;
coinex

راهنمای کامل خرید بهترین اکسسوری های مردانه

مردان خوش‌پوش همیشه با استایلی خاص حاضر می‌شوند. عطرهایی متناسب با فصل می‌زنند و از رنگ‌های متفاوتی در پوشش خود استفاده می‌کنند. نکته دیگر در مورد مردان خوش پوش اکسسوری‌های مردانه خاص و چشمگیرشان است. آنها همیشه از چند اکسسوری خاص برای زیباتر شدن استایلشان کمک می‌گیرند.

اگر قصد دارید تا تغییرات مثبتی در استایل‌تان ایجاد کنید ما اینجا هستیم تا چند نکته طلایی در مورد مد و اکسسوری مردانه را با شما در میان بگذاریم.

اکسسوری مناسب استایل الگانت

راهنمای کامل خرید بهترین اکسسوری های مردانه

در استایل الگانت تنوع اکسسوری‌های براق و چشمگیر وجود دارد. استایل الگانت یک استایل گرانقیمت برای طبقه ثروتمند است که در آن از کت و شلوار‌های گرانقیمت و خاص استفاده می‌شود. اکسسوری‌های مختلفی را می‌توانید با این استایل استفاده کنید. انگشتر طلا مردانه یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید با این استایل استفاده کنید. طلای زرد با سنگ‌های قیمتی استایل شما را لاکچری و خاص جلوه می‌دهد. می‌توانید انگشتر مردانه طلا را با بهترین قیمت از سایت دیجی‌کالا تهیه کنید. از دیگر اکسسوری‌هایی که می‌توانید با استایل الگانت استفاده کنید ساعت‌های خاص و گرانقیمت است. برند‌های معتبری مانند رولکس برای خاص‌تر کردن استایل و اکسسوری‌های شما عالی است. می‌توانید از دکمه سر دست‌ طلا برای زیبایی هرچه بیشتر پوشش خود استفاده کنید. استفاده از کراوات و گیره کراوات در این استایل توصیه می‌شود.

اکسسوری مناسب برای استایل کلاسیک

استایل کلاسیک شیک و رسمی است و می‌توانید از این استایل در اکثر مهمانی‌ها استفاده کنید. اگر می‌خواهید یک جنتلمن باشید این استایل را از دست ندهید. به یک دست کت و شلوار مشکی یا سورمه‌ای احتیاج دارید. می‌توانید از رنگ‌هایی مانند کرم نیز استفاده کنید. اکسسوری‌هایی مانند گردنبند مردانه طلا جدید با مدل کارتیه یا زنجیرهایی با پلاک حک اسم شما و همچنین انواع زنجیرهای ورساچه برای استایل شما مناسب هستند. توصیه می‌کنیم از انگشتر طلا و دستبند طلا به همراه زنجیر استفاده کنید. در یک استایل کلاسیک شما نیاز ندارید حتما از کراوات استفاده کنید و همین که شیک و بی نقص به نظر برسید کافی است.

اکسسوری مناسب استایل کژوال

استایل‌های کژوال این روزها طرفداران زیادی به خود جلب کرده است. اکثر افراد به تن پوش‌های ساده و شلوار‌های راسته‌ای که کمترین فشاری به پوست وارد نمی‌کنند علاقه دارند. لباس‌های راحت روزمره که احساس راحتی را به تن القا می‌کنند با رنگ‌های روشن. مردانی که به استایل کژوال علاقه دارند بهتر است تا اکسسوری‌های خود را به حداقل برسانند. نیازی به زنجیر‌ها و انگشتر‌های سنگین ندارید. یک دستبند چرمی برای تکمیل استایلتان کفایت می‌کند. چرم سبک و راحت است و احساس ناراحتی برایتان نخواهد داشت. اکسسوری‌های چرمی بیشترین تناسب را با استایلتان خواهد داشت.

اکسسوری مناسب استایل اسپورت مردانه

هرگز استایل اسپرت را با استایل street اشتباه نگیرید. استایل‌های خیابان اکسسوری‌های متفاوتی دارند. استایل اسپرت اکسسوری‌های معقول‌تری نسبت به استایل‌های خیابانی دارد. برای یک استایل اسپرت با لباس‌های گشاد و شلوار بگ می‌توانید از دستبند‌های مهره‌دار استفاده کنید. می‌توانید از چند دستبند در کنار هم کمک بگیرید و رنگ‌های تیره می‌توانند برای استایل شما مناسب باشند. استفاده از گردنبند‌های مهره دار با آویزهای چوبی می‌تواند برای استایل شما مناسب باشد. انواع ساعت‌های اسپورت و ساعت‌های دیجیتال برای استایل شما عالی به نظر می‌رسند.

 اکسسوری مناسب استایل وینتج

در این استایل می‌توانید از زرق و برق بیشتری کمک بگیرید. استایل‌های وینتج و رسمی که در آن‌ها از کت و جلیقه استفاده می‌شود اکسسوری‌های مخصوص خود را دارند. ساعت‌های جیبی زنجیر دار از اکسسوری‌های خاص این استایل است. کمتر کسی امروزه از ساعت جیبی استفاده می‌کند اما این مدل‌ها برای استایل‌های وینتج بهترین انتخاب هستند. دستبند‌های کارتیه و زنجیری از دیگر المان‌هایی است که می‌توانید به استایل خود اضافه کنید. ساعت بند فلزی با رنگ‌های طلایی و نقره‌ای استایلتان را تکمیل خواهد کرد.

اکسسوری مناسب استایل استریت

راهنمای کامل خرید بهترین اکسسوری های مردانه

برای استایل‌های خیابانی یا استایل street می‌توانید از اکسسوری‌های مختلفی استفاده کنید. لباس‌هایی با مارک و المان‌های مختلف و رنگ‌های متنوع و استفاده از اکسسوری‌های مانند زنجیرهای سنگین تیتانیومی یا فلزی از بعضی مواردی است که در این استایل استفاده می‌شود. نکته دیگر در مورد استایل خیابانی استفاده از چندین اکسسوری در کنار هم است. می‌توانید سه یا چهار زنجیر را در کنار هم داشته باشید. زنجیر‌های تیتانیومی و زنجیر‌های مهره‌دار و همچنین دستبند‌های مخلتف بافتنی و چرمی در این استایل استفاده می‌شوند. در حقیقت زیاده روی کردن در استایل خیابانی یک امر عادی است و می‌توانید از چندین انگشتر، دستبند و حتی گوشواره استفاده کنید.

اکسسوری مناسب استایل مینیمال

استایل مینیمال به ساده‌گرایی تاکید دارد. در این استایل استفاده از اکسسوری‌های درخشان و زیاد مجاز نیست. محدود بودن اکسسوری از ویژگی‌های استایل مینیمال است. استفاده از رنگ‌های زننده و جیغ در استایل مینیمال مرسوم نیست و تا حد ممکن لباس و اکسسوری‌های ساده با رنگ‌های نود یا خاکستری در این استایل استفاده می‌شود. شما می‌توانید یک دستبند ساده با مهره‌های مات به دست کنید و نیازی نیست توجه زیادی را جلب کنید. تنها همین یک اکسسوری استایلتان را تکمیل خواهد کرد.

استایل بوهمیان

استایل بوهمیان یا بوهو یک استایل ساده شبیه به استایل کولی‌ها است که در آن از اکسسوری‌های رنگارنگ مختلفی استفاده می‌شود. این استایل‌ها با رنگ‌های روشنی مانند قرمز و خردلی همراه هستند و اکسسوری‌های مناسب برای استایل بوهو ترکیب رنگی از چندین کرم، قهوه‌ای و قرمز را دارد.

خرید اکسسوری‌های مردانه چندان سخت و پیچیده نیست و ابتدا باید بتوانید استایل خود را به دقت مشخص کنید. پس از تعیین نوع و سبک پوشش خود می‌توانید اکسسوری مناسب با استایلتان را بیابید. برای خرید و مشاهده انواع اکسسوری‌های مناسب استایلتان از سایت دیجی‌کالا کمک بگیرید.

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر