;
coinex

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets ؛ ثبت نام و نحوه خرید و فروش

صرافی ExMarkets یکی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال است. در این مقاله قصد داریم به آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات با تکراتو همراه باشید.

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets به شما کمک می‌کند تا بتوانید بسیار راحت‌تر از قبل، معاملات ارزی خود را به انجام برسانید. این صرافی و همچنین سایر صرافی‌های موجود، به کمک کاربران آمده‌اند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی و در کمترین زمان ممکن، معاملات خود را انجام دهند.

این صرافی‌ها کاملاً مجازی بوده و برای استفاده از آن‌ها نیازی به رفت‌وآمد نخواهید داشت. شما این امکان را دارید که از طریق انواع سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی که در موبایل نصب می‌شوند، از این صرافی و سایر صرافی‌ها استفاده نمایید.

اگر می‌خواهید بدانید که نحوه ثبت نام در صرافی ExMarkets چگونه است، ادامه این مقاله را مطالعه فرمایید. ما در ادامه، به تمام اطلاعاتی که برای این کار نیاز دارید، اشاره خواهیم کرد.

این موضوعات کمک بسیار بزرگی در معاملات شما می‌کنند و شما می‌توانید حجم معاملات خود را تا حد زیادی بالا ببرید. پس با نهایت دقت به این موضوعات توجه داشته باشید.

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

این نوع صرافی نیز مانند بسیاری از صرافی‌هایی که در بازار مشاهده می‌کنیم، کاربردهای بسیاری دارد و موجب می‌شود که شما حجم و کیفیت معاملات خود را ارتقا دهید.

این صرافی قدمی بزرگ در پیشرفت و توسعه ارزهای دیجیتال و انجام معاملات آن بوده است. مراجعه به این صرافی اصلاً کار سختی نبوده و به‌راحتی می‌توانید درحالی‌که پشت میز نشسته‌اید و در حال نوشیدن قهوه هستید، به آن‌ها مراجعه و معامله کنید. این صرافی‌ها را می‌توان مهم‌ترین بخش معامله ارزهای دیجیتال نام برد.

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets
آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

برای این‌که بتوانید با نحوه کار با ExMarkets آشنایی کافی داشته باشید، بهتر است در ابتدا با معنی کلی صرافی ارز دیجیتال آشنا شوید. در این صورت، می‌توانید این نوع صرافی را نیز بهتر درک کنید. در ابتدا به توضیح مختصری از صرافی ارز دیجیتال و انواع آن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت آیوتا (IOTA)

پیش بینی قیمت کوتی (COTI) 

صرافی ارز دیجیتال

برای این‌که با معنی صرافی ارز دیجیتال آشنا شوید، کافی است بفهمید که این صرافی‌ها، برای آسان کردن معاملات ارزی به وجود آمده‌اند. این صرافی‌ها که با نام ExChange نیز شناخته می‌شوند، پلتفرمی هستند که در آن افراد می‌توانند به معامله ارزهای دیجیتال خود پرداخته و یک ارز دیجیتال را به سایر ارزهای دیجیتال یا پول ملی تبدیل نمایند. بعد از این‌که آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets را بهتر درک کردید، باید در آن ثبت‌نام کرده و ارز موردنظر خود را خریداری نمایید.

البته لازم به ذکر است که این خریداری، در برابر ارز دیجیتال یا پولی که در حساب خود دارید، صورت می‌گیرد. برای این کار، باید ارز دیجیتال خود را فروخته و ارز دیجیتال موردنظر را خریداری کنید.

نکته جالب‌توجه درباره این صرافی‌ها این است که برای انجام این معاملات حتماً لازم نیست که شما به‌صورت فیزیکی در دفتر صرافی ارز دیجیتال حضور پیدا کنید. شما تنها باید ازطریق سایت یا اپلیکیشن‌های مخصوصی با استفاده از لپ‌تاپ یا تلفن همراه، این کار را انجام دهید.

ازآنجاکه ما در حال معامله ارزهای دیجیتال هستیم، همه کارها نیز به‌صورت دیجیتال بوده است و به همین دلیل هم نیازی به حضور فیزیکی ندارید. شاید برای شما سؤال پیش بیاید که نحوه قیمت‌گذاری ارزهای دیجیتال به چه صورت است؟

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets
آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

نکته جالب درباره این ارزها این است که هیچ واحد خاصی این قیمت‌ها را تعیین نمی‌کند، بلکه فقط حجم معاملات روزانه و در طول مدت که مردم انجام می‌دهند، موجب تغییر و نوسان در این قیمت‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا (Gala)

ارز دیجیتال لیسک (LSK)

نحوه عملکرد صرافی‌های ارز دیجیتال

برای این‌که نحوه کار با ExMarkets و سایر صرافی‌ها را بدانید، به این قسمت از مقاله خوب توجه کنید. به‌طورکلی، نحوه عملکرد هر صرافی با صرافی دیگر متفاوت است.

اما می‌توان این‌طور گفت که هر صرافی که در حال حاضر در بازار وجود دارد، با استفاده از دو روش عمل می‌کند. در حالت اول، کاربران با خود صرافی و به طور مستقیم معامله می‌کنند. این بدان معنی است که شما ارز دیجیتال را از خود صرافی خریده و به خود صرافی هم می‌فروشید.

در دومین حالت هم بدین صورت است که شما با صرافی طرف معامله نخواهید بود و با استفاده از واسطه‌هایی که بین فروشندگان و خریداران وجود دارند، معاملات خود را انجام می‌دهید.

البته لازم به ذکر است که این افراد واسطه برای انجام هر معامله، از آن کارمزدی برای سود خود کسر می‌کنند. در اکثر صرافی‌هایی که درایران وجود دارند، به‌صورت مستقیم کارها انجام می‌شوند و طرف معامله، خود صرافی است. در این مراحل، درآمد صرافی نیز از انجام معاملات و تفاوت قیمت‌های ارز دیجیتال تأمین می‌شود.

این بدان معنی است که اگر صرافی یک ارز دیجیتال را با قیمتی مشخص خریداری می‌کند، بعد از مدتی که قیمت این ارز افزایش پیدا می‌کند، آن را به سایر اشخاص می‌فروشد و به این شکل، سود خوبی از انجام این دو معامله به دست می‌آورد.

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets
آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

البته در خارج از کشور، اکثر صرافی‌ها به کمک واسطه‌ها معاملات خود را انجام می‌دهند و این واسطه‌ها به‌صورت درصدی، پورسانت سود خود را دریافت می‌کنند.

انواع صرافی‌های ارز دیجیتال

برای این‌که بتوانید آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets را بهتر درک کنید، باید انواع صرافی‌های ارز دیجیتال را بشناسید. مانند تمام موضوعات، صرافی ارز دیجیتال نیز به انواع متفاوتی تقسیم می‌شود.

به‌طورکلی می‌توان گفت که صرافی‌های ارز دیجیتال به دو نوع متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم می‌شوند. اما برای این‌که به‌صورت جزئی‌تر این موارد را بررسی کنیم، سه نوع صرافی دیگر را نیز مورد بحث‌وبررسی قرار خواهیم داد.

صرافی متمرکز

یکی از مهم‌ترین انواع صرافی‌های ارز دیجیتال، صرافی متمرکز بوده که همان‌طور که از نام آن مشخص است، یک شرکت یا نهاد خاص آن را اداره می‌کند. می‌توان این‌طور گفت که کنترل کامل این صرافی بر عهده چند نهاد یا شخص است. بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال ازجمله کوین بیس، بایننس، کراکن، هوبی نزدیک به 90% معاملات خود را به شکل متمرکز انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت هانو یوکیا (HANU)

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets
آموزش صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

همان‌طور که گفتیم، خود صرافی کاملاً ارزها دیجیتال را کنترل می‌کند و می‌توان این‌گونه برداشت کرد که معاملاتی که اشخاص انجام می‌دهند، تنها عددی را در حساب آن‌ها نشان می‌دهد که مدام در حال تغییر کردن است.

در حقیقت این پول‌ها در کیف پول صرافی‌ها ذخیره خواهد شد. ازآنجاکه این‌‌گونه صرافی‌ها کاملاً متمرکز هستند، همیشه این خطر وجود دارد که حساب کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم‌ها، بسته شود.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت نیوسایفر (NU)

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)

صرافی غیرمتمرکز

یکی دیگر از صرافی‌هایی که اهمیت بسیار زیادی در ارزهای دیجیتال و معاملات آن‌ها دارد، صرافی غیرمتمرکز بوده است. لازم است تا پیش از ثبت نام در صرافی ExMarkets با صرافی غیرمتمرکز نیز آشنا شوید.

این نوع صرافی‌ها که به‌صورت مدرن طراحی شده‌اند، آینده بسیار درخشانی دارند و پیش‌بینی می‌شود که در آینده نه‌چندان دور، بخش عظیمی از بازارهای ارز دیجیتال را از آن خود کنند. مهم‌ترین وجه تمایز یک صرافی متمرکز و غیرمتمرکز، نحوه کنترل و مدیریت آن است.

همان‌طور که از نام آن مشخص است، در صرافی غیرمتمرکز، هیچ اداره، نهاد یا شخص خاصی بر دارایی‌ها کنترلی ندارد. شاید برای شما سؤال پیش بیاید که کنترل دارایی افراد از چه طریقی انجام می‌گیرد؟

برای پاسخ به شما باید گفت که در این نوع صرافی‌ها، بلاک‌چین به کمک افراد آمده است. با استفاده از این ویژگی و پروتکل‌های غیرمتمرکز مشابه، افراد به‌صورت مستقیم دارایی خود را از کیف پول به ارز دیجیتال تبدیل می‌کنند.

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets
ارز دیجیتال ExMarkets

بدین صورت که فرد وارد سایت صرافی مخصوص به خود شده و کیف پول خود را به صرافی موردنظر وصل می‌کند. سپس مستقیماً ارز دیجیتال را از کیف پول خود به یک قرارداد هوشمند می‌فرستد.

از این طریق، معامله انجام می‌گیرد و کاربران می‌توانند با استفاده از همان قرار دارد هوشمند، ارز دیجیتال خود را دریافت نمایند. ازآنجاکه این نوع صرافی‌های ارز دیجیتال از سیستم بلاک‌چین استفاده می‌کنند، عملکرد بسیار بهتری نیز از آن‌ها مشاهده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

پیش بینی قیمت اکسیس توکن (AXIS)

صرافی‌های هما به همتا

ما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از آشنایی با نحوه خرید در صرافی ExMarkets با صرافی‌های همتا به همتا نیز آشنا شوید. این نوع صرافی که با نام P2P نیز شناخته می‌شود، بدین صورت است که دو نفر به‌صورت مستقیم با یکدیگر معامله خود را انجام می‌دهند.

برای این‌که بهتر این نوع صرافی را درک کنید، باید بدانید که این صرافی‌ها شباهت زیادی به اپلیکیشن «دیوار» دارند که هیچ واسطه‌ای وجود ندارد و خریدار و فروشنده با یکدیگر در ارتباط هستند.

در صرافی همتا به همتا، کاربران آگهی‌هایی درج می‌کنند و بعد از این‌که شخص خریدار یا فروشنده آگهی شخص مقابل را مشاهده کرد، می‌تواند به‌راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کند. مهم‌ترین مزیت این نوع صرافی، عدم حضور واسطه‌گران بوده است که درصدی از قیمت ارز آن‌ها را برای خود برمی‌دارند.

صرافی تبادل فوری (تبدیل سریع)

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets
آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

یکی دیگر از صرافی‌هایی که بهتر است قبل از آشنایی کامل با نحوه خرید در ExMarkets درباره آن مطالعه کنید، صرافی تبادل فوری است. در این نوع صرافی، تبدیل ارزهای دیجیتال با استفاده از برنامه‌های تحت وب انجام می‌گیرد.

برای تبدیل ارز دیجیتال در این پلتفرم، تنها کافی است تا نوع ارز دیجیتال خود را درج نموده و بنویسید که قصد تبدیل آن به چه ارزی را دارید. این پلتفرم کار شما را به‌راحتی به انجام می‌رساند و نیاز به انجام هیچ کار اضافه‌ای نخواهید داشت.

در این نوع صرافی، هنگامی که شما برای تبادل ارز دیجیتال خود درخواست می‌دهید، سیستم به‌صورت خودکار بهترین قیمتی که در صرافی‌ها یافت می‌شود را برای شما نمایش می‌دهد و می‌توانید آن را انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که این نوع صرافی نیز مانند سایر صرافی‌های موجود، تحت‌تأثیر تحریم‌ها بوده و ممکن است دارایی کاربران ایرانی بلوکه شود.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت تریپیو (TRIO)

پیش بینی قیمت فورتیوب (ForTube)

صرافی‌های مشتقه (معامله برای قراردادهای آتی و اختیار)

قبل از این‌که آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets را درک کنید، خوب است بدانید که در صرافی‌های مشتقه، شما می‌توانید قراردادهای آتی و اختیار ارزهای دیجیتال را معامله کنید. در این نوع صرافی، شما این امکان را دارید که از صرافی‌ها پولی قرض بگیرید (که به آن اهرم نیز می‌گویند) و با پولی بیشتر از سرمایه فعلی خود معامله نمایید.

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets
صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

یکی از صرافی‌های معروف و رمزنگاری شده که از امنیت بسیار خوبی برخوردار است، صرافی ارز دیجیتال ExMarkets بوده که در سال 2018 راه‌اندازی شد. شرکتی که این صرافی را پشتیبانی می‌کند به نام شرکت Chain Framework LTD شناخته می‌شود.

این موضوع که هویت مالک این شرکت در وب‌سایت شرکت مشخص است، دلیل نمی‌شود که این صرافی عادلانه باشد. البته این صرافی امنیت خوبی دارد اما طبیعتاً دلیل آن آشکاری هویت رئیس شرکت نیست.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت فلوکی شیبا (Floki Shiba) 

 پیش بینی قیمت استکس (STX) 

نمای صرافی ExMarkets

برای این‌که آموزش کار با صرفی ارز دیجیتال ExMarkets را درک کنید، باید نمای آن را به طور دقیق بشناسید. همان‎طور که می‌دانید، نمای هر صرافی با صرافی دیگر متفاوت است.

البته لازم به ذکر است که تمام صرافی‌ها یک وجه مشترک دارند و آن هم بخش سفارش آن‌هاست. معمولاً در نمای این صرافی و سایر صرافی‌ها، بخش خرید و همچنین فروش را به‌صورت مجزا مشاهده خواهید کرد. به یاد داشته بشاید که صرافی را متناسب با نیازهای خود انتخاب نمایید.

هزینه صرافی ExMarkets

قبل از این‌که دانلود اپلیکیشن صرافی ExMarkets را انجام دهید، بهتر است از قبل درباره هزینه آن نیز اطلاعاتی داشته باشید. هزینه این صرافی برای فروشندگان و خریداران تفاوتی ندارد و با همه آن‌ها رفتار یکسانی از خود بروز می‌دهد.

هزینه ثابتی برای این صرافی در نظر گرفته می‌شود که خریداران و فروشندگان ملزم به پرداخت 12/. درصد از حجم معامله به صرافی ExMarkets هستند. این در حالی است که سود جهانی نزدیک به 25/. درصد بوده است که صرافی مذکور به دلیل بازار رقابتی، میزان سود خود را به 12/. درصد کاهش داده است.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت سی پی کوین (CPC) 

پیش بینی قیمت ویکناف (VKNF)

هزینه برداشت ارز از ExMarkets

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets
صرافی ExMarkets

بسیاری از صرافی‌هایی که با نداشتن کمیسیون شما را شگفت‌زده می‌کنند، بعد از برداشت ارز شما را ملزم به پرداخت هزینه‌های سرسام‌آوری می‌کنند که باعث ناامیدی کاربران می‌شود.

علاوه بر این‌که ExMarkets کمیسیون کمی برای انجام معاملات دریافت می‌کند، شما نیازی به پرداخت هزینه سنگین برای برداشت ارز دیجیتال نیز نخواهید داشت. ازآنجاکه هنگام برداشت ارز شما باید تنها هزینه شبکه را پرداخت کنید، می‌توان گفت که صرافی ExMarkets برای ایرانیان کاملاً مناسب بوده است.

روش‌های سرمایه‌گذاری در ExMarkets

نحوه کار با صرافی ExMarkets بدین شکل است که شما می‌توانید سپرده خود را به‌صورت الکترونیکی و بسیار سریع انتقال دهید، اما امکان این انتقال از طریق کارت اعتباری را نخواهید داشت.

این موضوع نشان می‌دهد که اگر تمایل دارید که از کارت اعتباری استفاده کنید، با مشکلاتی روبرو خواهید بود. به یاد داشته باشید که انتقال الکترونیکی سریع پول‌ها فقط برای سپرده‌هایی که به‌صورت یورو هستند، امکان‌پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA)

پیش بینی قیمت فیوژن (FSN)

پلتفرم درجه‌یک انجام معاملات ارز دیجیتال

می‎‎توان به‌جرئت گفت که ثبت نام در صرافی ExMarkets یکی از مهم‌ترین و بهترین کاری است که شما می‌توانید برای انجام معاملات خود از آن استفاده کنید.

این پلتفرم، به شما این امکان را می‌دهد تا معاملات ارزی خود را با سرعت بیشتری به انجام رسانده و به سرمایه‌های بیشتری دست یابید. با استفاده ازاپلیکیشن صرافی ExMarkets و دستیابی به ابزارهای آن، می‌توانید به موفقیت‌های بالایی برسید. برای دانلود اپلیکیشن صرافی ExMarkets برای گوشی‌های اندروید بر روی عبارت کلیک کنید.

شما با دانلود اپلیکیشن صرافی ExMarkets می‌توانید به ویژگی‌های بسیاری دسترسی داشته باشید و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن استفاده کنید. ما در ادامه، نحوه کار با صرافی ExMarkets با استفاده از این اپلیکیشن را برای شما توضیح می‌دهیم.

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets
آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

در اولین قسمت می‌توانید صفحه گفت‌وگو را باز کرده و با جامعه جهانی ارز دیجیتال آشنا شوید. بخش بعدی که به نام لیست شناخته می‌شود، میزان و حجم معاملات را به کاربران نشان می‌دهد. در بخش بازار، شما می‌توانید نحوه خرید در صرافی ExMarkets و بخش خریدوفروش ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید.

مزایای صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

همان‌طور که تاکنون متوجه شدید، صرافی ExMarkets برای ایرانیان بسیار مناسب بوده و مزایای بسیاری را به افراد تمام نقاط جهان ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین مزایای این صرافی این است که استفاده از آن موجب می‌شود که معاملات با سرعت بیشتری انجام گیرند و درنتیجه، حجم معاملات در صرافی ExMarkets افزایش می‌یابد.

علاوه بر این، اگر شما نحوه خرید در صرافی ExMarkets را درک کرده باشید، موجب بهره‌وری سرمایه و معاملات شما خواهد شد. این ویژگی باعث می‌شود که شما به سرمایه خود دسترسی کافی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)

پیش بینی قیمت PureFi

علاوه بر این، اگر شما نحوه کار با صرافی ExMarkets را به‌درستی بدانید، می‌توانید به آینده‌ای روشن برای خود امیدوار باشید. زیرا این امر موجب می‌شد که شما از سایر رقیبان خود جلو افتاده و پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

مزیت دیگری که این صرافی به کاربران خود ارائه می‌دهد، افزایش توان مالی آن‌هاست. بدین صورت که همان‌طور که گفتیم، این صرافی هزینه کمتری نسبت به سایرین دریافت کرده و بیشترین سرعت انتقال ارز دیجیتال را دارد.

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets
آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

افراد زیادی که به دنبال آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets هستند، دلیل آن‌ها از انتخاب این پلتفرم این است که این صرافی بسیار قابل‌اعتماد بوده و موجب انجام معاملات بیشتری در بازار می‌شود.

خوب است بدانید که اگر شما ثبت نام در صرافی ExMarkets را انجام داده باشید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شما به‌هیچ‌عنوان بروز نخواهد کرد. این سیستم کاملاً امن و هوشمند بوده که موجب می‌شود خیال شما از انجام معاملات وسیع نیز راحت باشد.

کلام آخر

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets به شما کمک می‌کند تا در بازار ارز دیجیتال موفق‌تر از قبل عمل کنید. با استفاده از این صرافی، شما می‌توانید به شبکه ارز جهانی متصل شده و در آن سرمایه‌گذاری و تجارت نمایید.

ما در این مقاله، به بررسی انواع صرافی‌ها و همچنین صرافی ارز دیجیتال ExMarkets پرداختیم. باتوجه‌به موارد فوق‌الذکر، شما می‌توانید روزبه‌روز سرمایه خود را بیشتر از قبل کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: cryptowisser.com, exmarkets.com

نظر شما در خصوص آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    این صرافی برداشتها رو انجام نمیده . کلاهبردار مواظب باشید

    پاسخ