;
coinex

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) ؛ ثبت نام و نحوه خرید و فروش

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) یکی از مسائلی است که درباره ارزهای دیجیتال باید بدانید. در این مقاله قصد بررسی این صرافی را داریم. با ما همراه باشید.

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) مزایای بسیار زیادی دارد که اغلب کسانی که در حوزه ارزهای دیجیتال تخصص دارند، از آن استفاده می‌کنند. این صرافی کاربردهای زیادی داشته و کار کردن با آن هم بسیار راحت است.

به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم که درباره آن اطلاعاتی به شما عزیزان ارائه دهیم تا بتوانید به‌راحتی از این صرافی ارز دیجیتال استفاده بهینه نمایید. پس تا انتهای این مقاله را مطالعه فرمایید تا از بهترین و کامل‌ترین اطلاعات درباره صرافی یونی سواپ بهره‌مند شوید.

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap)

یونی سواپ، به‌عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال شناخته می‌شود که طرفداران بسیاری نیز دارد. این صرافی که به‌صورت غیرمتمرکز کار می‌کند، قابلیت‌های بسیاری را به کاربران خود ارائه می‌دهد که موجب محبوبیت روزافزون آن می‌شود.

در این صرافی، هزاران توکن ردوبدل می‌شوند این صرافی که مانند همه صرافی‌ها برای تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد، از شهرت بالایی برخوردار است. شاید دلیل آن هم این باشد که در این صرافی، نیازی به احراز هویت نبوده و فقط با داشتن ارز، می‌توان آن را تبدیل کرد و به معامله پرداخت.

برای درک بهتر نحوه کار با صرافی ارز دیجیتال یونی سواپ خوب است بدانید که این صرافی از استخرهای نقدینگی برای تجارت و نقل‌وانتقال پول‌ها و دارایی‌ها استفاده می‌کند.

اگر شما هم از این صرافی برای تبدیل دارایی‌های خود استفاده کنید، مطمئن خواهید بود که دارایی شما از امنیت کافی برخوردار خواهد بود. علاوه بر این، سرعت انتقال و تبدیل ارز در این صرافی بسیار بالا بوده و شما می‌توانید خیلی سریع، ارز دیجیتال خود را تبدیل نمایید.

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap)
آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap)

نکته جالب‌توجه درباره آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) این است که شما برای استفاده از آن، نیازی به شخص سومی نخواهید داشت. بدین ترتیب، مشتریان این امکان را دارند که خود به‌تنهایی از این صرافی بی‌نظیر بهره ببرند.

برای این‌که نحوه ثبت نام در صرافی یونی سواپ (UniSwap) را بدانید، بهتر است در ابتدا درک کنید که صرافی غیرمتمرکز چه مفهومی دارد. در ادامه، به این موضوع خواهیم پرداخت.

علاوه بر یونی سواپ، شما می‌توانید اطلاعاتی درباره صرافی ارز دیجیتال ExMarket نیز به دست آورید و از آن‌ها استفاده نمایید. همچنین آموزش کار با صرافی dYdX نیز می‌تواند برای شما بسیار کاربردی باشد.

علاوه بر موارد ذکرشده، صرافی FTX نیز یکی از صرافی‌های خوب برای استفاده است که می‌توانید مطالب مرتبط به آن‌ها را در تکراتو مطالعه فرمایید. البته باتوجه‌به تمام موارد ذکرشده، صرافی یونی سوپ نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که نحوه درست کار کردن با آن را یاد بگیرند.

اطلاع از استفاده درست از این ارزهای دیجیتال، می‌تواند کمک شایانی به شما کند تا این امکان را داشته باشید که در زمان کمتر به درآمدهای بالاتری برسید. البته از قبل بهتر است اطلاعاتی نیز درباره شرایط جدید فروش دلار در صرافی‌ها کسب کنید.

این امر موجب می‌شود که آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) را هم بهتر درک کنید. برای این‌که صرافی یونی سواپ را بهتر بشناسید، در ادامه معرفی و آموزش کار با آن را بررسی خواهیم کرد.

صرافی غیرمتمرکز چیست؟ (DEX)

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، صرافی یونی سواپ به‌صورت غیرمتمرکز کار می‌کند. یک صرافی غیرمتمرکز، نوعی صرافی است که به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌صورت مستقیم و همتا به همتا به انتقال و تبدیل ارزهای خود بپردازند.

شما می‌توانید با استفاده از صرافی غیرمتمرکز، توکن‌های روی هر بلاک‌چین را تبدیل نمایید. لازم به ذکر است که این صرافی با سایر صرافی‌های سنتی متمرکز مانند Coinbase یا eToro متفاوت است. چراکه هیچ شرکت مرکزی برای نظارت بر تراکنش‌ها وجود ندارد.

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap)
آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap)

صرافی‌های ارز دیجیتال سنتی، قوانین مخصوصی برای خود دارند، درصورتی‌که صرافی‌های غیرمتمرکز به این شکل عمل نمی‌کنند. به زبان ساده، می‌توان این‌گونه گفت که مشتریان با استفاده از صرافی غیرمتمرکز، این امکان را دارند که بدون کمک شخص ثالث، معاملات خود را انجام دهند و ارزهای دیجیتال خود را با یکدیگر معامله کنند.

بیشتر بخوانید:

متاورس‌

بهترین بازی و ارز دیجیتال متاورس

استخرهای نقدینگی یونی سواپ

برای آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) خوب است بدانید که در این صرافی، استخرهای نقدینگی وجود دارد که کاربران با استفاده از آن‌ها این امکان را دارند که از صدها توکن پشتیبانی‌شده بهره ببرند.

کاربران می‌توانند این توکن‌ها را به‌راحتی معامله کنند. شاید برای شما سؤال پیش بیاید که استخر نقدینگی چیست و دقیقاً چه مفهومی دارد؟ برای پاسخ به این سؤال باید این‌گونه گفت که استخرهای نقدینگی، درواقع وجوه جمع‌آوری‌شده‌ای هستند که کار آن‌ها، حمایت از معاملات و دارایی افراد است.

وقتی کسی سفارشی را ارائه می‌دهد، ارز موردنیاز وی برای انجام معاملات، از این استخرهای نقدینگی برداشته می‌شود. این دقیقاً مشابه همان روشی است که بازارگردانان برای سهام خود انجام می‌دهند.

منظور از بازارگردان، شرکت‌هایی هستند سفارش‌های زیادی را با یک سهام خاص ارسال می‌کنند تا بتوانند آن‌ها را همواره معامله کنند. با وجود استخرهای نقدینگی، کاربران همیشه می‌توانند معاملات خود را با آسان‌ترین روش‌ها به انجام برسانند.

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap)
استخرهای نقدینگی یونی سواپ

حتی می‌توان این‌طور گفت که بازارگردانان، نسخه متمرکزی از استخرهای نقدینگی هستند که تأثیر زیادی بر میزان و حجم معاملات افراد دارند. برای آموزش صرافی UniSwap خوب است بدانید که این استخرهای نقدینگی، نیاز به شرکت خاصی برای حمایت از حجم معاملات و اتوماتیک کردن آن‌ها نخواهند داشت. علاوه بر این، شما با استفاده از استخرهای نقدینگی می‌توانید برای قرار دادن وجوه و ارزهای دیجیتال خود، هزینه‌هایی نیز دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید:

آینده متاورس و پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی

خرید زمین در متاورس چگونه است؟

تفاوت یونی سواپ (UniSwap) و سوشی سواپ (SushiSwap)

نکته دیگری که در آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) مهم است، این بوده که بسیاری از افراد، یونی سواپ را با سوشی سواپ اشتباه می‌گیرند. برای حل این مشکل، ما قصد داریم تفاوت این دو گزینه و صرافی را برای شما شرح دهیم.

لازم به ذکر است که یونی سواپ یک صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز است درحالی‌که سوشی سواپ یک صرافی غیرمتمرکز دیگر و مستقل است. این دو صرافی، تفاوت‌های کوچکی باهم دارند که ما به آن می‌پردازیم.

کسی که یونی سواپ را طراحی کرده است، یعنی هایدن آدامز، ادعا کرده که سوشی سواپ از یونی سواپ کپی کرده و آن را متهم کرده است. یکی از تفاوت‌های قابل‌توجه میان یونی سوپ و سوشی سواپ، میزان کارمزد آن‌ها به ارائه‌دهندگان ارزهای دیجیتال است.

بدین صورت که کارمزد یونی سواپ نزدیک به 3/. درصد بوده، درحالی‌که کارمزد سوشی سواپ حدوداً 25/. درصد است. پس 05/. درصد اضافی را به کاربران سوشی سواپ به‌عنوان سهام پرداخت می‌کنند.

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap)
تفاوت یونی سواپ (UniSwap) و سوشی سواپ (SushiSwap)

نکته دیگری که درباره یونی سواپ وجود دارد، این است که این صرافی برخی موقعیت‌های نقدینگی متمرکز را ارائه کرد. این موقعیت‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که بتوانند دارایی توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) خود را ذخیره نمایند. همان طور که گفته شد، این دو پلتفرم بسیار شبیه یکدیگر هستند، اما تفاوت‌های بسیار کمی نیز دارند که به برخی از آن‌ها اشاره شد.

نحوه استفاده از یونی سواپ

حالا نوبت به آن می‌رسد تا آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) را مشاهده فرمایید. اگر شما نحوه کار با صرافی ارز دیجیتال یونی سواپ را بدانید، می‌توانید بهترین استفاده از آن را داشته باشید.

این صرافی به شما اطمینان می‌دهد که از امنیت کافی برخوردار است و شما می‌توانید به‌راحتی به معامله ارزهای دیجیتال خود بپردازید. برای شروع ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال یونی سواپ (UniSwap) کافی است که تنها چند مرحله ساده را انجام دهید. در ادامه، این مراحل را مشاهده فرمایید.

بیشتر بخوانید:

بازی دسنترالند (Decentraland)

بازی استار اطلس (Star Atlas)

خرید اتریوم از صرافی

اگر می‌خواهید نحوه خرید در صرافی یونیسواپ را بدانید، اول‌ازهمه باید از یک صرافی ارز دیجیتال، اتریوم (ETH) خریداری نمایید. ازآنجاکه یونی سواپ از اتریوم استفاده می‌کند و در اطراف آن قرار دارد، خرید آن یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای شروع استفاده از یونی سواپ است.

درست است که صرافی‌های بسیار زیادی برای خرید اتریوم در بازار ارز دیجیتال وجود دارد. اما تنها تعدادی از این صرافی‌ها هزینه کارمزد پایینی برای این خریدها دریافت می‌کنند. پس بهتر است از این صرافی‌ها استفاده کنید تا هزینه کمتری پرداخت نمایید.

علاوه بر این، این صرافی‌ها می‌توانند به شما کمک کنند که سرعت و حجم معاملات خود را افزایش دهید. یکی از صرافی‌هایی که برای خرید اتریوم پیشنهاد می‌شود، صرافی ارز دیجیتال Coinbase بوده که نحوه خرید اتریوم در آن نیز بسیار آسان است.

نکته مهم دیگری که درباره آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) باید بدانید، این است که شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در سراسر بلاک‌چین منتقل کنید.

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap)
خرید اتریوم از صرافی

بعدازاین‌که اکانت خود را در صرافی ایجاد کردید، نوبت به انتقال وجوه و دارایی‌ها به این اکانت می‌شود. بعدازاین مرحله، شما این امکان را دارید که از این وجهی که در اکانت خود در صرافی منتقل کرده‌اید، برای خرید اتریوم استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

بازی بلاکتوپیا (Bloktopia)

بازی سندباکس (Sandbox)

ارسال ETH به کیف پول اتریوم

قدم بعدی که برای آموزش صرافی UniSwap باید بدانید، ارسال و انتقال ETH (اتریوم) به کیف پول اتریوم است. توجه داشته باشید که کیف پول ارز دیجیتال با صرافی ارز دیجیتال تفاوت دارد.

تفاوت این دو مورد، این است که شما در کیف پول می‌توانید دارایی‌ها و ارزهای دیجیتال خود را ذخیره کنید؛ درحالی‌که در صرافی این امکان را دارید که ارزهای دیجیتال خود را خریدوفروش کرده و با آن‌ها معاملات گوناگونی انجام دهید. یک انتخاب عالی برای داشتن یک کیف مناسب برای اتریوم، MetaMask است.

کیف پول MetaMask به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید دارایی‌ها و ارزهای دیجیتال خود را ذخیره و آن‌ها را ارسال کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید از برخی سخت‌افزارهای گوناگون مانند Ledger برای این کار استفاده نمایید.

هنگامی که شما یک اکانت MetaMask ایجاد می‌کنید، یک آدرس کیف پول نیز برای شما تعریف می‌شود که از ترکیب طولانی از اعداد و حروف تشکیل شده است. شما می‌توانید اتریوم خود را به این آدرس منتقل نمایید.

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap)
ارسال ETH به کیف پول اتریوم

برای این‌که بیشتر با آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) آشنا شوید، باید به بخش اتریوم خود بروید و گزینه ارسال ETH را مشاهده کنید. بعدازاین مرحله، باید این گزینه را انتخاب کرده و در بخش مشخص شده، آدرس کیف پول خود را وارد نمایید. سپس روی گزینه ارسال ضربه زده و در نهایت، اتریوم شما در تنها در چند دقیقه به کیف پول انتخابی شما ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فارسایت (Farsite)

آپلند (Upland)

اتصال کیف پول به صرافی ارز دیجیتال یونی سواپ

حالا نوبت به آن می‌رسد که نحوه خرید در صرافی یونیسواپ را به انجام برسانید. اگر شما کیف پولی داشته باشید که در آن اتریوم وجود دارد، می‌توانید به یونی سواپ رفته و از آن استفاده کنید.

برای اتصال کیف پول به صرافی یونی سواپ، گزینه‌ای در بالا سمت راست صفحه وجود دارد. بعد از انتخاب این گزینه، می‌توانید مشاهده کنید که تنها تعداد انگشت‌شماری کیف پول در این وجود دارد. سپس روی کیف پول انتخابی خود کلیک کنید.

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap)
اتصال کیف پول به صرافی ارز دیجیتال یونی سواپ

لازم به ذکر است که اگر در حال استفاده از افزونه MetaMask در مرورگر کروم هستید، می‌توانید به‌صورت خودکار و به‌راحتی وارد این برنامه شوید. اگر هم از یکی دیگر از کیف پول‌های پشتیبانی شده استفاده می‌کنید، ممکن است مجبور شوید که برخی اطلاعات دیگری وارد نمایید. هنگامی که کیف پول خود را به یونی سواپ متصل کردید، می‌توانید به‌راحتی از این فناوری کاربردی استفاده کنید.

انجام معاملات یا انتقال نقدینگی

درنهایت، برای آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) به مرحله آخر رسیدیم. خوب است بدانید که یونی سواپ دو وظیفه اساسی دارد که آن هم انجام معاملات و همچنین تأمین نقدینگی مشتریان است.

برای انجام معاملات با استفاده از این صرافی ارز دیجیتال، تنها کافی است که مقدار اتریوم خود را انتخاب و ذکر کنید که قصد دارید این معامله را با استفاده از چه توکنی انجام دهید. در این بخش، شما این امکان را دارید که از بین صدها ارز دیجیتالی که مشاهده می‌کنید، یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید.

البته این موضوع می‌تواند شانس شما برای پیدا کردن ارز دیجیتال موردنظر خود را نیز افزایش دهد. اگر قصد دارید که نقدینگی خود را وارد این پلتفرم کنید و ارزهای دیجیتال خود را به اشتراک بگذارید، باید روی گزینه استخر نقدینگی (Pool) در بالای صفحه ضربه بزنید. در این بخش، شما می‌توانید دو ارز دیجیتال برای ارسال نقدینگی مانند ETH و Aava یا حتی TSDT و DAI را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)

 پیش بینی قیمت نیوسایفر (NU)

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap)
نحوه خرید در صرافی یونیسواپ

توجه داشته باشید که هر یک از این جفت ارزها، میزان کارمزد متفاوتی دارند. ازاین‌رو، اطمینان داشته باشید که یک ارز دیجیتال پیدا کنید که توانایی پرداخت کارمزد آن را داشته باشید. این امر موجب می‌شود که شما نحوه خرید در صرافی یونیسواپ را به‌درستی به انتها برسانید.

معامله در UniSwap

یونی سواپ یکی از ابرارهای بسیار مهمی است که استفاده از آن کاملاً مفید بوده و همه شما پیشنهاد می‌شود. به همین دلیل هم بهتر است که شما آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) را کاملاً درک کنید تا بتوانید در استفاده از این صرافی، کاملاً موفق عمل نمایید.

این صرافی محبوب، به کاربران خود این امکان را می‌دهد که آزادانه توکن‌های خود را با یکدیگر معامله کنند و بدین ترتیب، به درآمدهای خوبی نیز دست یابند. شما می‌توانید برای اتوماتیک و غیرمستقیم کردن این فرایند، از استخرهای نقدینگی استفاده کنید.

دلایل محبوبیت صرافی ارز دیجیتال یونی سواپ (UniSwap)

همان طور که می‌دانید، ثبت نام در صرافی یونی سواپ (UniSwap) در بین افرادی که به معامله ارزهای دیجیتال مشغول هستند، طرفداران بسیاری دارد.

در این بخش، ما قصد داریم برخی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شده است که این صرافی تا این حد محبوب واقع شود را بررسی کنیم. پس ادامه مقاله را به‌دقت مطالعه فرمایید تا بدانید که چرا یونی سواپ در بین مردم محبوب است.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

دردسترس‌بودن کامل دارایی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد این صرافی را ترجیح می‌دهند، این است که آن‌ها می‌توانند کل دارایی خود را در اختیار داشته باشند. با استفاده از این پلتفرم، شما این امکان را دارید که از تمام نقدینگی خود به‌صورت یک‌جا استفاده نمایید.

به همین دلیل هم هیچ خطری برای ازدست‌دادن دارایی شما وجود نخواهد داشت. زیرا همان طور که می‌دانید، برخی از صرافی‌هایی که به‌صورت متمرکز کار می‌کنند، ممکن است بعد از مدتی ورشکسته یا حتی هک شوند. این امر موجب ازبین‌رفتن تمام دارایی‌های افراد و مشتریان آن‌ها می‌شود.

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap)
ثبت نام در صرافی یونی سواپ (Uniswap)

همان طور که گفتیم، این اتفاق در صرافی یونی سواپ نمی‌افتد. ازاین‌رو، آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) از اهمیت بالایی برخوردار است تا شما بتوانید از دارایی‌های خود به‌خوبی مراقبت کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید در هر لحظه که بخواهید، به کیف پول و دارایی‌های خود دسترسی داشته باشید.

عدم نیاز به احراز هویت

این مورد را پیش‌ازاین نیز به‌اختصار بررسی کردیم. یکی از مهم‌ترین دلایلی که استفاده از یونی سواپ راحت است، این بوده که شما نیازی به احراز هویت در آن نخواهید داشت.

بنابراین، لازم نیست که مدت‌زمان طولانی صرف کنید تا اطلاعات خود را وارد کرده و آن‌ها را تأیید نمایید. به همین دلیل هم می‌توان این‌گونه گفت که کار کردن با صرافی یونی سواپ بسیار سریع بوده و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان، بهترین استفاده از آن را ببرید.

ازآنجاکه برای ثبت نام در صرافی یونی سواپ (UniSwap) نیازی به احراز هویت نیست، امکان هک شدن نیز تا حد زیادی کاهش می‌یابد. زیرا تا زمانی که شما اطلاعات مخصوصی از خود وارد نکرده باشید، کسی هرگز نمی‌تواند این اطلاعات را هک کرده و مورد سوءاستفاده قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اکسیس توکن (AXIS)

 پیش بینی قیمت تریپیو (TRIO)

کارمزد کم تراکنش‌ها

یکی دیگر از دلایلی که استفاده از پلتفرم و صرافی یونی سواپ طرفداران بسیاری دارد، این است که کارمزد آن برای انجام هر تراکنش بسیار کمتر از سایر صرافی‌های موجود است.

همانطور که گفتیم، هزینه کارمزد ثابت برای هر تراکنش، نزدیک به 3/. درصد بوده که هزینه بسیار منطقی است. اگر با سایر صرافی‌ها نیز آشنایی داشته باشید، متوجه می‌شوید که کارمزد یونی سواپ بسیار کمتر از سایر صرافی‌هاست.

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap)
نحوه کار با صرافی ارز دیجیتال یونی سواپ

برای آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) خوب است بدانید که در حال حاضر، کارمزد لازم برای تراکنش‌های اتریوم بسیار بالاست. درنتیجه، استفاده از یک صرافی قابل‌ملاحظه برای کاهش دادن این هزینه‌ها می‌تواند کمک شایانی به شما کند.

دسترسی به سایر توکن‌ها

شما با استفاده از صرافی ارز دیجیتال یونی سواپ، امکان دسترسی به توکن‌های جدیدی را خواهید داشت. در بسیاری از اوقات و در صرافی‌های متمرکز، توکن‌ها باید از قبل توسط صرافی موجود بررسی شود.

ازآنجاکه صرافی یونی سواپ به‌صورت غیرمتمرکز عمل می‌کند، توکن‌ها را می‌توان مستقیماً و از طریق خود صرافی راه‌اندازی کرد. به همین دلیل هم کاربرانی که از این صرافی استفاده می‌کنند، می‌توانند جزو اولین کسانی باشند که به توکن‌های جدید دسترسی دارند.

کلام آخر

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال از آن‌ها آگاهی داشته باشید. همان طور که مشاهده کردید.

این صرافی مزایای بسیاری به کاربران خود ارائه می‌دهد و آن‌ها می‌توانند به استفاده از قابلیت‌های بی‌شمار آن، به درآمدهای خوبی دست یابند. ما در این مقاله، تلاش کردیم تا کامل‌ترین اطلاعات درباره ثبت نام در صرافی یونی سواپ (UniSwap) و نحوه کار با آن را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: benzinga.com

نظر شما در خصوص صرافی یونی سواپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر