coinex
راهنمای خرید تکراتو

وزیر ارتباطات از فعالسازی سرویس Call Out برای سه پیامرسان ایرانی خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از فعالسازی سرویس Call Out برای سه پیامرسان ایرانی داد که ضوابط و شرایط ارائه این سرویس را داشته‌اند.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌ و گویی ضمن اعلام اینکه: «در حال حاضر 3 پلتفرم داخلی ضوابط و شرایط ارائه این سرویس را داشته‌اند و برقراری سرویس را به اپراتورها ابلاغ کرده‌ایم». خبر از فعالسازی سرویس Call Out برای سه پیامرسان ایرانی داده است که می‌تواند تاثیر بسیاری در جذب کاربران به سوی پیامرسان‌های داخلی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: پلتفرم آنلاین سلامت بقراط از تاثیر کندی و قطعی اینترنت بر حوزه سلامت می‌گوید

فعالسازی سرویس Call Out برای سه پیامرسان ایرانی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه اظهارات خود پیرامون پیامرسان‌های ایرانی از قصد جدی و برنامه خود جهت ایجاد ارتباط بین پیامرسان های ایرانی و اپراتورهای تلفن همراه نیز خبر داده است. زارع‌پور در ادامه افزود: «مشکلاتی فنی در هماهنگی بین پیامرسان داخلی و اپراتور وجود داشت که ان‌شاءالله این هفته رفع می‌شوند». باید منتظر باشیم تا ببینیم این قابلیت به چه صورت ایجاد می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این پرسش که آیا جهت ارائه سرویس call out (ارتباط از طریق پیام‌ رسان با مشترکان اپراتورهای تلفن همراه)  محدودیتی وجود دارد؟ بیان داشت: «هر پلتفرمی که ضوابط لازم را داشته باشد حتما امکان ارائه سرویس call out برای آن نیز فراهم می‌شود». او در ادامه با امیدواری بسیاری تاکید کرد: «امیدواریم تا یکی، دو هفته آینده این امکان به شکل عمومی برای مردم فراهم شود».

به گزارش برخی از خبرگزاری‌ها، کاربران درخواست ایجاد قابلیت ارتباط بین پیامرسان‌های ایرانی را داشته و این مورد مطرح کرده‌اند، از طرفی پیشنهادی درباره ایجاد ارتباط بین پیامرسان‌های ایرانی و شبکه مخابراتی به دست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز رسیده است. به هر حال باید جهت بررسی میزان استقبال کاربران از اینگونه قابلیت‌ها با توجه به هزینه‌هایی که برای ایجاد آن‌ها می‌شوند منتظر اخبار آینده باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فعالسازی سرویس Call Out برای سه پیامرسان ایرانی چیست؟ آیا با ایجاد چنین قابلیتی می‌توانیم انتظار استقبال بیشتر مردم از پیامرسان‌های داخلی را داشته باشیم؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    وعده ی پوچ و سرخرمن

    پاسخ