;
coinex

تشخیص ابتلای یک دختر 12 ساله به سرطان توسط اپل واچ

ابتلای یک دختر 12 ساله به سرطان توسط اپل واچ تشخیص داده شده است، این گجت توانسته با تشخیص به موقع این بیماری، به نجات جان یک دختر 12 ساله کمک کند.

اپل واچ به نجات یک دختر 12 ساله از سرطان کمک کرده است. این بار ساعت هوشمند اپل به تشخیص سرطان در یک دختر 12 ساله کمک کرده که می‌تواند منجر به نجات جان او شود. در ادامه به جزئیات این خبر می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: دقت حسگر اکسیژن خون اپل واچ در حد دستگاه‌های پیشرفته پزشکی است

تشخیص ابتلای یک دختر 12 ساله به سرطان توسط اپل واچ

بر اساس یک گزارش جدید، یک دختر 12 ساله به نام ایمانی مایلز توسط ساعت هوشمند این غول کوپرتینویی می‌تواند جان خود را نجات دهد. او متوجه شد که اپل واچ او دائماً به او هشداری در مورد ضربان قلب بالای غیرعادی خود می‌دهد. بنابراین پس از دریافت چندین هشدار، جسیکا کیچن، مادر دختر احساس کرد که احتمالاً چیزی عجیب و خطرناک در مورد دخترش وجود دارد. بنابراین ایمانی مایلز را برای معاینه به بیمارستان برد. ایمانی در اینجا به دلیل آپاندیسیت تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما این پایان نگرانی‌های او نبود.

ابتلای یک دختر 12 ساله به سرطان

پزشکان معالج دختر متوجه شدند که آپاندیس او دارای یک تومور عصبی غدد درون ریز است. این تومور به ندرت در فردی به این جوانی یافت می‌شود، اما متخصصان پزشکی دریافتند که تومور به سایر قسمت‌های بدن ایمانی سرایت کرده است. بنابراین، پزشکان به سرعت او را تحت عمل جراحی قرار دادند که برای خارج کردن توده سرطانی از بدن او ضروری بود. خوشبختانه عمل جراحی به خوبی انجام شد و ایمانی پس از عمل جراحی بهبود یافت.

مادرش اظهار داشت که اگر اپل واچ نبود احتمالا خیلی دیرتر به بیمارستان می‌رفتند. در این زمان، سرطان می‌توانست اثرات بدتری روی دختر بگذارد و احتمالاً به مرحله کشنده نیز برسد. این اولین باری نیست که این دستگاه جان‌ها را نجات می‌دهد و قطعاً می‌توان انتظار داشت که در آینده نیز افراد بیشتری با این فناوری مدرن نجات پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تشخیص ابتلای یک دختر 12 ساله به سرطان توسط اپل واچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر