;
coinex

کووید 19 یک ویروس آزمایشگاهی است ؛ کرونا ویروس دست ساز بشر!

99.9 درصد از ویروس آزمایشگاهی کرونا در در آزمایشگاه‌های آلمان ساخته شد. این پژوهشی‌ است که سه دانشمندان آلمانی انجام داده‌اند.

3 دانشمند آلمانی در یک پژوهش شواهدی از ویروس آزمایشگاهی پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد 99.9 درصد از ویروس کرونا در آزمایشگاه تولید شده است. روش هایی که برای ساختن ویروس کرونا استفاده شده نیز به روشی بسیار مشابه توسط آزمایشگاههای تخصصی ویروس‌شناسی برای تولید ویروس‌های مصنوعی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: تولید واکسن سرطان با تکنولوژی واکسن کرونا ؛ وعده امیدبخش بیون‌تک

کووید 19 یک ویروس آزمایشگاهی است

«والنتین پورتل» یکی از دانشمندان این پروژه که دکتری امونولوژِ خود را در سال 2022 دریافت کرده است، به کانال تلویزیونی NTV گفته است:

نتایج ما نشان می‌دهد که این ویروس 99.9 درصد تولید شده است و ممکن است نسخه دستکاری شده یک ویروس طبیعی باشد.

وی همچنین گفت: «ویروس کرونا یک ویروس اصلاح شده ژنتیکی عمدی است.» این دانشمند در مورد ویروس آزمایشگاهی کرونا اظهار داشت:

روش‌هایی که برای ساختن ویروس کرونا استفاده شده نیز به روشی بسیار مشابه توسط آزمایشگاه‌های تخصصی ویروس شناسی برای تولید ویروس‌های مصنوعی استفاده می‌شود.

ویروس آزمایشگاهی

وی ادامه داد: «او از همین روش‌ها در کارهای روزانه خود نیز استفاده می‌کند اما از طریق آن به دنبال توسعه داروهای پروتئینی «کاملا بی ضرر» جهت درمان بیماری‌های مربوط به ایمنی بدن است.» این سه دانشمند نخبه گفته‌اند که، آنها نوعی اثر را در ژنوم «Sars-CoV-2» یافتند. پرونتیل در این باره توضیح داد:

این الگویی است که به صورت منظم در ژنوم ویروس تکرار می‌شود. آزمایشگاه‌هایی که ویروس‌های دی ان ای نظیر ویروس «Sars-CoV-2» را اصلاح ژنتیکی می‌کنند، ابتدا مواد ژنتیکی را از واحدهای سازنده دی ان ای منفرد جمع آوری می‌کنند و الگوهای متمایز در نزدیکی تقاطع‌های این واحدهای سازنده اصلی باقی می‌مانند.

پرونتیل و همکارانش ژنوم ویروس‌های مصنوعی شناخته شده و ویروس‌های طبیعی را مقایسه کرده‌اند. او در این‌باره گفت: «در این ویروس‌های طبیعی، مکان‌های شناسایی به صورت کاملا تصادفی توزیع می‌شوند در حالی که در موارد مصنوعی همیشه با یک الگوی مشخص شده ظاهر می‌شوند و این الگو همچنین در ویروس «Sars-CoV-2» وجود دارد اما در ویروس‌های مشایه خیر.»

بیشتر بخوانید:

به نظر شما آیا کووید 19 یک ویروس آزمایشگاهی است؟ نظرات خود را در این باره با تکراتو و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر