;
coinex

همکاری GREE و Avalanche ؛ بازی وب 3.0 در راه است!

GREE، شرکت مطرح بازی‌سازی ژاپنی، قصد ورود به فضای گیمینگ وب 3.0 دارد. همکاری GREE و Avalanche منجر به تولید اولین بازی وب 3.0 در سال 2023 خواهد شد.

با گسترش صنعت کریپتوکارنسی و فناوری متاورس، بازی‌های مبتنی بر وب 3 نیز محبوبیت بیشتری نسبت به گذشته به دست آورده‌اند. رشد فضای وب 3.0 بسیاری از شرکت‌های بازی‌سازی را وارد حوزه بازی‌های بلاک چینی کرد.

بیشتر بخوانید: همکاری صرافی Bitget با مسی ؛ طرفداران فوتبال با Web 3.0 آشنا خواهد شد!

همکاری GREE و Avalanche

شرکت بلاک چینی BLRD، زیر مجموعه شرکت ژاپنی GREE، با شبکه Avalanche همکاری نمود. این همکاری در راستای راه‌اندازی اولین بازی Web 3.0 در سال 2023 صورت می‌گیرد.

شرکت GREE با بیش از یک دهه تجربه در بازی‌سازی وارد حوزه وب 3.0 خواهد شد. از جمله بازی‌های معروفی که توسط GREE به بازار عرضه شده می‌توان به Naruto و فاینال فانتزی (Final Fantasy) اشاره کرد.

پروژه همکاری GREE و Avalanche توسط شرکت نرم افزاری Ava Labs تأمین مالی خواهد شد. شرکت Ava Labs توسط اندرسن هروویتز (Andressen Horowitz) احیا شده است. آوا لبز از اکوسیستم Avalanche پشتیبانی می‌کند. این شرکت، راه‌اندازی برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) در شبکه را تسهیل خواهد کرد.

ورود GREE به فضای وب 3.0

همکاری GREE و Avalanche

اد چانگ (Ed Chang)، رئیس بخش بازی شرکت آوا لبز، با تأکید بر مزایایی که هر دو طرف روی میز آورده‌اند، درباره فرآیند توسعه بازی وب 3.0 اظهار نظر کرد. شرکت GREE سابقه‌ طولانی در ساخت بازی‌های دیجیتالی دارد. Ava Labs تمامی ابزارها جهت کمک به توسعه GREE در فضای وب 3.0 را فراهم می‌کند.

GREE در حال حاضر مشغول اجرای بیش از ده‌ها گره اعتبارسنج Avalanche است. این شرکت قصد دارد در شبکه اصلی و زیر شبکه‌های بازی وب 3.0 آوالانچ شرکت کند. GREE اولین شرکت سهامی عام در ژاپن خواهد بود که توکن بومی آوالانچ یعنی AVAX را در اختیار دارد.

BLRD سابقه همکاری با شرکت‌های برتر بازی‌سازی نظیر کونامی (KONAMI)، اسکوئر انیکس (Square Enix) و سگا (SEGA) را دارد. ایجی اراکی (Eiji Araki)، مدیر شرکت BLRD، اشتیاق خود از همکاری GREE و Avalanche را بیان نمود. او در راستای این همکاری گفت:

من از پتانسیل شبکه Avalanche و اکوسیستم آن هیجان زده هستم. ما یک بازی جدید ارائه خواهیم داد که گیمرها درست همانند بازی‌های web2 برای سالیان طولانی از آن لذت ببرند.

محبوبیت بازی‌های متاورسی

بازی‌های متاورسی همچنان توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب می‌کنند. پروژه‌های بلاک چین و متاورس در سه ماهه سوم سال 2022 موفق به جذب سرمایه 1.3 میلیارد دلاری شدند. به گزارش Finbold، تقریباً نیمی از کل فعالیت بلاک چین به بازی‌ها اختصاص دارد.

سایت خبری Finbold همچنین گزارشی از پرسودترین بازی های بلاک چینی (با بالاترین بازگشت سرمایه ROI) منتشر کرد. طبق این گزارش، بازی متاورسی Axie Ininity و همچنین دو پروژه مجازی زمین متاورس با نام‌های The Sandbox و Decentraland، پرسودترین بازی‌های بلاک چینی دنیا به شمار می‌روند.

حجم معامله توکن های متاورسی در صرافی‌های متمرکز (CEX) به پایین‌ترین حد خود رسیده است. از جمله این توکن‌ها می‌توان به Sandbox، Axie Infinity و Engin اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره همکاری GREE و Avalanche چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: finbold

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر