;
coinex

عرضه دو گوشی تاشو در یکسال توسط موتورولا ؛ تقلید از استراتژی سامسونگ!

شواهد نشان می‌دهند که احتمال عرضه دو گوشی تاشو در یکسال توسط موتورولا زیاد است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و تحلیل این خبر با ما همراه باشید.

سامسونگ بازار گوشی‌های تاشو را تحت سلطه دارد اما تنها شرکتی نیست که چنین دستگاه‌هایی را تولید می‌کند چراکه شرکت‌های چینی مثل شیائومی، هواوی، اوپو و ویوو هم به تازگی گوشی‌های تاشوی خودشان را معرفی کرده‌اند.

موتورولا هم مدتهاست که با عرضه سری ریزر در این بازار فعالیت دارد اما محصولات این شرکت چندان قوی نیستند و معمولاً به فروش چشمگیری نمی‌رسند. امسال، موتورولا در چین از موتو ریزر 2022 رونمایی کرد که انتظار می‌رود در هفته‌های آتی وارد بازار آمریکا شود. با وجود این موفقیت محدود، این شرکت قصد دارد امسال تلاش‌های خودش را برای بازار گوشی‌های تاشو افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

عزم موتورولا برای عرضه دو گوشی تاشو در یکسال

یکی از افشاگران شناخته شده دنیای فناوری (Evan Blass) اعلام کرده که موتورولا سال بعد دو گوشی ریزر روانه بازار می‌کند که اسم رمز آنها Juno و Venus است. اسم رمز ریزر 2022 هم Maven بود. در توییت منتشر شده اطلاعات دیگری درباره این دو دستگاه وجود ندارد. گوشی‌های تاشوی ریزر هم مثل سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 طراحی صدفی دارند اما به غیر از طراحی، ویژگی‌های قابل توجهی ندارند.

عرضه دو گوشی تاشو در یکسال

انتظار می‌رود که یکی از دو گوشی تاشوی ریزر اندازه تبلت داشته باشد یا با توجه به کند شدن رشد اقتصادی جهان، ممکن است این شرکت همزمان یک گوشی پیشرفته و یک گوشی اقتصادی ارایه کند تا سلیقه مشتریان بیشتری را پوشش دهد.

به تازگی موتورولا طرحی از یک گوشی رول شونده ارایه کرد که به جای حالت افقی به صورت عمودی رول می‌شود. این اقدام نشان می‌دهد که این شرکت ترسی از امتحان کردن طراحی‌های جدید ندارد.

در چند سال اخیر، موتورولا به شدت متمرکز بر بازار گوشی‌های هوشمند چین بوده بنابراین ممکن است این شرکت در سال جدید میلادی برای چین یک گوشی مخصوص عرضه کند. با توجه به این نکات بعید نیست که ادعای Blass درباره عرضه دو گوشی تاشو در یکسال توسط موتورولا درست باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تصمیم موتورولا برای عرضه دو گوشی تاشو در یکسال چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر