;
coinex

رونمایی از بزرگ‌ترین کشتی تفریحی جهان ؛‌ عروس دریاها

شرکت بین‌المللی کارائیب سلطنتی رسما از طرح موردانتظار عروس‌ دریاها، بزرگ‌ترین کشتی تفریحی جهان پرده برداشت.

در میان امکانات متعدد این کشتی تفریحی، ساحل داخلی، پنل فرار و تجربه یک تم پارک و غیره دیده می‌شود که تجربه‌ای فرح‌بخش و سرگرم‌کننده به تمامی مهمانان حاضر ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: جاکفشی‌های هوشمند ال جی ؛ بهترین روش مراقبت از کفش!

رونمایی از بزرگ‌ترین کشتی تفریحی جهان ؛‌ عروس دریاها

جیسون لیبرتی، رئیس و مدیرعامل گروه کارائیب سلطنتی، درباره این کشتی می‌گوید:

«با ساخت و طراحی هر کشتی جدید، ما سطح توقعات مردم از صنعت گردشگری را افزایش داده و امکانات موردعلاقه مهمانان خود را بهبود می‌بخشیم. از لحظه‌ای که سوار کشتی می‌شوند، هر تجربه به طور اختصاصی برای این هدف طراحی شده که بهترین تعطیلات و سفر ممکن را برای آن‌ها ارائه کند.»

رونمایی از بزرگترین کشتی تفریحی جهان ؛‌ عروس دریاها
طرح مفهومی کشتی عروس دریاها

این وسیله نقلیه تفریحی جدید مملو از هیجانات آدرنالین‌ساز است. امکانات خارق‌العاده و چشم‌گیری مانند بزرگ‌ترین پارک آبی دریایی، چشم‌اندازهای خیره‌کننده اقیانوس و استخرهایی عظیم به چشم می‌خورند. همچنین مهمانان امکان صرف غذا در بیش از 40 رستوران، بار و کافی‌شاپ را دارند. زندگی شبانه و تفریحات نو نیز در این کشتی عظیم وجود دارند.

به نقل از مایکل بیلی، رئیس و مدیرعامل شرکت بین‌المللی کارائیب سلطنتی:‌

«عروس دریاها حاصل بیش از 50 سال ارائه تجربه‌های به‌یادماندنی و تعهد ما به کسانی که به تعطیلات می‌روند است. اکنون، بیش از هر زمان دیگری، خانواده ها و دوستان اولویت سفر و تعطیلات خود را برای تجربه‌هایی می‌گذارند که بتوانند در آن به هم نزدیک‌تر شده و از فعالیت‌ها و ماجراجویی‌های مشترک لذت ببرند. هدف ما ساختن یک سفر استثنائی است که در آن تمام امکانات و ماجراجویی‌های لازم برای چنین تعطیلاتی وجود داشته باشد. آینده همین‌جاست.»

این کشتی از پنج محله مختلف که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند تشکیل شده‌است. جزیره هیجان نام یکی از محله‌ها است که بزرگ‌ترین پارک آبی دنیا در آن قرار داشته و شامل 6 سرسره رکورددار می‌شود.

جزیره آرامش برای هر مود و احساس شما یک استخر دارد که در آن‌ها می‌توانید از منظره‌های مختلف اقیانوس، بار درون استخری، استخر سلطنتی،‌ و کلاب مخصوص بزرگ‌سالان کلاود 17 لذت برید.

مخفی‌گاه یکی دیگر از محله‌های این کشتی است که 135 پا بالاتر از سطح اقیانوس است، منظره‌ای استثنائی و آرامش‌بخش از اقیانوس به شما می‌دهد که فقط در یک کشتی تفریحی کروز قابل دسترسی است. اولین میز بیلیارد معلق دریایی نیز در این کشتی است. در نهایت، گنبد آبی یک واحه آرامش در روز و مکانی تفریحی در شب است که می‌توانید اوقات خود را در آن بگذرانید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رونمایی از بزرگ‌ترین کشتی تفریحی جهان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: interestingengineering

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر