;
coinex

6 لوازم جانبی ضروری برای گوشی

6 لوازم جانبی ضروری برای گوشی را بشناسید! لوازم جانبی گوشی به یکی از ضروری ترین وسایل برای تلفن همراه هر شخص تبدیل شده است. در گذشته شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه، برخی لوازم جانبی را در کارتن گوشی قرار می‌دادند. اما با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن لوازم جانبی، بسیاری از آن‌ها از جعبه حذف شدند.

برخی از لوازم جانبی هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، برای گوشی اجباری است. اما برخی دیگر صرفا کار شما را راحت‌تر می‌کنند و تجربه و لذت بهتری از استفاده از آن‌ها خواهید برد.

6 لوازم جانبی ضروری برای گوشی

در گذشته شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه، برخی لوازم جانبی را در کارتن گوشی قرار می‌دادند. اما با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن لوازم جانبی، بسیاری از آن‌ها از جعبه حذف شدند.

1- قاب و کاور گوشی

قطعا افتادن گوشی و شکستن صفحه نمایش و یا سایر بخش‌های گوشی یکی از بدترین اتفاقات است که ممکن است برای هر گوشی‌ای رخ دهد. قاب و کاور باعث می‌شود تا حد بسیار زیادی از این اتفاقات جلوگیری شود.

با روی کار آمدن کاورهایی از جنس فیبر کربن، می‌توان یک کاور بسیار مقاوم و حتی نازک و سبک را برای گوشی آیفون خود انتخاب کرد.

کاورهای فیبرکربن از مقاومت بیشتری نسبت به کاورهایی از جمله سیلیکونی، پلاستیکی، چرمی و … برخوردار هستند. همچنین طراحی این کاورها معمولا بسیار دقیق و حرفه‌ای است و تمامی نقاط حساس را پوشش می‌دهد.

2- گلس (محافظ صفحه نمایش)

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر گوشی، صفحه نمایش آن است. در صورتی که صفحه نمایش دچار آسیب دیدگی و شکستگی شود، باید هزینه زیادی برای تعویض آن پرداخت کنید.

بنابراین بهتر است با نصب یک گلس بر روی صفحه نمایش، مقاومت آن را تا حد بسیار زیادی بالا ببرید. تا در صورتی که گوشی از دستتان افتاد یا جسم تیزی به صفحه نمایش برخورد کرد، گلس آسیب ببیند و باعث جلوگیری از رسیدن آسیب به صفحه نمایش شود.

یکی دیگر از مزایای گلس، جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی صفحه نمایش است. اگر گوشی را در جیب و یا کیف خود قرار می‌دهید، ممکن است اجسام زیادی با صفحه نمایش آن برخورد کند. این موضوع باعث می‌شود تا به مرور زمان صفحه نمایش دارای خط و خش زیادی شود.

شرکت‌های تولیدکننده گوشی تمام تلاش خود را می‌کنند تا مقاومت صفحه نمایش را افزایش دهند. به عنوان مثال در گوشی‌های جدید از نسل‌های جدید صفحه نمایش گوریلا گلس استفاده می‌کنند. اما باز هم به گلس جهت اطمینان و افزایش بیشتر مقاومت نیاز است.

6 لوازم جانبی ضروری برای گوشی

3- شارژر

شاید تا چند سال پیش این مورد کمی عجیب به نظر می‌رسید. اما گوشی‌های جدید دیگر شارژر ندارند و باید آن را جداگانه تهیه کرد. قطعا این مورد حیاتی ترین لوازم جانبی آیفون 13 پرو مکس و حتی سایر گوشی ها و مدل‌ها است.

در هنگام خرید شارژر حتما به این نکته که ولتاژ مناسب گوشی و شارژر مخصوص همان گوشی باشد دقت کنید. هر گوشی نیاز به شارژر مخصوص خود دارد و شارژر قوی تر صرفا باعث بهبود سرعت شارژ و کارایی بهتر نمی‌شود.

4- هندزفری

هندزفری نیز مانند شارژر در گذشته در کارتن گوشی بود. اما در گوشی‌های جدید، نه تنها در کارتن گوشی هندزفری وجود ندارد، بلکه درگاه صدا و یا همان AUX نیز حذف شده است.

بنابراین در صورتی که قصد دارید از هندزفری استفاده کنید، باید به سراغ مدل‌های بیسیم بروید. البته هندزفری‌هایی هستند که به درگاه شارژ گوشی متصل می‌شوند، اما اگر بخواهید از شارژر استفاده کنید، مجبور به قطع اتصال هندزفری می‌شوید.

هندزفری بیسیم پیشرفت بسیار خوبی داشته است و امکانات جذابی به آن‌ها اضافه شده است. امکاناتی از جمله حذف نویز، کیس تمیزکننده هندزفری با اشعه UV و … که روز به روز نیز در حال پیشرفت و بهبود کارایی است.

5- پاوربانک

قطعا برای شما پیش آمده که در مکانی بوده اید و نیاز به گوشی داشته‌اید؛ اما گوشی شارژ نداشته و امکان شارژ کردن هم وجود نداشته است.

پاوربانک از جمله لوازم جانبی های مهم برای هر گوشی است که شما را از پیدا کردن برق و منتظر ماندن برای شارژ شدن گوشی در هر مکان و زمان بی نیاز می‌کند.

6 لوازم جانبی ضروری برای گوشی

6- محافظ لنز دوربین

دوربین یکی از مهم‌ترین قسمت های هر گوشی است. این مورد یکی از محبوب ترین لوازم جانبی آیفون 13 پرو است. محافظ لنز دوربین، مانند گلس صفحه نمایش عمل می‌کند. از ایجاد خط و خش روی لنز دوربین جلوگیری می‌کند و تا حد زیادی ضربه‌ها را دفع می‌کند.

بهترین فروشگاه خرید لوازم جانبی

خرید لوازم جانبی آیفون و سایر گوشی‌ها بسیار راحت شده است. اما متاسفانه لوازم جانبی تقلبی نیز در بازار بسیار زیاد شده است. بهتر است برای تلفن هوشمند خود از لوازم جانبی باکیفیت و اصلی استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال یکی از فروشگاه های معتبر است که می‌توان به راحتی هر گونه لوازم جانبی از جمله مواردی که در بالا گفته شد را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه کرد.

برای این کار کافی است به سایت ایران دیجی مال به آدرس www.irandigimall.com مراجعه کنید و پس از انتخاب مدل گوشی، محصولات مخصوص به گوشی خود را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید پس از ورود به سایت از طریق قسمت جستجو، مدل گوشی خود را وارد کنید تا تمامی محصولات مرتبط، نمایش داده شود.

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر