;
coinex

پخش زنده انتخابی اسنوکر آزاد انگلیس 8 آبان 1401 ؛ حسین وفایی و ژانکانگ [+ساعت پخش]

پخش زنده انتخابی اسنوکر آزاد انگلیس 8 آبان 1401 از سری مسایقات انتخابی اسنوکر انگلیس را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

حسین وفایی و ژیانکانگ از سری مسابقات انتخابی سنوکر انگلیس اپن، از ساعت 16:30 به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت. حسین وفایی در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند به مسابقات اصلی راه یابد. برای دیدن پخش زنده انتخابی اسنوکر آزاد انگلیس 8 آبان 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده انتخابی اسنوکر آزاد انگلیس 8 آبان 1401

حسین وفایی، نماینده ایران و رنک 43 جهانی، از ساعت 16:30 به مصاف ژیانکانگ خواهد رفت. حسین وفایی در گذشته، توانسته از سد حریفان سرسخت‌تر با رنک‌های جهانی بهتر بگذرد. او در بازی قبل، با نتیجه 4 بر 1 توانست حریف خود کرت مافلین را که در نکینگ جهانی در رده 27 قرار دارد را از پیش رو بردارد.

پخش زنده انتخابی اسنوکر آزاد انگلیس 8 آبان 1401
پخش زنده اسنوکر حسین وفایی امروز / ساعت پخش انوکر حسین وفایی / نتیجه اسنوکر حسین وفایی / زمان مسابقه حسین وفایی و ژیانکانگ / پخش زنده انتخابی اسنوکر 8 آبان 1401 / مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس

مسابقات آزاد اسنوکر انگلیس از تاریخ 10 تا 16 آبان برگزار خواهد شد.

پخش زنده اسنوکر حسین وفایی امروز 8 آبان 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

پخش زنده اسنوکر حسین وفایی امروز 8 آبان 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر