند متعال برای ایشان طول عمر با عزت توام با سلامتی و تندرستی را مسئلت مینمایم

    پاسخ

    😂😂😂😂

    پاسخ

    یله میشه ۲ کیلو پسته خرید

    پاسخ

    جوک خوبی بود…خندیدیم

    پاسخ