;
coinex

توت خشک اصفهان روانه بازار صادراتی اروپا شد

محبوب ترین خشکبار و پرخاصیت ترین میوه از نوع خشک، توت خشک اصفهان پاوه شمیران است که جزوه برترین خشکبار در ایران به شمار می رود.

این محصول شیرین و خوش طعم جایگاه ویژه ای دارد. می توانید برای خرید توت خشک عمده و باکیفیت از سایت آراد برندینگ دیدن فرمایید و در تماس باشید و سفارش اینترنتی آن را می توانید با چند کلیک انجام دهید.

خرید توت خشک اصفهان

کارشناسان تغذیه و سلامت برای سلامتی بدن توت خشک را پیشنهاد می دهند. که توت خشک شمیران برای تهران است که از نظر معروفیت آن بسیار مورد تعریف و تمجید قرار گرفته شده که برای صادرات مورد استفاده می گیرد. توت خشک هم می توان به صورت فله و هم بسته بندی در بازار تهیه کرد.

یکی از مهم ترین نکات برای افزایش ماندگاری توت خشک، بسته بندیها پلمپ شده است که از توت خشک در برابر رطوبت و گرد و خاک محافظت می کند خوردن توت خشک برای جبران ویتامینها و کم خونی بسیار مفید است و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین می کند و می توان آن را به عنوان یک ابر غذا در نظر گرفت.

که مقادیر بسیار زیادی از آهن و پروتئین را در خود جای داده است فیبر و کربوهیدرات در توت خشک فراوان اند و هر دو احساس سیری را در انسان تحریک می کنند و مانع از پرخوری می شوند.

توت خشک خانگی

یکی دیگر از روش هایی که می توانید توت و کشمش پلویی را به کمک آن خشک کنید روش خشک کردن توت در خانه و با استفاده از نور مستقیم خورشید است که به ان توت خشک خانگی می گویند.

برای خشک کردن توت در خانه و زیر نور خورشید باید در نظر داشته باشید که شهر شما آفتابی است و رطوبت ندارد به عنوان مثال شهرهای مرکزی مناسب خشک کردن توت هستند اما شهرهای شمالی به علت رطوبت زیاد مناسب نیست.

یک پارچه ی تمیز و نخی را بر روی پشت بام یا حیاط یا بالکن خانه ی خود پهن کنید و توتها را جداگانه بر روی آن قرار دهید و همچنین این موضوع را در نظر داشته باشید.

توت خشک اصفهان روانه بازار صادراتی اروپا شد

که جایی که توت را پهن کرده اید کنار لانه ی مورچه یا حشرات دیگر نباشد زیرا توت به دلیل شیرین بودن زیاد ممکن است مورد حمله ی مورچه ها و حشرات مختلف قرار بگیرد و کیفیت آن کاهش پیدا کند.

بعد از آن که توت در زیر حرارت مستقیم خورشید قرار گرفت و نیمه خشک شد توت را به سایه منتقل کرده و اجازه می دهیم ادامه ی خشک شدن توت در زیر سایه انجام گیرد و اگر خواستید توت ها را در زیر باد کولر یا پنکه قرار دهید.

پس از آن توت ها را بر روی سینی فر قرار داده و آنها را به مدت 8 الی 10 دقیقه در فر با حرارت 150 می گذاریم و بعد از آن توت خشک ما آماده است در روشهای سنتی توت به دلیل آن که مدت زمان زیادی طول می کشد تا خشک شود، سیاه می شود و برای جلوگیری از سیاه شدن توت می توانید کمی آبلیمو به توت ها بزنید.

توت خشک اصفهان

از فرایند خشک شدن توت درختان، توت خشک ایجاد می شود. امروزه توت خشک اصفهان برای خشک کردن توت فرایندی رو طی می کنند که هم زودتر توت، خشک شود و هم طعم بهتری را به مصرف کنننده ارائه دهد. یشترین سهم غذایی در توت کربوهیدرات ها و فیبر تشکیل می دهد.

مرغوبیت و قدمت توت خشک زبان زد مردم ایران واقع شده است. علت مرغوبیت آن چیزی نیست جز: قیمت مناسب، شیرینی مناسب، نرم تر و از نظر حجمی و ظاهر زیبا تر است.

توت خشک اصفهان روانه بازار صادراتی اروپا شد

روش های مختلف برای درست کردن توت خشک هست که هرکدام قیمت متفاوت دارد و از نظر کیفیت یکی سریع تر درست می شود و طعم خاص خود را دارد و یکی دیگر دیرتر درست می شود و طعم مختلف، هرکدام طعم و مزه شان متفاوت و سلیقه ای است.مانند چایی مستقیم با حرارت بالا روی گاز یا چای با حرار معتدل روی آتش و ذغال؛ هرکدام طعم و مزه مختلفی می دهد.

برای خشک کردن توت چهار روش وجود دارد.

  • خشک کردن توت مستقیم زیر نور خورشید
  • خشک کردن توت با دستکاه میوه خشک کن
  • خشک کردن توت با دستگاه مایکروویر
  • خشک کردن توت با استفاده از فر یا بخاری یا شوفاژ

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر