;
coinex

آزمایش قابلیت ارسال پست های پولی در تلگرام ؛ تلگرام اپل را دور می‌زند؟

قابلیت ارسال پست های پولی در تلگرام یکی از آپدیت‌های جدید این اپلیکیشن است. این آپدیت، قصد دارد سیستم پرداخت درون برنامه‌ای اپ استور را دور بزند.

در بروز رسانی‌های قبلی تلگرام شاهد اشتراک پولی پریموم بوده‌ایم. قابلیتی که به مخاطبان و کاربران اجازه آپلود فایل‌های 4 گیگابایتی و سرعت دانلود بالاتر را می‌داد.

با اجرای قابلیت ارسال پست های پولی در تلگرام، این پلتفرم سرمایه بیشتری کسب خواهد کرد. با رایگان ماندن مابقی قابلیت‌های تلگرام، آپدیت جدید این پلتفرم بر روی سرویس پریموم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: دو برابر شدن بازدید پست‌ های تلگرامی ؛ نتیجه مستقیم فیلترینگ!

ارسال پست های پولی در تلگرام

تلگرام که در حال آزمایش پست‌های پولی در کانال‌ها است، قوانین اپ استور را دور می‌زند. علاوه بر آن تلگرام در IOS از سیستم پرداخت خود به جای سیستم خرید درون برنامه‌ای اپل استفاده خواهد کرد.

 ارسال پست های پولی در تلگرام
تلگرام

مت ناوارا که یکی از مشاورین شبکه‌های اجتماعی است در توییت جدید خود گفته که این قابلیت جدید تلگرام در حال حاضر در چندین کانال تلگرامی اجرا شده و کاربران به این ویژگی دسترسی پیدا کرده‌اند.

این قابلیت به سازندگان اجازه می‌دهد که برای مشاهده و دریافت پیام‌های خاص از کاربران پول دریافت کند. این قابلیت که هنوز به طور رسمی توسط تلگرام معرفی و رونمایی نشده، در دست آزمایش است.

سیستم پرداخت پولی تلگرام

این ویژگی جدید پلتفرم تلگرام در نسخه آی یو اس موجود است. کاربران در هنگام استفاده از این قابلیت با پرداخت شخصی خود به جای پرداخت و یا خرید درون برنامه‌ای اپ استور مواجه شدند.

 ارسال پست های پولی در تلگرام
ارسال پست های پولی در تلگرام

اینکه اپل و سازندگان آن از این موضوع اطلاعی دارند، مشخص نشده است. مطابق قوانین اپل استور فروش محتوای درون برنامه‌ای از طریق سیستم‌های پرداخت جایگزین تخلف محسوب می‌شود، درصورت ادامه روند فعالیت این پلتفرم با قابلیت ارسال پست های پولی در تلگرام از سوی کمپانی اپل مجازات خواهد شد.

البته تلگرام به دنبال این است تا سیستم خریدهای درون برنامه‌ای اپل استور را دور بزند. این پلتفرم با این کار کارمزد 30 درصدی اپل را پرداخت نخواهد کرد. اشتراک ماهانه تلگر‌ام پریمیوم زمانی که از طریق برنامه iOS خریداری شود، 4.99 دلار هزینه خواهد داشت، اما میزان هزینه استفاده از وب سایت تلگرام برابر با 3.99 دلار خواهد بود.

بنیان گذار و مدیر عامل تلگرام، این پیام رسان رمزگذار شده بارها از محدودیت‌های ios بر پلتفرم خود انتقاد کرده. اینکه این ویژگی و قابلیت چه زمانی در دسترس تمامی کاربران تلگرام قرار بگیرد، مشخص نیست.

به جز این قابلیت، گروه طراحان تلگرام قصد دارند یک پلتفرم جدیدی راه اندازی کنند. این پلتفرم در شبکه بلاک چین TON یا همان The Open Network ایجاد می‌شود و مالکیت نام‌های کاربری پلتفرم خود را با رمز ارز به کاربران می‌فروشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با ارسال پست های پولی در تلگرام چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر