;
coinex

مزایای اینترنت پهنای باند اختصاصی ماهان نت

مزایای اینترنت پهنای باند اختصاصی ماهان نت چیست؟ در حال حاضر اکثر سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ به‌دنبال بهبود راندمان کاری و انجام کارها در کمترین زمان ممکن هستند.

یکی از عواملی که شرکت‌ها را برای رسیدن به این هدف کمک می‌کند، اینترنت پرسرعت است. با‌توجه‌به محدودیت‌های اینترنت اشتراکی، شرکت ماهان نت سرویس پهنای باند اختصاصی را به‌منظور دسترسی شرکت‌ها و سازمان‌ها به اینترنت پرسرعت با ظرفیت بالا و کیفیت پایدار در همه ساعات شبانه‌روز، عرضه می‌کند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را به‌طورکامل با مزایای اینترنت پهنای باند اختصاصی شرکت ماهان نت آشنا کنیم.

سرعت بالا در همه ساعات شبانه‌روز از مزایای ویژه پهنای باند اختصاصی

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید اینترنت پهنای باند اختصاصی، کیفیت ثابت سرویس‌دهی است. از آنجایی‌که این سرویس به صورت کاملا اختصاصی عرضه می‌شود، کیفیت آن در 24 ساعت و 7 روز هفته ثابت است. در سرویس پهنای باند اختصاصی شرکت ماهان نت، باتوجه‌به استفاده از زنجیره‌ای از پهنای باندها، کیفیت دسترسی به اینترنت در همه ساعات شبانه‌روز تضمین می‌شود. همچنین از آنجایی‌که این سرویس، به‌صورت کاملا انحصاری به یک سازمان تعلق می‌گیرد، حتی در ساعات پیک مصرف، کاربران شاهد افت سرعت نخواهند بود.

مزایای اینترنت پهنای باند اختصاصی ماهان نت

سرعت انتقال اطلاعات بیشتر در پهنای باند اختصاصی بیشتر است

پهنای باند به معنای نرخ انتقال داده تعریف شده است. باتوجه‌به این تعریف پهنای باند ظرفیت اتصال ایجاد شده را مشخص می‌کند. از آنجایی‌که اندازه ظرفیت پهنای باند اختصاصی ماهان نت، نسبت به پهنای باند اشتراکی بیشتر است، سرعت انتقال اطلاعات هم در این سرویس بیشتر خواهد بود.

افزایش بهره‌وری با استفاده از سرویس پهنای باند اختصاصی ماهان نت

بسیاری از موسسات مالی و بانک‌ها برای انجام معاملات و خدمت‌رسانی به مشتریان به اینترنت وابسته هستند. همچنین حجم پردازش داده‌ها در شرکت‌های بزرگ در طول ساعات کاری به اوج خود می‌رسد. در نتیجه این شرکت‌ها و موسسات به اینترنت پایدار در اوج ساعات مصرف نیاز دارند. سرویس پهنای باند اختصاصی شرکت ماهان نت، اینترنت سریع‌تر و پایدارتری در اختیار مشتریان می‌گذارد. با استفاده از این سرویس دیگر با تداخل معمول DSL و کابل روبه‌رو نخواهید بود. همچنین چون این سرویس به خطوط تلفن وابسته نیست، با پایداری بیشتری عمل می‌کند و باعث افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها می‌شود.

قیمت مناسب‌تر پهنای باند اختصاصی نسبت به سرویس‌های دیگر

باتوجه‌به اینکه هنوز افراد بسیاری با سرویس پهنای باند اختصاصی و مزایای آن آشنا نیستند، اغلب تصور می‌کنند که استفاده از سایت adsl مقرون‌به‌صرفه‌تر از پهنای باند اختصاصی است. این تصور غلط به دلیل ضعف اطلاع‌رسانی درباره مزایای سرویس پهنای باند اختصاصی به‌وجود آمد. درصورتی‌که تقریبا در همه موارد پهنای باند اختصاصی نمره بالاتری نسبت به سرویس ADSL دریافت می‌کند. به‌طور مثال در سرویس پهنای باند اختصاصی شرکت ماهان نت، سرعت استفاده از اینترنت در همه ساعات شبانه‌روز تضمین می‌شود اما سرعت اینترنت در سرویس ADSL متغیر خواهد بود.

همچنین حجم دانلود و آپلود در سرویس پهنای باند اختصاصی نامحدود است و این سرویس از نظر سرعت محدودیت ندارد. فقط هزینه سرویس ADSL کمتر است که با‌توجه‌به امکانات گسترده و پشتیبانی فنی 24 ساعته، صرف هزینه بیشتر برای پهنای باند اختصاصی کاملا منطقی و توجیه‌پذیر است.

سرعت بیشتر سرویس پهنای باند اختصاصی نسبت به سرویس‌های دیگر

پهنای باند اشتراکی بیشتر برای مصارف خانگی و شرکت‌های کوچک مناسب است. چون پهنای باند به‌صورت اشتراکی به شما و چند کاربر دیگر اختصاص داده می‌شود؛ بنابراین بدون شک در ساعات اوج مصرف با مشکل سرعت روبه‌رو می‌شوید و سرعت آپلود و دانلود برای شما برابر نخواهد بود. اما در مقابل با خرید سرویس پهنای باند اختصاصی، همه پهنای باند خریداری شده به یک کاربر و سازمان اختصاص داده می‌شود. در نتیجه در ساعت پیک مصرف، سرعت آپلود و دانلود برای کاربران تغییر نمی‌کند.

استفاده از پهنای باند اختصاصی برای چه کسانی مناسب است؟

برای برخی از افراد و سازمان‌ها باتوجه‌به نوع فعالیت و نیازی که به اینترنت پرسرعت دارند، استفاده از سرویس پهنای باند اختصاصی مناسب‌تر است. به‌طور مثال اگر در خانه فعالیت می‌کنید و برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه به اینترنت پرسرعت نیاز دارید، بهتر است سرویس پهنای باند اختصاصی را انتخاب کنید. همچنین این افراد و برخی از شرکت‌ها جلسات کاری با نیروهای دورکار خود را به‌صورت آنلاین برگزار می‌کنند. در نتیجه برابری سرعت آپلود و دانلود در سرویس‌ پهنای باند اختصاصی باعث می‌شود که برای برگزاری جلسه با مشکل قطعی اینترنت روبه‌رو نشوید.

برقراری ارتباط بین شعب برای سازمان‌های بزرگ از اهمیت بالایی برخوردار است. این شرکت‌ها معمولا در طول روز برای انجام کارها و جابه‌جایی اسناد، به اینترنتی که سرعت ثابتی داشته باشد، وابسته هستند. همچنین سرویس پهنای باند اختصاصی شرکت ماهان نت، ظرفیت بالایی برای استفاده از اطلاعات پشتیبان و بازگرداندن اطلاعات دارد.

مزایای اینترنت پهنای باند اختصاصی ماهان نت

پهنای باند اختصاصی ماهان نت، سرویس مطمئن برای سازمان‌های بزرگ

در این مقاله به بررسی مزایای اینترنت پهنای باند اختصاصی ماهان نت پرداختیم و شما را با انواع خدمات این سرویس آشنا کردیم. پهنای باند اختصاصی ماهان نت، سرویسی مطمئن برای تامین نیاز سازمان‌های بزرگ است. در این سرویس سرعت انتقال و دریافت اطلاعات برابر و در همه ساعات شبانه‌روز ثابت است. در نتیجه بسیاری از مشکلات سازمان‌های بزرگ برای دسترسی به اینترنت در ساعات اوج مصرف، با استفاده از پهنای باند اختصاصی حل خواهد شد. در این سرویس کاربر می‌تواند با پرداخت هزینه بیشتر، از پهنای باند اختصاصی و متناسب با نیازهای خود بهره‌مند شود. برای اطلاع از شرایط سرویس پهنای باند اختصاصی می‌توانید به سایت mahannet.ir مراجعه کنید و برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02187273 تماس بگیرید.

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر