;
coinex

پولی شدن تیک آبی توییتر ؛ اولین اقدام ایلان ماسک برای درآمدزایی از توییتر!

ایلان ماسک نیامده شوک اولش را وارد کرد. ایلان ماسک در اولین اقدام خود پس از تصاحب توییتر، تیک آبی توییتر را پولی کرد.

تیک آبی توییتر در اولین اقدام ایلان ماسک برای درآمد بیشتر از این شبکه اجتماعی، پولی شد. بر طبق این تصمیم سرویس توییتر بلو می‌خواهد امکان احراز هویت کاربران را فراهم کند و به همین خاطر هزینه اشتراک ماهانه خود را از 4.99 دلار به 19.99 دلار افزایش دهد. گفتنی است اگر این قابلیت تا تاریخ مشخصی آماده نشود، نیروها اخراج خواهند شد.

بیشتر بخوانید: پس از فروش توییتر جک دورسی به دنبال یک شبکه اجتماعی جدید ؛ بلو اسکای در راه است

پولی شدن تیک آبی توییتر

برطبق این تصمیم، کاربران تأیید شده فعلی تا 90 روز فرصت خواهند داشت تا اشتراک ماهانه توییتر بلو را خریداری کنند. همچنین توییتر از کارمندان خواسته تا این قابلیت را حداکثر تا تاریخ 16 آبان آماده کنند. در غیر اینصورت اخراج خواهند شد.

ایلان ماسک بارها ذکر کرده بود که شیوه احراز هویت اکانت‌ها و مقابله با بات‌ها در توییتر باید تغییر کند. ماسک دیروز در توییتی اعلام کرد که کل فرآیند احراز هویت در حال حاضر در دست تغییر قرار گرفته است. نمایندگان توییتر هنوز واکنشی به این گزارش نشان نداده‌اند.

تیک آبی توییتر

در اقدامی دیگر ایلان ماسک تعدادی از مشاوران خود در تسلا را به توییتر آورده تا بسیاری از مدیران و افرادی که در طرح کد توییتر مشارکت نداشته‌اند، اخراج کند. ماسک احتمالاً این کار را در همین هفته نهایی می‌کند. چرا که مشاوران و مهندسان ماسک در تسلا در حال تهیه فهرست نیروهای مربوطه هستند. افزون بر این، کارمندان این شبکه اجتماعی از زمان ورود ماسک به شرکت با پروژه‌های جدیدی روبرو شده‌اند.

سرویس توییتر بلو حدود یک سال پیش راه‌اندازی شد. و ماسک می‌خواهد در آینده نیمی از درآمد خود را این سرویس اخذ کند. توییتر از هفته گذشته در اختیار ایلان ماسک قرار گرفته و این میلیاردر قصد دارد یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی را دگرگون کند. از مهم‌ترین مشکلات توییتر می‌توان به بات‌ها و اکانت‌های جعلی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پولی شدن تیک آبی توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر