;
coinex

با قدم های کوچک ولی استوار به موفقیت برسید

صرف نظر از اینکه موفقیت چیست تمام ما به دنبال یافتن راز موفقیت هستیم. اما از کجا بدانیم آنچه فهمیده ایم راز موفقیت است و یا تنها یک بیراهه که ما از هدف دور می‌کند؟ باید از تجربه انسان های موفق استفاده کرد.

سنگ فیروزه جنوب

زمانی که نام فیروزه به زبان می آید ناخودآگاه به یاد فیروزه نیشابور می افتیم اما سنگ فیروزه جنوب و دیگر استان های کشور عزیزمان ایران هم کیفیت خوبی دارد و علت آن هم وجود عناصر و معادن مس در سراسر کشورمان است که فیروزه هر کدام از این معادن از خواص و ویژگی های خاص خود برخوردار است هر چند که از لحاظ کیفیت, سنگ فیروزه نیشابور در بالا ترین سطح در رده بندی جهانی قرار دارد.

با قدم های کوچک ولی استوار به موفقیت برسید

نقره و وایتکس

یکی از فلزات ارزشمند و گران قیمت بازار که از روی آن انواع دستبند و جواهرات را می سازند نفره می باشد، نقره و وایتکس رابطه خوبی ندارند و برای تمیز کردن نقره راه و روشهای زیادی وجود دارد اما خیلیها این سوال را می پرسند که وایتکس نقره را سیاه میکند؟ جواب مثبت است، استفاده از وایتکس برای فلزاتی مانند نقره فقط و فقط باعث کدر شدن آنها شده و هیچ تاثیری روی تمیزی آنها نمی گذارد.

با قدم های کوچک ولی استوار به موفقیت برسید

مانکن خطی

انواع مانکن لباس عروس مدلهای مختلفی داشته و هر روزه نمونه های جدیدتری وارد بازار می‌ شوند برای مثال می توان مانکن خطی را نام برد که بسیار جدید بوده و در مقایسه با نمونه‌ های قبلی از ظاهری کاملا متفاوت برخوردار می باشند بدین گونه که در تولید آنها از مواد درجه یک و مقاومی مانند استیل ضد زنگ و نازک استفاده می‌ گردد.

با قدم های کوچک ولی استوار به موفقیت برسید

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر