;
coinex

موتو ایکس 40 تا اواخر سال 2022 معرفی می‌شود

یکی از افشاگران شناخته شده دنیای فناوری مشخصات موتو ایکس 40 را اعلام کرد. برای اطلاع از جزئیات این خبر با ما همراه باشید.

در دسامبر 2021، موتورولا در چین از موتو ایکس 30 رونمایی کرد (که در سطح جهان از آن با نام موتو اج 30 پرو یاد می‌شود). حالا به نظر می‌رسد این شرکت که زیرمجموعه لنوو است در حال کار روی جایگزین ایکس 30 یعنی موتو ایکس 40 باشد. این گوشی به تازگی در سایت صدور مجوز 3C چین رویت شده و حالا یکی از افشاگران شناخته شده، مشخصات فنی آن را اعلام کرده است. در ادامه مطلب به بررسی جزئیات این خبر می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

مشخصات فنی و اطلاعات موتو ایکس 40

Digital Chat Station در پاسخ به کاربری در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده که موتو ایکس 40 مجهز به نمایشگر FHD+ و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 است. بعلاوه گفته شده که دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی قیمت کمی داشته باشد و  در شمار گوشی‌های اقتصادی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 جای بگیرد.

موتو ایکس 40

همانطور که اشاره شد، موتو ایکس 40 در سایت 3C با شماره مدل XT2301-5 رویت شده است. طبق اطلاعات منتشر شده در این سایت، این گوشی قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 68 وات را دارد و مثل مدل سال قبل برای بازار جهانی با عنوان موتو اج 40 پرو عرضه می‌شود.

هنوز خود موتورولا وجود موتو ایکس 40 را تأیید نکرده بنابراین لازم است این اطلاعات را کمی با تردید در نظر بگیریم.

لازم به ذکر است که موتو ایکس 30 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED FHD+ با نرخ نوسازی 144 هرتز و نرخ نمونه‌برداری 576 هرتز است. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره اطلاعات است. پشت این گوشی هم یک دوربین سه تایی قرار دارد. دوربین جلوی این گوشی 60 مگاپیکسلی و دوربین اصلی پشت آن 50 مگاپیکسلی است. موتو ایکس 30 هم یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 68 وات پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره موتو ایکس 40 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر