;
coinex

جدیدترین اخبار تکنولوژی

ظاهراً بخش املاک دیوار و شیپور تا چند روز دیگر حذف می‌شود؛ مگر اینکه این دو پلتفرم تبلیغات آنلاین ، بر قوانین جامه عمل بپوشانند. موضوع قانون‌شکنی شیپور و دیوار چیست؟

فیزیکدانان می‌گویند که بعید نیست ماهم در یک جهان شبیه سازی شده کامپیوتری زندگی می‌کنیم. آیا به راستی ما بخشی از یک برنامه کامپیوتری هستیم؟ برای درک بهتر این موضوع در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

در این مطلب ویژه در تکراتو، با رصد دقیق بازار موبایل ایران، لیست قیمت گوشی امروز 4 اردیبهشت 1403 را ارائه می‌کنیم. در ادامه به لیست قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون، پوکو و هواوی امروز سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 می‌پردازیم.

تلفن‌های همراه، یکی از ابزارهای پرکاربرد در سطح جهان محسوب می‌شوند. از زمان ظهور این ابداع تا به امروز، تحولات زیادی در این زمینه رخ داده که این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد. قبل از اینکه گوشی‌های همراه وارد عرصه شوند، فعالیت‌های مختلفی از جمله پیگیری اخبار، دریافت اطلاعات از قیمت‌های روز محصولات، برقراری ارتباط…

بر خلاف سایر کشورهای جهان که در صنعت خودروسازی فعالیت می‌کنند، در کشور ما، خودرو به عنوان یک سرمایه‌ای حیاتی شناخته می‌شود. قیمت این اسلحه ترابری در دامنه کارخانه و بازار دارای اختلافاتی است و کنترل بر قیمت آن همواره یکی از چالش‌های دولت بوده؛ دولت سعی می‌کند با روش‌هایی همچون قرعه‌کشی یا تحویل فوری…

این مطلب به لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز 4 اردیبهشت 1403 اختصاص دارد. برای اطلاع از قیمت روز محصولات بهمن موتور با ما همراه باشید.

صفحه 1 از 4842

برترین‌های تکنولوژی، گوشی، لپ‌تاپ و گجت سال 2024 از نگاه تکراتو