;
coinex

رشد 14 درصدی دارایی بزرگترین نهنگ‌های اتریوم

بزرگترین نهنگ‌های اتریوم به انباشت ETH ادامه می‌دهند. علی‌رغم تداوم بازار نزولی رمزارزها، اتریوم همچنان یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

طی چند هفته گذشته، روند انباشت قابل توجهی میان هولدرهای اتریوم مشاهده شده است. حجم زیادی اتریوم همانند بیت کوین از صرافی‌های ارز دیجیتال خارج شده است. نهنگ‌های اتریوم در حال حاضر دارای سهم زیادی از بزرگترین آلت کوین بازار هستند.

بیشتر بخوانید: اتریوم در سال 2022 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

رشد دارایی بزرگترین نهنگ‌های اتریوم

دارایی بزرگترین نهنگ‌های اتریوم به سطح تاریخی جدیدی رسید. ذخایر این نهنگ‌ها طی دو هفته گذشته، در حال رشد بوده است. بزرگترین نهنگ اتریوم در حال حاضر یک میلیون توکن ETH را در اختیار دارد. این نهنگ معتقد است که قیمت دارایی‌های دیجیتال تا حدودی بالاتر خواهد رفت.

داده‌های Santiment نشان می‌دهد که دارایی‌های بزرگترین نهنگ‌ های اتریوم در کمتر از یک ماه از زمان تکمیل ادغام اتریوم، 14 درصد افزایش یافته است. نکته حائز اهمیت این است که اتریوم انباشته شده توسط گروه دیگری از نهنگ‌های ETH انجام شده است.

نهنگ‌هایی که دارایی بین 100 تا 1 میلیون توکن ETH دارند، در چند هفته اخیر فروش قابل توجهی داشتند. نهنگ‌های بزرگتر نیز از فرصت استفاده کرده و موجودی اتریوم خود را افزایش دادند. بزرگترین نهنگ‌های اتریوم در حال حاضر 28.55 میلیون توکن ETH در اختیار دارند.

احتمال رشد قیمت اتریوم

بزرگترین نهنگ‌های اتریوم

بررسی داده‌های مرتبط با نهنگ‌های اتریوم نشان می‌دهد که علی‌رغم حرکت به سمت اثبات سهام (PoS)، همچنان احتمال رشد قیمت اتریوم وجود دارد. در حال حاضر شایعاتی مرتبط با احتمال فهرست شدن اتریوم به عنوان کلاس دارایی امنیتی مطرح شده است؛ اما هیچ چیز قطعی در این زمینه وجود ندارد.

اتریوم همچنان به عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری محبوب میان سرمایه‌گذاران شناخته می‌شود. بسیاری از کاربران مخالف ادغام اتریوم و فرآیند اثبات سهام (PoS) این ارز دیجیتال هستند. ماینرهای اتریوم نیز با کاهش شدید درآمد مواجه شدند. ETH علی‌رغم جو ریزشی و رکود بازارهای مالی همچنان بالای سطح 1000 دلار معامله می‌شود.

نرخ انتشار بزرگترین آلت کوین بازار بیش از 90 درصد کاهش یافته است. در گذشته این میزان 3.62 درصد در سال بود؛ اما هم اکنون شاهد نرخ انتشار 0.02 درصدی اتریوم هستیم. قیمت اتریوم نیز دقیقاً بالای 1200 دلار ثابت مانده است. برخی از تحلیلگران معتقدند تا انتهای بازار نزولی اتریوم دیگر سطوح قیمتی زیر 1000 دلار را نخواهد دید.

انباشت ETH توسط نهنگ‌های اتریوم نشان‌دهنده دیدگاه صعودی ‌آن‌ها در کوتاه مدت و بلند مدت است. بزرگترین نهنگ‌ های اتریوم اعتقاد شدیدی به آینده ETH دارند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره رشد 14 درصدی دارایی نهنگ‌ های اتریوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoinist

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر