coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

هک دوربین های پلیس تهران ؛ از شایعه تا واقعیت!

هک دوربین های پلیس تهران چند روزی است که در شبکه های مجازی سر و صدای زیادی به راه انداخته است. اما داستان چیست؟ با تکراتو همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما

هک دوربین های پلیس راهور تهران از جمله اخباری است که در رسانه های مختلف ایران و دنیا و همچنین بین کاربران فضای مجازی بسیار مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. حال پلیس پایتخت درباره هک دوربین های شهری پلیس تهران واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید:

هک دوربین های پلیس تهران ؛ از شایعه تا واقعیت

هک دوربین های پلیس تهران ؛ از شایعه تا واقعیت
هک دوربین های پلیس تهران ؛ از شایعه تا واقعیت

به گزارش تکراتو و به نقل از مشرق، هک دوربین های پلیس راهور، تبلیغ جدید رسانه‌های معاند و گروه‌های وابسته به آن است که پس از پیگیری از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران مشخص شد که دروغی بیش نبوده و خیال پردازی است.

این وب سایت چنین می‌نویسد:

هک دوربین‌های پلیس راهور سوژه جدید شبکه های معاند است. بر پایه این گزارش امروز صبح یک گروه هکری اعلام کرد که با دسترسی به سامانه دوربین‌های پلاک خوان پلیس راهور پایتخت، سیستم مربوطه را هک کرده است.

پیگیری از مسوولان پلیس راهور و مرکز کنترل ترافیک پلیس تهران حاکی از آن است که هیچ‌گونه اختلالی در سیستم مربوطه رخ نداده و سامانه فوق بدون مشکل در حال اجراست.

گفتنی است ادعای هک دوربین‌های پلیس دروغ دیگری از رسانه های معاند و مجموعه های وابسته به آنهاست.

نظر شما درباره هک دوربین های پلیس تهران چیست؟ آیا فکر می‌کنید این هم نیز باز هم یک خرابکاری بوده و یا داستان چیز دیگری است؟ با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر