;
coinex

پیش‌بینی قیمت سولانا ؛ آیا SOL در بول ران بعدی به 1000 دلار خواهد رسید؟

رالی صعودی رمزارزها طی 24 ساعت گذشته، توجه معامله‌گران را به خود جلب کرده است. در این گفتار به پیش‌بینی قیمت سولانا و آینده این رمزارز می‌پردازیم.

قیمت سولانا (SOL) طی 24 ساعت گذشته حدود 1.4 درصد کاهش یافته است. SOL پس از رالی صعودی رمزارزها اقدام به اصلاح قیمتی نمود. در زمان نگارش این مقاله،‌ هر واحد توکن سولانا با قیمت 31.11 دلار معامله می‌شود. SOL طی هفته گذشته حدود 3 درصد رشد کرده است.

بیشتر بخوانید: رالی صعودی رمزارزها ؛ آیا بازار خرسی رو به اتمام است؟

پیش‌بینی قیمت سولانا

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته نزدیک به 5 درصد رشد کرده و از 1 تریلیون دلار عبور کرده است. در این زمان، بسیاری از آلت کوین‌ها عملکرد خوبی از خود نشان دادند. اتریوم نیز سود دو رقمی داشت.

سولانا نتوانست همانند سایر رمزارزها عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد. قیمت این رمزارز در محدوده 30-32 دلاری نوسان می‌کند. این موضوع نشان‌دهنده حجم پایین معاملات سولاناست. روند ایجاد شده در نمودار Solana با آنچه در بیشتر ارزهای دیجیتال بازار مشاهده می‌شود، متفاوت است.

حجم معاملات سولانا در 24 ساعت گذشته، حدود 1.44 میلیارد دلار بوده است. این موضوع نمایانگر رشد 42 درصدی نسبت به روز گذشته است. حجم فعلی سولانا طبیعی است. به احتمال زیاد معامله‌گران مجدداً به این رمزارز علاقه‌مند شده‌اند.

ریزش 88 درصدی سولانا

پیش‌بینی قیمت سولانا

سولانا در حال حاضر با مارکت کپ بیش از 11 میلیارد دلار، نهمین ارز دیجیتال بازار به شمار می‌رود. در صورتی که سولانا بتواند از عملکرد سایر رمزارزهای بازار تقلید کند، توانایی رسیدن به سطوح بالاتر قیمتی را خواهد داشت.

توکن SOL در نوامبر سال گذشته رالی صعودی قدرتمندی را آغاز نمود. قیمت سولانا در آن زمان به سطح 259 دلاری رسید. با آغاز روند نزولی بازار ارزهای دیجیتال، این توکن از سطوح نامبرده حدود 88 درصد کاهش یافته است.

پیش‌بینی قیمت سولانا با شاخص‌های فنی

از ابزارهای مناسب جهت پیش‌بینی قیمت سولانا می‌توان به شاخص‌های تحلیل تکنیکال اشاره کرد. شاخص‌های فنی نشان می‌دهند که SOL می‌تواند روند صعودی جدیدی را آغاز کند. سولانا در حال حاضر در منطقه بیش خرید شاخص RSI قرار دارد. این موضوع نشان‌دهنده احتمال شروع روند صعودی است.

حرکات میانگین متحرک (MACD) نشان‌ می‌دهد که روند توکن سولانا صعودی شده است. خط مک دی بالاتر از خط سیگنال قرار دارد. این موضوع را می‌توان به رشد ناچیز سولانا در پی رالی ارزهای دیجیتال نسبت داد.

در صورتی که روند صعودی رمزارزها پایدار بماند، سولانا می‌تواند حرکتی مجدد به سمت ناحیه 50 دلاری داشته باشد. حرکات فعلی بازار رمزارزها قابل پیش‌بینی نیست. این احتمال وجود دارد که زمستان کریپتویی مجدداً آغاز شود. در صورتی که روند نزولی به اندازه کافی قدرتمند باشد، سولانا به زیر 30 دلار سقوط خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیش‌بینی قیمت سولانا چیست؟ آیا سولانا موفق به شکست ناحیه مقاومتی 50 دلاری خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptonews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر