;
coinex

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران ؛ برنامه شبیه اینستاگرام چی نصب کنیم؟

برخی از افراد به دنبال اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران هستند. از این رو، ما این گفتار را به معرفی برنامه های جایگزین اینستاگرام اختصاص داده‌ایم. با ما باشید.

مدتی است که برخی افراد به دنبال اپلیکیشن جایگزین اینستاگرام هستند و برای این کار دلایل مختلفی وجود دارد. بعضی افراد از تغییرات اخیر سیاست حفظ حریم خصوصی این اپ راضی نیستند و بعضی دیگر از زمان خریداری برنامه توسط فیس بوک، علاقه خود را به این برنامه از دست داده‌اند.فراتر از همه این‌ها، محدودیت‌های اخیر کشور و فیلتر شدن دائمی اینستاگرام و واتساپ، سبب شده تا برخی به فکر مهاجرت از این شبکه اجتماعی بیفتند.

از این رو، ما در این لیست فهرستی از برنامه های جایگزین اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم که هرکدام از آنها دارای ویژگی‌های جدید و محتوای بهتر هستند.

بیشتر بخوانید: پیگیری شخصی وزیر ارتباطات درباره بازداشت فعالان حوزه فناوری ؛ خبرهای خوشی در راه است؟!

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران

با آغاز عصر رسانه‌های اجتماعی، به اشتراک‌گذاری و نشان دادن فعالیت‌های خود به تمام جهانیان کار آسانی شده است. حتی برخی از افراد معتقدند اگر کسی در این فضاهای اجتماعی فعالیت نداشته باشد، مثل این است که در جهان وجود خارجی ندارد.

از طرفی، با توجه به اهمین بسیار زیاد این برنامه‌ها، پلتفرم‌های به اشتراک گذاری تصاویر در تمام جهان ترند هستند و یکی از این اپلیکیشن‌های محبوب اینستاگرام است. این برنامه فوق العاده معروف برای اشتراک عکس با ویژگی‌های جالب مانند استوری، بومرنگ و فیلترهای بی شمار، در صدر اپ‌های سبک خود قرار دارد.

با این حال، برخی افراد تمایل دارند تا برنامه های جایگزین اینستاگرام را نیز امتحان کنند تا در یک محیط مجازی خلوت‌تر و با قضاوت‌های کمتر بتوانند عکس‌های فوق العاده خود را به اشتراک بگذارند. از این رو، ما اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران را معرفی می‌کنیم.

اسنپ چت (Snapchat)

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران

اگر شما به دنبال اپلیکیشن جایگزین اینستاگرام هستید، اسنپ چت شایستگی این را دارد تا در لیست اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران قرار بگیرد. با این حال، فیس بوک بسیاری از ویژگی‌های اسنپ چت را کپی نموده و به اینستاگرام اضافه کرده است تا جلوی ترک کاربران را بگیرد؛ از استوری گرفته تا پیام‌های ناپدید شونده و فیلترهای صورت و حتی موارد بیشتر!

بنابراین اگر می‌خواهید از یک جایگزین داخلی اینستاگرام استفاده نمایید، اسنپ چت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. گفتنی است که اخیرا Snapchat در تلاش است تا پلت فرم خود را ارتقا داده و ویژگی‌های جدیدی شبیه Discover و Instagram Feed را به اپ خود اضافه نماید.

همینطور همه ما به خوبی می‌دانیم که فیلترهای واقعیت افزوده‌ (AR) اسنپ چت بسیار بهتر از فیلترهای اینستاگرام هستند. به علاوه، Snap Map مکانی عالی برای کشف رویدادها، اخبار جدید و غیره است. به طور خلاصه، هرچند اسنپ چت یک برنامه عمومی یا یک رسانه اجتماعی به حساب نمی‌آید، ولی می‌تواند مسیر آینده رسانه‌های اجتماعی را پیش بینی کند.

بیشتر بخوانید:

نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟

ریمیکس اینستاگرام چیست؟

500 پیکسل (500px)

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران

مطمئنا اپلیکیشن 500 پیکسل می‌تواند بهترین اپلیکیشن جایگزین اینستاگرام برای کسانی باشد که به عکاسی علاقه زیادی دارند. این برنامه مانند یک جامعه‌ برای علاقه مندان به عکاسی دیجیتال و عکاسان مشتاق عمل می‌کند و در بیش از 195 کشور استفاده می‌شود.

هرچند این اپ قابلیت‌هایی همچون استوری یا Reels را ندارد، اما شما یک تب اکسپلور دارید و می‌توانید در آن جستجو کنید. جالب‌تر از این‌ها، این اپلیکیشن یک وب سایت نیز دارد و که شما می‌توانید عکس‌ها را در سایز بزرگ جستجو کنید. البته توجه داشته باشید که اگر از نسخه رایگان برنامه استفاده کنید، در هفته می‌توانید تنها 20 عکس را آپلود کنید.

اما اگر می‌خواهید محدودیت اپ برداشته شود، می‌توانید با پرداخت سالانه 25 دلار اشتراک خریده و هر تعداد که می‌خواهید، عکس آپلود کنید. در مجموع، اپلیکیشن 500px مناسب هر شخصی نیست بلکه مناسب عکاسان تازه کار اینستاگرام است که می‌خواهند عکس‌هایشان را در معرض دید قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

لایو روم اینستاگرام چیست؟

مسنجر رومز اینستاگرام چیست؟

پینترست (Pinterest)

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران

هرچند این برنامه را تمی‌توان بهترین جایگزین اینستاگرام به شمار آورد، اما با دارا بودن برخی ویژگی‌ها می‌تواند برای کاربران مفید باشد. اگر به طور کلی شما از اینستاگرام برای پیدا کردن ایده‌های خلاقانه و بکر استفاده می‌کنید، برنامه پینترست می‌تواند بهتر از اینستاگرام به شما در این زمینه کمک کند و از ایده‌های خلاقانه برای دیزان خانه گرفته تا تم عروسی را می‌توانید در این آپ پیدا کنید.

علاوه بر این، مفاهیم DIY، نکات مربوط به سبک زندگی، سبک‌های مد و غیره به وفور در این سیستم عامل یافت می‌شود. در کنار این ویژگی‌ها، شما نیز می‌توانید ایدهای خلاقانه خود را در این برنامه با دیگران به اشتراک بگذارید. در Pinterest شما می‌توانید ایده‌های ناب خود را سیو کرده، آنها را دسته بندی و برچسب گذاری کنید و با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

کلاهبرداری تیک آبی اینستاگرام

قابلیت Recently Deleted اینستاگرام چیست؟

تامبلر (Tumblr)

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران

تامبلر یکی از قدیمی‌ترین شبکه‌های اجتماعی در اینترنت است اما هیچگاه نتوانست مانند فیس بوک و اینستاگرام محبوب شود. به طور کلی این برنامه بیشتر به عنوان یک پلت فرم میکروبلاگینگ دیده می‌شود اما در واقع تامبلر قابلیت‌های بیشتری دارد.

شما می‌توانید در این اپ عکس، گیف، ویدئو و مواردی بیشتری را به صورت پست به اشتراک بگذارید. این اپ قابلیت سرچ با هشتگ را دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا یک گروه تشکیل دهید که از چت خصوصی نیز پشتیبانی می‌کند. با این حال، در تامبلر امکان استوری گذاشتن وجود ندارد.

ایمجر (Imgur)

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران

ایمجر یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های اشتراک گذاری عکس در وب است و اگر دوست دارید که محتوای خود را در سایتی مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارید، ایمجر بهترین گزینه است. البته این پلت فرم در درجه اول یک برنامه عمومی است ولی شما می‌توانید محتوای خود را از دید همه مردم مخفی کنید تا قابل سرچ نباشند و پس از آن، لینک محتوای خود را با افرادی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید.

ایمجر قابلیت به اشتراک گذاری عکس، ویدئو و یا گیف را دارد و می‌تواند یکی از اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران به شمار بیاید. برخی ایمجر را مرکز اصلی سازندگان میم می‌دانند و اگر شما هم به ساخت میم علاقه دارید، می‌توانید از این برنامه به نفع خود استفاده کنید.

این سرویس دارای اکسپلورر عالی است که به شما کمک می‌کند تا خیلی آسان به محتوای وایرال دسترسی داشته باشید. علاوه بر تمام این ویژگی‌ها، در ایمجر امکان ارسال پیام نیز وجود دارد. به طور کلی، اگر شما یک حساب پابلیک دارید، ایمجر می‌تواند یکی از اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران برای شما باشد.

بیشتر بخوانید:

بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام

راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام

VSCO

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران
اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران

VSCO در بین بهترین ویرایشگرهای عکس برای Android و iOS رتبه بندی می‌شود، اما بسیاری نمی‌دانند که این برنامه دارای جامعه‌ای از افراد خلاق است. در این جامعه، شما می‌توانید محتوای خود را به صورت پست با دیگران به اشتراک بگذارید، با آرتیست‌های دیگر در ارتباط باشید و در چالش‌های هفتگی شرکت کنید.

بخش Discover آپ بسیار جالب و کاربردی است و شما می‌توانید با پارامترهایی همچون لوکیشن، هشتگ و غیره محتوا را فیلتر کنید. جالب‌ترین بخش VSCO این است که این پلت فرم با داشتن ابزار افکت ویدئو تبدیل به یک برنامه چندکاره شده است و البته گفتنی است برای دسترسی به قابلیت‌هایی مانند جلوه‌های ویدئویی می‌بایست در این برنامه اشتراک بخرید.

به طور خلاصه، اگر شما یک هنرمند حرفه‌ای دیجیتال یا یک عکاس هستید و علاقه دارید با افراد با علایق مشابه خود ارتباط برقرار کنید، VSCO می‌تواند مکانی بهتر از اینستاگرام برای شما است.

SquadCam

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران
اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران

SquadCam یکی از اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام بوده که رابط کاربری آن بسیار شبیه به اینستاگرام و اسنپ چت است. شما در این برنامه می‌توانید با دوستان خود چت کنید، پست‌ها، استوری‌ها و مطالب ترند را ببینید.

رابط کاربری این برنامه بسیار واضح و ساده است ولی متاسفانه تنها برای کاربران اندروید در دسترس است. به طور کلی، این برنامه کاربران و محتوای زیادی را شامل نمی‌شود ولی یک برنامه جایگزین اینستاگرام به حساب می‌آید که در کشور هند ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نحوه ارسال پیام ناپدید شونده در اینستاگرام 

5 روش دانلود هایلایت اینستاگرام

تیک تاک (TikTok)

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران
اپلیکیشن جایگزین اینستاگرام

تیک تاک از جمله برنامه‌هایی است که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و می‌توان آن را یک جایگزین عالی برای اینستاگرام دانست اما متاسفانه این برنامه برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و نمی‌توان آن را جزو اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران دانست.

این برنامه در حال حاضر 689 میلیون کاربر فعال ماهانه در مقایسه با یک میلیارد کاربر فعال ماهانه اینستاگرام دارد و این در حالی است که این برنامه در کشورهایی همچون هند و ایران تحریم است. با این حال، محبوبیت این برنامه بیشتر از اینستاگرام است.

بیشتر بخوانید:

بهترین جایگزین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه Whatsapp چی نصب کنیم؟ [16 اپلیکیشن مشابه واتساپ]

Triller

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران
برنامه های جایگزین اینستاگرام

Triller یکی دیگر از اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران است که قابلیتی همچون ریلز اینستاگرام دارد. به کمک این برنامه شما می‌توانید ویدئوهای خلاقانه بسازید و ظاهر فیلم‌های خود را حرفه‌ای طراحی کنید. در واقع این برنامه با قابلیت‌های عالی که دارد یک جایگزین مناسب برای اینستاگرام به شمار می‌آید.

با پلت فرم Triller می‌توانید موزیک ویدئوهای جذاب بسازید، در چالش‌ها شرکت کنید، از فیلترها و اموجی‌ها استفاده کنید. این اپ بین افراد مشهوری همچون جاستین بیبر، ریتا اورا، کوین هارت و سایر افراد محبوب است. به طور کلی این اپ می‌تواند جایگزین مناسبی برای ریلز اینستاگرام باشد.

MX TakaTak

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران
برنامه های جایگزین اینستاگرام

بعد از اینکه برنامه تیک تاک در هند ممنوع شد، برنامه‌های شبیه به تیک تاک زیادی در هند ساخته شد و یکی از آنها که توانست نظر کاربران را به خود جلب کند، MX TakaTak است. امکانات و قابلیت‌های این برنامه بسیار شبیه به تیک تاک است و شما می‌توانید ویدئوهای خود را در این برنامه آپلود کرده و فالوور جذب کنید.

بیشتر بخوانید:

 آموزش آپلود فیلم افقی در IGTV اینستاگرام

آموزش دانلود و ذخیره ویس دایرکت اینستاگرام در اندروید و آیفون

فلیکر (Flickr)

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران
اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران

برنامه فلیکر نیز همانند اینستاگرام مدت زیادی است که در دسترس کاربران قرار دارد ولی برخلاف اینستاگرام، Flickr بیشتر به افراد حرفه‌ای‌ توجه می‌کند. در این برنامه عکس‌ها با کیفیت و رزولوشن بالا آپلود می‌شوند و در این برنامه می‌توانید با افرادی ارتباط برقرار کنید که در زمینه عکاسی حرفی برای گفتن دارند.

به علاوه، این برنامه مانند یک فضای ابری عمل می‌کند و شما می‌توانید عکس‌هایی که در آن پست می‌کنید را بعدا نیز استفاده کنید. فلیکر ویژگی‌هایی همچون کاربران کم، محتوای با ارزش و با کیفیت را داراست ولی تنها مشکل این پلت فرم این است که چندان معروف و مشهور نیست. اما به طور کلی، اگر شما به عکاسی علاقه دارید و دوست دارید عکس‌های فوق العاده خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، این برنامه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رتریکا (Retrica)

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران
اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران

به دنبال موفقیت فوق العاده اینستاگرام، توسعه دهندگان برنامه‌های جدیدی را ارائه داده‌اند که می‌تواند برخی از ویژگی‌های آن را تقلید یا حتی از آن پیشی بگیرد. یکی از این برنامه‌ها Retrica است. این برنامه نسبتا جدید بوده و به آرامی در حال طی کردن پله‌های موفقت است. رتریکا در برخی قابلیت‌ها حتی از اینستاگرام بهتر بوده و این مسئله سبب شده کاربران جذب آن شوند.

اولین مزیت برجسته این برنامه فیلترهای زیاد آن است که از کیفیت فوق‌العاده‌ای نیز برخوردارند. رابط کاربری این برنامه جدید است و ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید خصوصا اگر برای بار اول از آن استفاده می‌کنید. اما اگر وقت دارید و می‌خواهید چیزهای جالب را امتحان کنید، حتما به برنامه Retrica سری بزنید چرا که احتمال دارد این برنامه در آینده بازار را تسخیر کند.

بیشتر بخوانید:

5 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

میزان مصرف اینترنت اینستاگرام

Flipagram

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران
اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران

برخی افراد فکر می‌کنند که Flipagram برای رقابت با اینستاگرام ساخته شده است ولی هرچه باشد، این برنامه توانسته عملکرد موفقی در بین کاربران داشته باشد. رابط کاربری این برنامه شباهت بسیاری به اینستاگرام دارد و قابلیت‌هایی همچون استوری و ویدئو در این آپ نیز قرار دارد.

همینطور شما می‌توانید برای استوری و ویدئوهای خود موسیقی بگذارید و تجربه‌ای جذاب و تعاملی را برای هر کاربری ایجاد کنید. از دیگر قابلیت‌های مشابه این برنامه به اینستاگرام می‌توان به کادر جستجو و اکسپلور پروفایل دیگران اشاره کرد.

از ویژگی‌های قابل توجه این برنامه، می‌توان به اشتراک گذاری بالای آن اشاره نمود. شما می‌توانید پست‌های خود را در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست، ایمیل، واتساپ و Kik به اشتراک بگذارید و البته به جز این موارد، آپشن‌های دیگری نیز وجود دارد. با چنین ویژگی برجسته‌ای، به نظر می‌رسد این برنامه توانسته پایه خود را به عنوان جایگزینی برای اینستاگرام تقویت کند.

ویسگون (Wisgoon)

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران
جایگزین داخلی اینستاگرام

برنامه ویسگون (Wisgoon) یک شبکه اجتماعی ایرانی است که در لیست اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران قرار می‌گیرد. این اپ همانند سایر شبکه‌های اجتماعی از قابلیت‌هایی همچون به اشتراک گذاری عکس، لایک کردن، ارسال نظر و دانلود تصاویر بهره می‌برد.

اپلیکیشن ویسگون توسط یک تیم برنامه نویسی ساخته شده و توانسته در سال ۱۳۹۲ در جشنواره وب ایران در زمینه شبکه‌های اجتماعی برنده جایزه برترین نرم‌افزار شبکه‌های اجتماعی شود. کیفیت تصاویر بارگذاری شده در این پلت فرم بسیار خوب است و شما می‌توانید از آنها برای پس زمینه گوشی خودتان و یا روی رایانه خودتان از آنها استفاده کنید.

هورسا (Hoorsa)

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران
جایگزین داخلی اینستاگرام

هورسا یک اپلیکیشن ایرانی است که جایگزین داخلی اینستاگرام به حساب می‌آید. رابط کاربری این برنامه شباهت زیادی به اینستاگرام داشته و قابلیت‌هایی همچون سرعت بالا در ارسال پست ها و سایر عملیات، عملکرد صحیح با حداقل خطای ممکن و محتوای مناسب برای کاربران ایرانی را داراست.

بیشتر بخوانید:

رتبه ایران در فیلترینگ ؛ ایران در لیست کشورهایی با بیشترین فیلترینگ چه جایگاهی دارد؟

ضرر قطعی اینترنت تا امروز 25 هزار میلیارد تومان ؛ دوبرابر درآمد نفتی ایران در یکسال!

روبینو (Rubino) / روبیکا

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران
جایگزین داخلی اینستاگرام

روبینو شبکه اجتماعی ایرانی است که در اشتراک گذاری عکس و ویدیو است. روبینو در واقع یکی از سرویس‌های روبیکا، سوپر اپ ایرانی است و قابلیت‌هایی شبیه اینستاگرام دارد به همین خاطر می‌تواند جایگزین داخلی اینستاگرام به شمار بیاید. اشتراک عکس و ویدیو، پخش زنده، اشتراک استوری و غیره چند مورد از امکانات روبینو هستند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران چیست؟ به نظر شما چه اپلیکیشن‌های دیگری می‌توانند در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

منبع:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (15 نظر)

    همشون فیلترن
    قرار بود ژاپن اسلامی بشیم شدیم کره شمالی 2
    لعنت به این مملکت

    پاسخ

    اگر ایرانی ها یکم خودشونو باور کنن اصلا نیازی به اپلیکیشن خارجی هم نیست ما مشکلمون عدم خودباوری جوان‌ها و هموطنان خودمونه،چسبیدیم به خارجی ها،جالبیش اینه که اونا مارو اصلا آدم حساب نمیکنن ولی ما همچنان اصرار داریم ..واقعا رقت بار و تاسف برانگیزه،شما که به هموطنات اعتماد نداری و احساس نا امنی میکنی چطور به خارجی ها اعتماد میکنی واقعا این میزان تناقض مضحکه

    پاسخ

    مثل ویدیو ،ماهواره،گوشی لمسی و ارتباط انلاین،که یه زمان از اینکه مردم عکس و فیلم بفرستن و زنده با هم صحبت کنن،ترس وجودشونو گرفته بود،مثل طالبان و شکستن تلویزیون،وصد تا چیز دیگه،اینترنت به سرعت تساعدی و باینری یه لگد در ک…میزنه و تکنولوژی به راهش ادامه میده،هنوز نفهمیدن نمیشه جلوی پیشرفت و اگاهی و شعور مردم را گرفت،(ترس از اگاهی …)اینم میگذره و متاورس میاد اونم میگذره و…دنیا همچنان بهمون میخنده،

    پاسخ

    در دوران شوروی سابق مردی در مقاله ای نوشته بود مرگ بر دیکتاتور گرفتنش پیش قاضی گفت من منظورم از دیکتاتور هیتلر بود آزادش کردند وقتی میخواست از در بیرون برود برگشت گفت منظور من از دیکتاتور هیتلر بود منظور شما کی بود که من رو گرفتید؟ بعضی از دوستان اومدن میگن اگه ریگی به کفشتون نیست از پلتفرم داخلی استفاده کنید اما ما هم میگیم شما اگر ریگی به کفشتون نیست چه اصراری دارید ما رو به زور به پلتفرم داخلی بکشانید!
    هر چیزی در آزادی انتخاب ارزش داره باید کسی با دلخواه و انتخاب خودش به پلتفرم داخلی رو بیاره نه با زور ما در طول تاریخ دیدیم زور هیچوقت پاسخگو نبوده و خودتون هم خیلی خوب میدونید که پلتفرم های داخلی امنیت ندارن و کاربر احساس راحتی نمیکنه

    پاسخ

    کاربر اینستاگرام همه استفاده یکسانی ندارند. اونیکه دنبال کسب درآمد است اگر ریگی به کفشش نداشته باشد از همین نسخه های ایرانی استفاده کند. سازندگان این اپ ها صرفا به دنبال جایگزینی اینستاگرام نبوده اند بلکه اینها همه درس آن را خوانده اند و می خواهند ان را عملی کنند. شاید یک روزی اینها هم میزبان کاربرای غیر ایرانی باشند که از اپ های امریکایی فراری هستند. اگر عیب و نقصی دارند با سازندگان انها مطرح کنید. یکی هم که دنبال پست مطالب اموزشی است هم می تواند از روبیکا و … استفاده کند. بعضی ادعاها واسه صفحه اینستای خود دارند ولی مطالبشون دزدی پست های یوتیوبی خارجی هاست و اینها فقط روی ان فارسی صحبت می کنند. اگر کسی واقعا استفاده درستی دارد همین اپ های ایرانی را دنبال کند. مطمئن باشید ج ا اگر دنبال کسی باشد از اینستا و واتس اپ و … هم اطلاعات فرد را در می آورد.

    پاسخ

    چه تضمینی وجود داره ، ملت کسب و کارشونو بیارن روی این پلتفورم ها و فردا روزی اینام به سرنوشت اینستاگرام دچار نشن عزیز من.یه عده با فیلتر اینستاگرام به خاک سیاه نشستن و مسئولین میگن از اول نباید روی این نرم افزار ها حساب باز میکردین

    پاسخ

    درسته از اولش نباید روی اپ خارجی سرمایه گذاری کرد. کسی واقعا اگر قصدش کسب و کار و فروش محصول به مشتریان هست بهترین گزینه همین اپ های داخلی هست. همین روبینو 10 میلیون کاربر داره حداقل و بسیاری از فروشگاه های داخلی سالهاست همونجا فعالیت می کنند. هیچوقت هم دچار فیلتر یا تحریم هم نمیشه

    پاسخ

    اینا که گفتی همشون فیلتره که ؟؟؟ همشون فیلترشکن میخوان و فیلترشکن تو ایران دیگه وصل نمیشه هیچ چیزی نمیتونه جایگزین اینستا باشه یکی بگه چکار کنیم 🥲❤️‍🩹😭

    پاسخ

    این ها که بیشترش یا فیلتره یا تحریم شده 😭

    پاسخ

    خوب خودتو ب خریت میزنی مرتیکه ؛ بعضیا شاید چون فیسبوک خریدتش؛حرومزاده ها ما سرپرست خانواریم که با فروش تو اینستا به خرابی نیوفتادیم‌؛ پول اجاره مغازرو شما لندهورا میدین بمیرین انشالله از دست شما خیانت کارا راحت بشیم

    پاسخ

    شما نویسندرو نمیگم اون اشغالاییو میگم ک میخوان صیانتو احرا کنن کردن یعنی

    پاسخ

    خدا هدایت کنه همه رو و هر کی خیانت میکنع ب وضع معیشت و رفاه و آبرو و ب دین مملکت رو اگر قابل هدایت نیستن نیست و نابود بشن ان شالله.

    پاسخ

    حالا به جای حرص خوردن برو توی تلگرام طلایی که فیلتر نیست یا روبیکا پیج باز کن، از هیچی که بهتره. توی روبیکا صد هزار نفر درآمد دارن

    پاسخ

    اها جاسوس گرام طلایی یا اشغال افزار داخلی؟ ورشکستگان سیاسی ترحم انگیز!

    پاسخ

    تو از همون احمقهایی هستند که اگر بقیه رو می زنن، تو رو باید 4 بار بزنن.
    چون هم نفهمی و هم اصرار داری بر نفهمیت

    پاسخ