;
coinex

ببینید: مشتری پهپادهای ایرانی چه کشورهایی هستند؟ ویدیویی از شگفت‌زدگی روس‌ها از پهپادهای ایرانی!

مشتری پهپادهای ایرانی چه کشورهایی هستند؟ این سوالی است که در هفته‌های اخیر مورد بحث کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه های ایران و جهان قرار گرفته است. با تکراتو همراه باشید تا علاوه بر بررسی این موضوع، ویدیویی از شگفت زدگی روس‌ها از پهپادهای ایرانی را نیز مشاهده کنید.

بنا بر اعلام دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، در حال حاضر لیست مشتریان پهپادهای ایرانی را 22 کشور تشکیل می‌دهد. ویدیویی از تایید کیفیت پهپادهای ایرانی توسط روس‌ها را در تکراتو مشاهده کنید.

سرلشکر یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در گفتگو با مهر با اشاره به خودکفایی در بخش تولید تجهیزات دفاعی از ساخت بیش از 80 درصد تجهیزات دفاعی در داخل کشور خبر داد. وی همچنین در خصوص مشتریان پهپادهای ایرانی گفت:

22 کشور درخواست خرید پهپادهای ایرانی را دارند.

بیشتر بخوانید:

لیست مشتری های پهپادهای ایرانی

مشتریان پهپادهای ایرانی
مشتریان پهپادهای ایرانی چه کشورهایی هستند؟

سرلشکر یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، در همایش علم و فناوری در دفاع مقدس که صبح امروز در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، با اشاره به مردمی بودن سپاه گفت:

دشمن در حال برنامه‌ریزی است تا بین مردم و نظام و سپاه فاصله بیاندازد. ما باید ضعف‌ها و کاستی‌ها را برای مقابله با دشمن و ناکام گذاشتن دشمن برطرف کنیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در خصوص پهبادهای ایرانی ابراز امیدواری نمود و در رابطه با مشتری های پهپادهای ایرانی گفت:

22 کشور درخواست خرید پهپادهای ایرانی را دارند.

پهپاد شاهد 136 چه ویژگی هایی دارد؟
پهپاد شاهد 136 چه ویژگی هایی دارد؟ منبع عکس: جهان نیوز

هفته گذشته نیز همشهری آنلاین با عنوان «ببینید | شگفت‌زدگی ادامه‌دار روس‌ها از پهپادهای ایرانی | پهپادهای ترکیه‌ای‌ها را عقب زده‌اند!» به موضوع پهپادهای ایرانی پرداخت.

به گزارش تکراتو و به نقل از همشهری آنلاین، ژنرال بازنشسته مصری که در گفتگوی زنده تلویزیونی با کارشناس روس گفت:

جهان با سلاحی جدید و ویژه مواجه شده که موفقیت زیادی به دست آورده است. در ایران به خوبی از پهپادها استفاده کرده و دیدیم چگونه به آرامکو حمله کردند. پهپادهای ایرانی متمایز هستند و روسیه چون این سطح از فناوری را در اختیار نداشته به سراغ ایران رفته است.

ویدیوی از شگفت زدگی روس ها از پهپادهای ایرانی را در ادامه مشاهده کنید:

شایان ذکر است در روزهای اخیر صحبت های مقام ارشد روس درباره تداوم تحریم های ایران بسیار جنجال برانگیز شده است. برای مشاهده ویدیو به مطلبی که در تکراتو تحت عنوان «ببینید: استقبال جنجالی مدیر صندوق امنیت ملی انرژی روسیه از تحریم های ایران!» منتشر کرده‌ایم، مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره مشتریان پهپادهای ایرانی چیست؟ کدام کشورها در لیست مشتریان پهپادهای ایرانی قرار می‌گیرند؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (64 نظر)

    سلام این گویند چی گفت

    پاسخ

    فوقش میخوایم بشیم آلمان نازی. اونوقت همه دنیا علیه ما متحد میشه. بنظرم نباید مست بشیم بخاطر پیشرفت های نظامی. ما تازه داریم راه رفتن یاد میگیریم در حالی که ابر قدرت ها دونده المپیک هستن.

    پاسخ

    بهترین جمع بندی نظر آقا محمد بود احسنت

    ” فوقش میخوایم بشیم آلمان نازی. اونوقت همه دنیا علیه ما متحد میشه. بنظرم نباید مست بشیم بخاطر پیشرفت های نظامی. ما تازه داریم راه رفتن یاد میگیریم در حالی که ابر قدرت ها دونده المپیک هستن”

    همه خود شیفته ها توجه کنند این ره که میرویم به ترکستان است ….

    پاسخ

    ایران اگه میخواست مثل نازی ها باشه که الان خیلی از کشور های آسیایی و چند تا از اروپایی ها نبودند
    سیاست ایران جنگ نیست
    قدرت نظامی باعث جنگ نمیشه اتفاقا جلوی جنگ رو میگیره
    وقتی آمریکا ببینه ایران اینقدر قوی شده جرات حمله به ایران رو نمیکنه

    پاسخ

    کدوم دنیا؟
    چین و روسیه و کلی از کشور ها با ایران رابطه ی خوبی دارند

    پاسخ

    آقا برادرزادم ویدیو پهباد شمارو دیده خیلی خوشش امده.چطوری سفارش بدیم.
    بوغ هم داره؟؟؟
    بدون بوغ چنددرمیاد با بوغ چنده؟؟؟
    آقا شماره تلفن یا آدرس ذکر کنید.
    درود بر سربازان امام زمان

    پاسخ

    سلام
    بله
    ولی باید مواظبش باشید چون چشم غربگداها رو کور میکنه! از بس که توان دیدن پیشرفت های کشور رو ندارن

    پاسخ

    این هم بکم در جنگ روسیه و اوکراین روسها خیلی پهپاد و جنگ افزار دیکه از دست داده روسیه ابرقدرت بعد از چند ماه جنگ با اوکراین تلفات سنگینی داده و هنوز به نتیجه ای نرسیده

    پاسخ

    روسیه میخواهد با این کار حگومت این را شریک جنگ روسیه و اوکراین بکنه

    پاسخ

    بله دقت کنید در زمینه پهپاد و بمب و موشک میتونیم دنیا رو و حتی ابر قدرتی مثل روسیه رو شگفت زده کنیم ولی در زمینه کاهش تورم و رفاه اجتماعی و درآمد ملی نمیتونیم حتی با کشورهای حاشیه خلیج فارس رقابت کنیم دقت فرمودید ( عاقل رو یک اشارت بس)

    پاسخ

    گیرم که پهباد و موشک هم بفروشید ، چه خیری برا مردم داره ؟؟
    چی چی گیر ما میاد ؟؟
    راست میگید خودرو خوب بسازید که مردم حالشو ببرن ، بمب و موشک و پهباد مال آدمکشی ملتهاست …

    پاسخ

    همه ی ابر قدرت های دنیا مثل انگلیس و فرانسه و روسیه و … اول قدرت نظامی شون رو زیاد کردند

    پاسخ

    چقدر خود تحقیر داریم دراین کشور..دنیا داره برای عظمت ما به مانمره میدهد ..اینا میگن بدبخت اون کشورهاکه ازمااسلحه میخرند..بدبخت خودتو وفکر خرابتر ازتو هست که همین تفکر کشوررابه این روز رسانده

    پاسخ

    ببخشید اصلاح میکنم ..ازماسلاح میخرد وافتخارهم میکند

    پاسخ

    سلام..عشقم وطنم..سختی های معیشتی اقتصادی داریم درسته ..ملت سختی میکشند درسته..ولی چه لذتی بالاتر اینکه قدرت شرق که روزی مارا پشم حساب نمی‌کرد..از سلاح مسخره وله اون افتخار هم می‌کنه..درود بررهبراین نظام..اجازه تجزیه ایران نمی‌دهیم انشالله..این نظام پابرجاست چون ملت میخواهد این اقتدار را

    پاسخ