;
coinex

با رعایت این نکات بهترین دوران خود باشید

با رعایت این نکات بهترین دوران خود باشید. ممکن است شما موفقیت را در سلامتی، خانواده ی خوب، عشق و آرامش بدانید اما فرد دیگری موفقیت را در پولسازی بداند، فراموش نکنید که هیچ چیز به عنوان تعریف شناخته شده و استاندارد برای موفقیت وجود ندارد.

سنگ فیروزه جنوب

زمانی که نام فیروزه به زبان می آید ناخودآگاه به یاد فیروزه نیشابور می افتیم اما سنگ فیروزه جنوب و دیگر استان های کشور عزیزمان ایران هم کیفیت خوبی دارد و علت آن هم وجود عناصر و معادن مس در سراسر کشورمان است که فیروزه هر کدام از این معادن از خواص و ویژگی های خاص خود برخوردار است هر چند که از لحاظ کیفیت, سنگ فیروزه نیشابور در بالا ترین سطح در رده بندی جهانی قرار دارد.

با رعایت این نکات بهترین دوران خود باشید

انگور جوشیده

شیره انگور جوشیده به دلیل خواص زیادی که دارد در اکثر آشپزخانه ها یافت می شودو می توان با اغلب غذا آن را میل نمایید. این چاشنی خوشمزه سرشار از انواع ویتامینها بوده و برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید می باشدT این میان وعده ی خوشمزه بسیار برای بدن مفید می باشد، شیره انگور سفت شده می تواند در طولانی مدت بدون کوچکترین مشکلی باقی می ماند و می توانید از آن استفاده نمایید.

با رعایت این نکات بهترین دوران خود باشید

حساسیت به تخمه

تحقیقات نشان‌ داده که امکان دارد برخی حساسیت به تخمه داشته باشند ولی در کل مصرف این تخمه باعث کنترل بهتر قند خون و کاهش حساسیت به انسولین می شود این تاثیرات، فشار وارد بر پانکراس را کاهش می‌دهند و با کنترل سطح گلوکز، خطر را از بیماران مبتلا به دیابت دور می‌کند، منیزیم موجود در آن سوخت‌ و ساز کربوهیدرات را منظم می‌کند و میزان انتشار گلوکز را کاهش می‌دهد.

با رعایت این نکات بهترین دوران خود باشید

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر