;
coinex

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022 ؛ محبوب‌ترین کیف پول‌های گرم کدام‌اند؟

مهم‌ترین موضوعاتی که برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال باید از آن آگاهی داشته باشید، کیف پول است. با بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022 همراه ما باشید.

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022 یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که هرکسی قبل از سرمایه‌گذاری باید از آن آگاهی داشته باشد. این موضوع در موفقیت سرمایه‌گذاران هم نقش اساسی دارد و شما می‌توانید از ویژگی‌ها و مزیت‌های بی‌شمار این کیف پول‌ها آگاه شوید. باتوجه‌به اهمیت فوق‌العاده این کیف پول‌‌ها، ما تصمیم گرفتیم که در این مقاله به بررسی این موضوع بپردازیم.

اگر شما بهترین کیف پول‌ها را به‌درستی بشناسید، می‌توانید مطمئن شوید که ارزهای دیجیتال و وجوه شما در امنیت کامل به سر می‌برند. زیرا مهم‌ترین هدفی که این کیف پول‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد، این است که از دارایی‌های شما محافظت می‌کند و کسی توانایی دسترسی به آن‌ها را ندارد. باتوجه‌به موضوعات ذکر شده، احتمالاً از اهمیت بالای این محصولات آگاه شدید.

لازم به ذکر است که کیف پول‌ها انواع متفاوتی دارند و ویژگی هر یک از آن‌ها با دیگری کاملاً متفاوت است. به همین دلیل هم شما باید متناسب با نیازها و خواسته‌های خود، کیف پول موردنظر خود را خریداری نمایید.

این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت شما به شمار می‌رود که نقش بسزایی در تراکنش ارزهای دیجیتال دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه، تا انتهای این مطلب از تکراتو ما را همراهی کرده و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده نمایید.

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

همان طور که می‌دانید، ارزهای دیجیتال کاملاً مجازی هستند و به همین صورت هم مبادله و نگهداری می‌شوند. برای شناختن بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022 خوب است بدانید که این محصولات نقش بسیار مهمی در مبادلات و معاملات دارند. ارزهای دیجیتال هم دقیقاً مانند پول نقد باید درون کیف پول نگهداری شود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید نوعی کیف پول برای ارزهای دیجیتال وجود دارد که شما می‌توانید به‌راحتی وجوه خود را در آن نگهداری کنید. به بیانی دیگر، کیف پول در بازار ارزهای دیجیتال به نرم‌افزاری اطلاق می‌شود که به‌صورت آنلاین یا حتی آفلاین در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کاربران با در دست داشتن این کیف پول‌ها این امکان را دارند که به‌راحتی به ارزهای خود دسترسی داشته باشند.

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

اگر قصد دارید در کشور ایران سرمایه‌گذاری کرده و از کیف پول‌های همین کشور هم استفاده کنید، می‌توانید نگاهی به لیست بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی بیندازید. این نوشتار، فهرستی از کیف پول‌های محبوب و معتبر در کشور ایران را در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین خوب است مقاله مربوط به بیت‌کوین و کیف پول‌های آن بیندازید. این امر به شما نشان می‌دهد که بهتر است برای تراکنش هر ارز دیجیتال، از کیف پول مخصوص به آن استفاده کنید. این امر به شما کمک می‌کند که در روند کار با مشکلی هم روبرو نشوید.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که برای درک بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022 ممکن است برای شما پیش بیاید، این است که مفهوم کیف پول چیست؟

برای پاسخ به این سؤال باید بدانید که هنگامی که شما یک ارز دیجیتال را دریافت می‌کنید، این کار را از طریق یک کیف پول انجام می‌دهید. همان طور که پیش‌‌‌ازاین نیز گفتیم، این محصولات هم دقیقاً مانند کیف پول‌های واقعی هستند که از دارایی شما محافظت می‌کنند.

به بیانی دیگر، بسیاری از افراد اعتقاد دارند که یک کیف پول ارز دیجیتال را می‌توان درواقع آدرس کاربر در شبکه بلاک‌چین در نظر گرفت. آدرس‌های بسیاری در این زمینه وجود دارد که کاربران از طریق آن‌ها می‌توانند به آن وارد شده و به ارزهای دیجیتال خود دسترسی داشته باشند. همچنین خوب است بدانید که صرافی‌ها مسئولیت میزبانی از کیف پول‌ها را برعهده دارند.

این محصولات که شامل بهترین والت های نرم افزاری در سال 2022 هستند، تا حد زیادی به حساب بانکی شباهت دارند. این کیف پول‌ها به شما این امکان را می‌دهد که به دارایی‌‌های خود دسترسی داشته باشید.

البته شما نمی‌توانید دسترسی کامل داشته باشید؛ بلکه با استفاده از آن‌ها می‌توانید ارزهای دیجیتال را برای سایر مشتریان ارسال کرده و یا از فروشندگان دریافت نمایید.

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

شما می‌توانید نرم‌افزارهای کیف پول آنلاین را روی تلفن همراه یا رایانه خود نصب کنید. بدین ترتیب، دسترسی شما به کلیدهای خصوصی (Private Keys) راحت‌تر می‌شود و به همین دلیل هم دسترسی شما به این ارزهای دیجیتال آسان می‌شود. این موضوع در بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022 هم مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

هک تراست ولت

کیف پول ارزهای دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

یکی دیگر از سؤالاتی که ممکن است درباره راهنمای خرید بهترین ولت های گرم در سال 2022 برای شما پیش بیاید، این است که کیف پول‌ها چگونه کار می‌کنند؟ این محصولات در ساده‌ترین صورت، دارای دو عنصر اصلی است؛ یک کلید خصوصی (Private Key) و یک کلید عمومی (Public Key).

اگر با این حوزه آشنایی داشته باشید، متوجه می‌شوید که کلید خصوصی مربوط به رمز عبور کیف پول است که شما برای دسترسی به آن نیاز خواهید داشت.

این رمز عبور شامل اعداد و حروف است و بهتر است که تا حدی پیچیده باشد که کسی توانایی هک کردن آن را نداشته باشد. از سوی دیگر، کلید عمومی هم آدرس کیف پول ارز دیجیتال است که برای دریافت یا ارسال ارزهای دیجیتال به آن نیاز خواهید داشت.

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

لازم به ذکر است که کلیدهای خصوصی کاملاً امن هستند و شما می‌توانید از امنیت آن‌ها مطمئن شوید. هرکسی که به کلید خصوصی یک کیف پول دسترسی داشته باشد، می‌تواند به‌راحتی ارزهای دیجیتال را دریافت یا ارسال کند.

به همین دلیل هم بسیار مهم است که شما از این کلید خصوصی محافظت کنید تا شخص دیگری به آن دسترسی نداشته باشد. زیرا در صورت دسترسی سایر افراد به این رمز عبور، دارایی شما می‌تواند در خطر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

همه چیز درمورد بیت کوین BTC و کیف پول های آن Wallet

ارز دیجیتال لیسک (LSK)

انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال

نکته دیگری که درباره بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022 باید بدانید، انواع آن است. بسیاری از افراد گمان می‌کنند که استفاده از این کیف پول‌ها بسیار سخت است؛ درحالی‌که این کار تا حد زیادی ساده بوده و شما می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید.

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

کیف پول‌ها معمولاً به سه شکل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند مطابق با سلیقه خود، آن‌ها را در اختیار داشته باشند. کیف پول‌های آنلاین یا داغ که به‌صورت نرم‌افزاری هستند و همچنین کیف پول‌های سخت‌افزاری که به‌صورت درایو یا فلش در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. در ادامه، بیشتر انواع این کیف پول‌ها را برای شما شرح می‌دهیم.

کیف پول آنلاین

یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین کیف پول‎هایی که در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد، نمونه آنلاین آن‌هاست. این کیف پول‌ها غالباً از طریق حساب‌های صرافی ارزهای دیجیتال در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

نکته قابل‌توجه درباره این کیف پول‌ها این است که استفاده از آن‌ها بسیار ساده است و هرکسی می‌تواند از آن استفاده کند. این در حالی است که شما نمی‌توانید کنترل کامل بر وجوه خود داشته باشید. این امر ممکن است موجب شود که کیف پول شما در معرض خطر هک شدن قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)

ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA)

کیف پول نرم‌افزاری

یکی دیگر از نمونه‌های کیف پول که طرفداران زیادی دارد، کیف پول‌های نرم‌افزاری هستند. شما می‌توانید بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022 را شناخته و آن‌ها را روی رایانه خود نصب کنید. به‌علاوه، این محصولات روی تلفن همراه هم قابل نصب هستند. کیف پول‌های نرم‌افزاری می‌توانند کلیدهای خصوصی را برای کاربر ذخیره کنند.

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

نکته مهمی که درباره این کیف پول‌های نرم‌افزاری وجود دارد، این است که اگر شما قصد راه‌اندازی آن‌ها را دارید، باید چند مرحله به‌خصوص را طی کنید. بااین‌حال، بعد از نصب و طی مراحل لازم هم می‌توانید از امنیت بالای این کیف پول استفاده کنید.

کیف پول سخت‌افزار

نوع دیگری از کیف پول ارزهای دیجیتال که بسیار مورداستفاده کاربران قرار می‌گیرد، کیف پول‌های سخت‌افزار است. این دستگاه‌ها شباهت بسیاری به درایوهای USB و فلش‌ها دارند و امنیت بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

شما می‌توانید این کیف پول را به رایانه خود متصل کرده و با استفاده از آن‌ها به دارایی و ارزهای دیجیتال خود دسترسی داشته باشید. به یاد داشته باشید که وقتی کیف پول را به رایانه متصل نکرده‌اید، این کیف پول هیچ اثری نداشته و عملاً غیر قابل هک است.

به همین دلیل هم می‌توانید از امنیت دارایی خود مطمئن شوید. برای این منظور، می‌توانید لیست بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری 2021 را مشاهده کنید تا محبوب‌ترین و معتبرترین کیف پول‌ها در سال گذشته را بشناسید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)

ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE)

بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری کدام‌اند؟

بعد از این‌که با انواع کیف پول‌ها آشنا شدید، وقت آن می‌رسد که اطلاعاتی درباره بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022 کسب کنید. این بخش به شما کمک می‌کند که بهترین کیف پول های گرم 2022 را شناخته و از مزیت‌های آن آگاه شوید.

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، کیف پول‌های نرم‌افزاری امنیت بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌دهند و شما می‌توانید به‌راحتی ارزهای دیجیتال خود را در آن‌ها نگهداری کنید.

علاوه بر این، شما می‌‌توانید در هر زمان که نیاز داشتید، آن‌ها را در اختیار داشته باشید. شاید بسیاری از افراد، کیف پول‌های نرم‌افزاری را با نمونه آنلاین آن‌ها اشتباه بگیرند. این در حالی است که برخلاف کیف پول‌های آنلاین، نمونه نرم‌افزاری آن به کاربران دسترسی کاملی ارائه می‌دهد.

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

همان طور که گفتیم، شما می‌توانید این کیف پول‌ها را روی گوشی همراه خود نصب کرده و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید. علاوه بر این، کلید خصوصی شما در این کیف پول کاملاً امن نگه داشته می‌شود.

با تنظیم عبارت بازیابی، شما می‌توانید کنترل دارایی خود را در دست گرفته و آن‌ها را خریدوفروش کنید. در ادامه، ما راهنمای خرید بهترین ولت های گرم در سال 2022 را برای شما شرح می‌دهیم. پس بادقت به این موضوعات توجه بفرمایید.

بیشتر بخوانید:

بازی اسپلینترلند (Splinterlands)

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)

اکسودوس (Exodus)؛ بهترین کیف پول برای مبتدیان

اگر شما به‌تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده و هنوز کاملاً با آن آشنا نیستید، بهتر است از این کیف پول استفاده کنید. کیف پول اکسودوس که یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022 به شمار می‌رود، بسیار ساده بوده و هرکسی می‌تواند از آن استفاده کند. این برنامه برای تلفن‌های هوشمند و همچنین رایانه‌های شخصی در دسترس است.

افراد جدیدی که تازه وارد دنیای ارز دیجیتال شده‌اند، به‌راحتی می‌توانند از این برنامه استفاده کرده و لذت ببرند. لازم به ذکر است که اکسودوس تعداد بسیاری از ارزهای دیجیتال را در بر می‌گیرد و شما می‌توانید بسیاری از ارزها را در آن نگهداری کنید. این ویژگی باعث شده که Exodus را به یکی از بهترین والت های نرم افزاری در سال 2022 تبدیل کند.

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

نکته بسیار مهمی که درباره اکسودوس باید بدانید، این است که این کیف پول به‌صورت منبع بسته کار می‌کند. این بدان معنی است که کاربران امکان بررسی کدی که در برنامه وجود دارد را ندارند. به‌طورکلی، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که به این نرم‌افزار اعتماد کرده و مطمئن باشید که امنیت بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

الکتروم (Electrum)؛ بهترین کیف پول برای سرمایه‌گذاران بیت‌کوین

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد در ارز دیجیتال بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اید، به این بخش توجه نمایید. الکتروم را می‌توان یکی دیگر از بهترین والت های نرم افزاری در سال 2022 دانست. البته این برنامه چندان کاربرپسند نیست؛ اما می‌توان آن را یکی از بهترین کیف پول های گرم 2022 برای ارز دیجیتال بیت‌کوین به شمار آورد.

خوب است بدانید که این برنامه در سال 2011 منتشر شد و تاکنون به یکی از قدیمی‌ترین و درعین‌حال بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022 تبدیل شده است.

علاوه بر این، ماهیت الکتروم به‌صورت منبع‌باز است و همین امر موجب می‌شود که هرکسی بتواند کد موجود در آن را بازرسی کند. این ویژگی الکتروم باعث شده کاربران اعتماد بیشتری به آن کرده و راحت‌تر در ان سرمایه‌گذاری کنند.

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

شما با استفاده از الکتروم می‌توانید به طیف وسیعی از گزینه‌های امنتی برای ارزهای دیجیتال و دارایی‌های خود بهره ببرید. به‌علاوه، این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که کیف پول‌های پیچیده‌ای را هم کنترل کنند.

بدین ترتیب، شما می‌توانید کیف پول‌های 2FA یا چند امضایی را ایجاد کنید. خوب است بدانید که این کیف پول‌ها انعطاف‌پذیری بسیار بالایی در میان سایر کیف پول‌های ارز دیجیتال دارند که برای تراکنش بیت‌کوین کار شما را تا حد زیادی ساده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازی دسنترالند (Decentraland) 

بازی ایلوویوم (Illuvium)

کوینومی (Coinomi)؛ بهترین کیف پول برای گوشی‌های هوشمند

اگر شما هم یک گوشی هوشمند دارید و به دنبال کیف پول مفید و باارزش هستید، ما کیف پول جذاب کوینومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بسیاری از افراد باور دارند که کوینومی یکی از بهترین والت های نرم افزاری در سال 2022 به شمار می‌رود.

این کیف پول می‌تواند از بیشتر از 200 ارز دیجیتال پشتیبانی کند. به همین دلیل هم کوینومی را می‌توان یکی از بهترین کیف پول های گرم 2022 که به‌صورت چند ارزی کار می‌کند، برشمرد. در ادامه، با بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022 با ما همراه باشید.

از سوی دیگر، برخی از افراد در حوزه ارزهای دیجیتال هم اعتقاد دارند که نمی‌توان کوینومی را لزوماً در لیست بهترین والت های نرم افزاری در سال 2022 دانست؛ زیرا نسخه قدیمی آن قبلاً مورد تهاجم هکرها قرار گرفت و به همین دلیل هم شاید امنیت آن عالی نباشد.

این در حالی است که گفته می‌شود که نسخه‌های جدید Coinomi این مشکل را برطرف کرده و ازاین‌رو، می‌توانیم آن را جزء بهترین کیف پول های گرم 2022 قرار دهیم.

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

همان طور که مشاهده می‌کنید، کیف پول کوینومی را می‌توان در گوشی‌های هوشمند به‌راحتی نصب کرد. این کیف پول برای سیستم‌های عامل اندروید و ios به‌راحتی در دسترس است. همچنین خوب است بدانید که بسیاری از کارشناسان می‌گویند که برای افزایش ایمنی کوینومی، آن را با یک کیف پول سخت‌افزاری هم ترکیب کرد.

نکته مهمی که درباره کوینومی وجود دارد، این است که کاربران می‌توانند کلیدهای خصوصی خود را در دسترس داشته باشند. این امر باعث می‌شود که رابط کاربری در این کیف پول، نسبتاً پایدار باشد. ویژگی‌های ذکرشده باعث می‌شود که بتوانیم کوینومی را هم در لیست بهترین والت های نرم افزاری در سال 2022 بگنجانیم.

بیشتر بخوانید:

بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades)

بازی آپلند (Upland)

کیف پول کوین بیس (Coinbase)

احتمالاً همه شما نام کوین بیس را شنیده‌اید. Coinbase را می‌توان یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022 برشمرد. این کیف پول، امنیت بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید مطمئن باشید که از دارایی شما محافظت می‌شود. این کیف پول در سراسر جهان کاربران مخصوص به خود را دارد و این موضوع، شهرت بالای این کیف پول را نشان می‌دهد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در حال حاضر، بیشتر از 35 میلیون نفر در بیشتر از 100 کشور جهان از کیف پول کوین بیس استفاده می‌کنند. آن‌ها اعتقاد دارند که این کیف پول کار خرید، فروش، ذخیره و استفاده از ارزهای دیجیتال را برای کاربران ساده‌تر می‌کند. این موضوع هم یکی از دلایلی است که کوین بیس به یکی از بهترین کیف پول های گرم 2022 تبدیل شده است.

علاوه بر این، خوب است بدانید که این کیف پول اخیراً سطح جدیدی از امنیت را در اختیار کاربران خود قرار داده است. بااین‌حال، بسیاری از کاربران این کیف پول نمی‌دانند که می‌توانند از نرم‌افزار Coinbase Pro با کمترین هزینه استفاده کنند. این گزینه باعث شده که بسیاری از سرمایه‌گذاران، کوین بیس را یکی از بهترین والت های نرم افزاری در سال 2022 بدانند.

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

به‌جز موارد ذکرشده، Coinbase Pro امنیت بسیار خوبی به کاربران ارائه می‌دهد. خوب است بدانید که این پلتفرم بیشتر از 98 درصد وجوه مردم را در فضای سرد نگهداری می‌کند. بقیه 2 درصد هم برای تراکنش‌ها استفاده می‌شود که هکرها اصلاً نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

سخن نهایی

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022 شامل موارد متنوعی می‌شود که هر یک ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. ما در این مقاله، راهنمای خرید بهترین ولت های گرم در سال 2022 را برای شما عزیزان شرح دادیم.

این موضع می‌تواند به شما کمک کند که بهتر از قبل از وجوه و دارایی خود نگهداری کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را به ساده‌ترین شکل انتقال دهید که همه این ویژگی‌ها در کیف پول‌های نرم‌افزاری موجود است.

منابع: cryptotrader.tax, benzinga

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر