;
coinex

پیکسل 7 مینی در بخشی از سورس کد گوگل رویت شد!

با بررسی سورس کد منبع گوگل برای سری پیکسل 7 دو گوشی‌ معرفی‌نشده را پیدا می‌کنیم که یکی از آن‌ها پیکسل فولد بوده اما دومی شاید مدل جالب پیکسل 7 مینی باشد.

کد منبع جدید منتشر شده گوگل برای سری پیکسل 7 اکنون به دو مدل پیکسل منتشر نشده اشاره دارد. اولی مدل پیکسل فولد است که در آینده عرضه خواهد شد، اما دومین مدل که جالب‌تر نیز است و به نظر می‌رسد یک گوشی پیکسل کوچکتر و جمع‌وجورتر باشد.

Word on the grapevine به گوگل توصیه کرده است که سومین دستگاه پیکسل را بعد از پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو راه‌اندازی کند. به نظر می‌رسد که این شایعات به طور ناگهانی منتشر شده‌اند و با اطلاعات جدیدی که جزئیات بیشتری از گوشی احتمالی سوم پیکسل را فاش می‌کند، همراه شده است.

بیشتر بخوانید: عملکرد ضعیف پیکسل 7 در تست گیمینگ ؛ ضعیف‌تر از میان‌رده!

مشخصات پیکسل 7 مینی در بخشی از سورس کد گوگل

همانطور که Kuba Wojciechowski فاش کرد، آخرین ذخیره‌سازی کد منبع گوگل برای سری پیکسل 7 به دو دستگاه آینده با نام‌های رمز «فلیکس» و «لینکس» به‌طور مستقیم اشاره دارد. اولی به پیکسل فولد اشاره دارد که انتظار می‌رود سال آینده عرضه شود. با این حال، به نظر می‌رسد دومی برای مدل سوم پیکسل باشد که شاید پیکسل 7 اولترا افسانه‌ای، یا پیکسل 7 مینی که شایعاتی درباره آن منتشر شده باشد.

پیکسل 7 مینی

باید درک کرد که هر دوی این نام‌ها تایید نشده‌اند و فقط جهت اشاره به گوشی پیشرو پیکسل یا مدلی حتی کوچک‌تر از مدل استاندارد پیکسل 7 استفاده شده‌اند. در چند ماه گذشته چندین بار اطلاعاتی از پیکسل 7 اولترا افشا شده است. از سوی دیگر، پیکسل 7 مینی کمتر مورد توجه قرار گرفته است. طبق کد منتشر شده، «Lynx» دارای دو دوربین IMX712 سونی در پشت آن‌ها خواهد بود. یکی از آنها دوربین فوق عریض خواهد بود. مورد دیگر دوربین سلفی است.

علاوه بر این، «Lynx» به جای استفاده از تراشه WiFi/BT BCM4389 که در پیکسل 6 و پیکسل 7 ارائه شده از تراشه WCN6740 کوالکام استفاده خواهد کرد. با این حال، جالب‌ترین ویژگی پنل صفحه نمایش دستگاه است. ظاهراً، «Lynx» از خانواده پانل‌های «S6E3FC3» بهره خواهد برد که در مدل‌های غیر پرو پیکسل مانند پیکسل 6، پیکسل 7 و پیکسل 6a کاربرد دارند.

برخلاف شایعات قبلی که از نمایشگر 2K برای پیکسل 7 اولترا حکایت داشت، این صفحه نمایش خاص روی رزولوشن 1080p محدود شده است. در واقع، این ممکن است بزرگترین سرنخ در مورد هویت «Lynx» باشد، زیرا بعید است که پیکسل 7 اولترا بالقوه از نمایشگری با کیفیت بدتر از پیکسل 7 پرو استفاده کند. به احتمال زیاد، اسم رمز «Lynx» به مدل جمع و جور پیکسل 7 مینی اشاره دارد. البته ممکن است به جای آن با نام پیکسل 7a در سال آینده عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رویت پیکسل 7 مینی در بخشی از سورس کد گوگل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: notebookcheck

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر