;
coinex

ورود وسترن یونیون به ارزهای دیجیتال : درخواست ثبت نام تجاری ثبت شد!

وسترن یونیون یکی از بزرگترین شرکت‌های حواله بین‌المللی به شمار می‌رود. گسترش کریپتوکارنسی‌ها زمینه ورود وسترن یونیون به ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است.

مایک کوندودیس (Mike Kondoudis)، وکیل علامت تجاری، اعلام کرد که شرکت وسترن یونیون درخواست ثبت علامت تجاری مرتبط با رمزنگاری را به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: آینده بایننس کوین (BNB) در سال 2022

ورود وسترن یونیون به ارزهای دیجیتال

اقدامات کاربردی وسترن یونیون نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد صرافی ارز مجازی و رمزارزی خود را راه‌اندازی کند. وسترن یونیون همچنین برنامه‌هایی برای توسعه مدیریت دارایی‌های دیجیتال دارد. این شرکت تاکنون رفتار محتاطانه‌ای در زمینه ورود به فناوری بلاک چین داشته است.

اودیلون آلمیدا (Odilon Almeida) رئیس سابق وسترن یونیون در دسامبر 2018 اعلام کرد که اضافه شدن ارزهای دیجتیال به عنوان گزینه پرداختی، بروزرسانی مهمی تلقی می‌شود. دارایی‌های دیجیتال همچنان مورد پذیرش جهانی قرار نگرفته و بر حاکمیت دارایی‌ها، انطباق و نوسانات تسلط پیدا نکرده‌اند. آلمیدا افزود:

ارزهای رمزنگاری‌‌شده به گزینه دیگری جهت انتقال دارایی‌ها میان مردم و کشورهای مختلف جهان تبدیل خواهد شود. اگر این اتفاق رخ دهد، ما آماده راه‌اندازی بخش ارزهای دیجیتال هستیم.

ورود وسترن یونیون به ارزهای دیجیتال : درخواست ثبت نام تجاری ثبت شد!

هم اکنون چهار سال از سخنان اودیلون آلمیدا می‌گذرد. به نظر می‌رسد پذیرش فزاینده فناوری بلاک چین، در کنار افزایش رقابت در حوزه نقل و انتقالات بین‌المللی، زمینه ورود وسترن یونیون به ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است.

رقابت کوین بیس با وسترن یونیون

اوایل سال جاری، صرافی متمرکز کوین بیس اقدام به راه‌اندازی برنامه حواله برای مشتریان مکزیکی نمود. بازار حواله در مکزیک انحصاراً در اختیار وسترن یونیون قرار داشت. با راه اندازی بازار کوین بیس، این شرکت به رقیب اصلی وسترن یونیون تبدیل شد.

طبق ادعاهای کوین بیس، خدمات این صرافی به طرز قابل توجهی ارزان‌تر از پرداخت‌های برون مرزی سنتی است. کوین بیس قصد دارد خدمات خود را در سطح جهانی و به بیش از 1.7 میلیارد نفر ارائه دهد.

وسترن یونیون همچنان یکی از بزرگترین بازیگران صنعت حواله جهانی باقی خواهد ماند. آلمیدا معتقد است که شرکت Western Union قصد دارد در بلندمدت از صنعت رو به رشد ارزهای دیجیتال سود ببرد. آلمیدا در ادامه افزود: «وسترن یونیون قادر به فعالیت در تمامی حوزه‌های مالی خواهد بود. این شرکت در حال حاضر 130 ارز متنوع را مبادله کرده و منابع قابل توجهی در اختیار دارد».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ورود وسترن یونیون به ارزهای دیجیتال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: blockworks

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر