;
coinex

پخش زنده رم سمپدوریا 25 مهر 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده رم سمپدوریا 25 مهر 1401 از سری بازی‌های سری آ ایتالیا را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

دو تیم رم و سمپدوریا در حالی از ساعت 20 امشب به وقت ایران به مصاف هم می‌روند که یاران جوزه مورینیو فصل پر نوسانی را داشته‌اند. آنها در ابتدا فصل با عملکرد خیره‌کننده خود صدر جدول را در اختیار گرفتند؛ اما در ادامه نتوانستند آن را حفظ نمایند. برای دیدن پخش زنده فوتبال رم و سمپدوریا 25 مهر 1401 تنها کافیست روی لینک زیر کلیک نمایید:

پخش زنده بازی رم و سمپدوریا 25 مهر 1401

پخش زنده رم سمپدوریا 25 مهر 1401

از هفته دهم سری آ ایتالیا سمپدوریا میزبان آ اس رم خواهد بود. تیم سمپدوریا روزگار خوشی ندارد و در 10 هفته گذشته موفق به کسب پیروزی نشده است تا تنها با 3 امتیاز در رده بیستم جدول سری آ قرار بگیرد. در طرف مقابل رمی‌ها تحت هدایت مورینیو فصل نسبتا خوبی را پشت سر می‌گذارند. آنها با جذب دیبالا خط حمله خود را تقویت و عنصر خلاقیت را به تیم اضافه کردند.

پخش زنده رم سمپدوریا 25 مهر 1401
پخش زنده بازی رم و سمپدوریا 25 مهر 1401 پخش زنده فوتبال رم و سمپدوریا 25 مهر 1401

خبر بد برای طرفداران رم، مصدومیت دیبالا بود. این بازیکن که از یوونتوس به رم آمده بود، در هفته‌های گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته بود؛ اما هفته گذشته مصدوم شد و معلوم نیست چه زمانی برای بازی آماده می‌شود. رم در این فصل نشان داده که در مقابل تیم‌های بزرگ و متوسط مشکل جدی دارد و نمی‌تواند آنها را شکست دهد. آنها در 5 بازی گذشته 2 پیروزی و 2 شکست را تجربه کرده‌اند.

پخش زنده بازی رم و سمپدوریا 25 مهر 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر