;
coinex

انگار یک حزب اللهی قوانین فضای مجازی در اروپا را نوشته ؛ ادعای جالب توجه نماینده مجلس

انگار یک حزب اللهی قوانین فضای مجازی در اروپا را نوشته است! این ادعای جالب توجه یک عضو نماینده مجلس در چند روز اخیر بوده که سوژه جذابی برای کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه های ایران شده است. با تکراتو همراه باشید.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، عضو جبهه پایداری اخیرا مدعی شده، اگر قوانین فضای مجازی در اروپا را بررسی کنید گمان می‌کنید یک حزب‌اللهی آن را نوشته است!

بیشتر بخوانید:

قوانین فضای مجازی در اروپا را انگار یک حذب اللهی نوشته!

مرتضی آقاتهرانی نماینده مجلس گفته رهبر معظم انقلاب تاکیدات فراوانی درباره ضابطه‌مند کردن فضای مجازی داشته اند و حتی در آغاز مجلس انقلابی یازدهم فرمودند که در این باره به دنبال طرح کوتاه مدت باشید و فضای مجازی نباید بدین گونه یله و رها باشد.

آقاتهرانی می‌گوید قوانین فضای مجازی در اروپا را اگر نگاه کنید گمان می‌کنید که یک فرد حزب اللهی آن را نوشته است؛ پس چرا آنجا اصلا نمی‌گویند که این خلاف آزادی است، اما تا ما می‌خواهیم در ایران اقدامی را در این باره انجام دهیم همه نگران آزادی می‌شوند.

عضو جبهه پایداری می‌گوید:

جالب است که امروز همانها که پیش از انقلاب، سالیان سال با دیکتاتور مئابی کشور را اداره می‌کردند امروز دم از آزادی می‌زنند. البته که آن در تلاشند که بی‌قانونی و هرج و مرج را در پوشش آزادی به ما قالب کنند تا بتوانند مانع تحقق “ایران قوی” شوند.

آقاتهرانی در ادامه مطرح کرد: «ملت ایران در انقلاب اسلامی حاکمیت طاغوت را از دستش گرفت و با هدایت امام، آن را به اهلش یعنی ولی فقیه رساند که این حاکمیت باید در کلیه امور جاری و ساری باشد. اما در 20 سال گذشته متاسفانه حاکمیت فضای مجازی به دست صهیونیست ها و غربی ها داده شد.

در تمام دنیا برای فضای مجازی قانون و قاعده وجود دارد. بارها این را گفته ام که در خود آمریکا که امروز برای ما نسخه رهاسازی بی‌چون و چرای فضای مجازی را تجویز می‌کند، 270 ماده قانون برای آن نوشته و مجلس آمریکا هم آن را تصویب کرده است. مثلاً اگر کسی در فضای مجازی مطلبی ارائه دهد به گونه ای که در آن مطلب از ایران و سیاست‌های کشور حمایت شده باشد، جرم تلقی شده و با آن برخورد می‌کنند.

با این تفاسیرمن نمی‌دانم برخی از غربگرایانی که آمال و آرزوهایشان آمریکایی شدن است و همزمان هم به دنبال بی‌قانون ماندن فضای مجازی هستند، چگونه این تناقضات را هضم می‌کنند.»

آقاتهرانی: قوانین فضای مجازی در اروپا را نگاه کنید، گمان می کنید یک فرد حزب اللهی نوشته؛ اما در ایران همه نگران آزادی می‌شوند
آقاتهرانی: قوانین فضای مجازی در اروپا را نگاه کنید، گمان می کنید یک فرد حزب اللهی نوشته؛ اما در ایران همه نگران آزادی می‌شوند

این نماینده مجلس در ادامه تاکید کرد: «از دید آنها اگر آمریکا خوب است، باید قوانین و قواعدش هم خوب باشد دیگر؛ آمریکا اگر برای قانونمند سازی فضای مجازی‌اش اقدام کند خوب است؛ اگر ما در ایران قانونمند سازی فضای مجازی را دنبال کنیم بد است؟ از نظر برخی مرگ خوب است؛ ولی فقط برای همسایه!»

وی در ادامه افزود:

در این ارتباط رهبر معظم انقلاب تاکیدات فراوانی درباره ضابطه مند کردن فضای مجازی داشته اند و حتی در آغاز مجلس انقلابی یازدهم فرمودند که در این باره به دنبال طرح کوتاه مدت باشید و فضای مجازی نباید بدین گونه یله و رها باشد.

قوانینی که در اروپا برای فضای مجازی نوشته شده است را اگر نگاه کنید گمان می کنید که یک فرد حزب اللهی آن را نوشته است؛ پس چرا آنجا اصلا نمی گویند که این خلاف آزادی است اما تا ما می خواهیم در ایران اقدامی را در این باره انجام دهیم همه نگران آزادی می‌شوند. در حالیکه اساساً انقلاب اسلامی آمد که آزادی را بر آن محیط اختناق‌آلودی که پهلوی ایجاد کرده بود، چیره گرداند.

جالب است که امروز همانها که پیش از انقلاب، سالیان سال با دیکتاتور مئابی کشور را اداره می‌کردند امروز دم از آزادی می‌زنند. البته که آن در تلاشند که بی‌قانونی و هرج و مرج را در پوشش آزادی به ما قالب کنند تا بتوانند مانع تحقق “ایران قوی” شوند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی در ادامه عنوان کرد: «طبق آیات قرآن کریم شیاطین برادرانشان را در گمراهی کمک می کنند و کوتاه نمی آیند و یکی ازویژگی های شیطان این است که اصلا اهل تساهل و تسامح نیست و در این امر هیچ کوتاهی نمی کند و اگر نگاهی به شبکه های غربی نظام سلطه بیاندازیم خواهیم دید که هر روز می گویند جمهوری اسلامی تمام شده است و رو به سقوط است و 40 سال است که دائما این را می گویند و وظیفه ما این است که در مقابل اینها نباید احساس ضعف و خستگی داشته باشیم».

وی در پایان گفت: قانون اساسی ما علاوه بر اینکه پشتوانه مردمی دارد،به تایید ولایت فقیه هم رسیده است؛ این یعنی اینکه نظامی که امام آن را بنیانگذاری کرد مبتنی بر دین مبین اسلام است که مردم متدین و مسلمان ما هم با تایید قانون اساسی پای آن ایستادند که هنوز که هنوز است میبینیم که مردم چطور در فتنه ها می‌درخشند و موجبات تقویت نظام را فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قوانین فضای مجازی در اروپا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (19 نظر)

    چرا اینقدر دست دست می کنید اینترنت و اینترانت را قطع کنید فقط نکته اینکه شما آرامش پیدا میکنید. شما بعدش با این مردم کاری ندارید.
    هر روز صبح برو فروشگاه ببین هر روز سفره مردم داره کوچیکتر می‌شود. اونم مهم نیست شما آرامش پیدا میکنید. یک ذره دغدغه سفره مردم را ندارید.

    پاسخ

    اینکه چرا جوانان و دانشجویان به فحاشی و شعارهای جنسی رو آوردند به این دلیل است که فضاهای مجازی و شبکه های مجازی تحت برنامه ریزی ها و مدیریت کشورهای غربی بخصوص آمریکا، می‌دانند که جمعیت ایران جمعیت جوانی است و این جوانان آینده کشور را می‌سازند، لذا با برنامه ریزی در شبکه‌های مجازی فیلم ها و تصاویری را به نمایش می‌گذارند که غریزه های جنسی او را تحریک کنند و از طرفی هم نظام جمهوری اسلامی را مانع دست یابی به آمال و آرزوهای جوانان جلوه می‌دهند. دو عامل یعنی عامل جنسی و غریزه جنسی جوان و نیز زیر سوال بردن جمهوری اسلامی به عنوان یک هیولای مزاحم جوانان و دانشجویان را در تله سیاسی شبکه های معاند تحت سیاست آمریکا و اسرائیل، به دام انداختند.

    پاسخ

    اگه راست میگید همه قوانش رو بخونید برای مرودم وموبه مو اجرا کنید نه این که برید یه بندشو بردارید پیرن عثمون کنید

    پاسخ

    اگر این بودجه هایی کلانی که به نهادهای موازی و زاعد و غیر ضروری که در دوران کرونانبودشان احساس نشد را و پولهای هنگفتی که به اغیار می دهند در داخل کشور هزینه کنند نه فقر و فساد هست و نه اعتراض و تظاهرات

    پاسخ

    اول برو تحفیق بکن ببین سرعت اینترنت کشور های همسایه چطوره بعد کی میدونه شاید تو هم از اونا باشی ک چند وقت دیگ عکس ت بیاد بیرون ک کنار سواحل قناری با شلوارک داری افتاب میگیری و ما رو پند میدی این جگر مروم رو میسوزونه

    پاسخ

    لعنت خدا بر تو هم لوژیهایت که جز خسران برای ایران و ایرانی نمی خواهید .
    زندگی مردم را با دروغها و ریاکاریهایتان ، دچار تنگناهای روز افزون می کنید .
    تا کی دورویی و دروغگویی ؟؟؟؟

    پاسخ

    مغالطه ی بزرگی که در سخنان این شخص هست که البته این و امثال این متخصص صداقت اصلا نمی دونن مغالطه چیه و چه کاربردی داره! این هست که قوانین موجود در فضای مجازی باقی کشور ها قوانینی در راستای حفظ حقوق شهروندی و کاربران هست نه قوانینی در راستای حفظ نظام یا سانسور و یا تخریب اپوزیسون. که البته اینجا اصلا اپوزیسونی نیست. قوانینی برای جلوگیری از جرمهای قضایی. حالا مثلا قوانین شما برای فضایی که خودتون فیلتر کردید چه معنایی داره؟ مثلا الان تلگرام رو شما قانون مند کردید؟ مثلا وقتی فیلتر شد؟

    پاسخ

    درود بر عزیزان
    منم با نظر ایشان موافقت میکنم
    خب حاج آقا بفرمایید همون اروپا الحمدلله ویزای شینگن هم دارید مردم را به حال خود رها کن تا از بی‌دینی و گرسنگی و بی‌قانونی بمیرند

    پاسخ

    اره ایران قوی از نظر تحریم و فقر و صدای مردم و ناراضی حیف اون دنیا جواب خدارو چی میدید ملت اینجور میکنید

    پاسخ

    خدایی کی این قیافه ها رو انتخاب میکنه واسه نماینده انگاری جن میمونه تورو خدا تو یکی نظر نده

    پاسخ

    عقل بعضیا به چشمشونه!

    پاسخ

    میگم حاج آقا میشه راهنمایی بفرمایید گرین کارت آمریکای جنایت کارشیطان بزرگ را چطوری میشه گرفت؟ چطورباید براشون قسم خورد که ضدآمریکا کاری نکنیم…؟!!! قضاوت با اهل حق

    پاسخ

    افرین دادا

    پاسخ

    یه روز میشه قیافه های کریه و شنیع شما رو نبینیم که دم از خدا میزنید ولی نه صورت نورانی دارید و نه صولت دلنشین.

    پاسخ

    فرشته نیستن که! اونها هم مثل من و شما انسان هستن.

    پاسخ

    ” ایران قوی ” تون رو دیدیم که یک دهه رابطه اش رو با کل دنیا قطع کرد و 60 میلیون نفر رو به زیر خط فقر مطلق رسوند و یه ماهه 10 میلیون نفر رو بیکار کرد .
    “ایران قوی ” تون اینجوریه که همه ی پول کشور تو جیب امثال شما باشه تا بچه هاتون برن کشور دشمن خوشگذرونی و خودتون هم موشک و پهباد و بمب اتمی واسه نابودی دنیا بسازین ؟
    مردم هم آرزوشون شب گرسنه نخوابیدن باشه؟؟؟

    پاسخ

    اکاذیب رو راحت میشه به زبان آورد. این دنیا بهشت برین نیست و مشکلات اقتصادی در همه جای دنیا وجود داره و زیاد هم هست. مردم هم اگر دقت میکردن به این روز نمی‌افتادن. زمانی که سال ۸۸ به خاطر شعارهای انتخاباتی به کف خیابان آمدند، فکر این را می‌کردند که چند روز بعد تحریم‌های گسترده بر علیه خودشان وضع شود؟ زمانی که سال ۹۲ برای مذاکره رای می دادند، فکر چنین روزهایی را می‌کردند؟ هر کسی باید مسئولیت کار خود را بپذیرد و سعی کند جبران کند نه اینکه با نشر اکاذیب ذهن چند نفر دیگر را هم منحرف کند.

    پاسخ

    ماده 270 قانون اساسی آمریکا گفته هر کس از ایران حمایت کنه توی مطلبش مجرمه؟
    در یه حدی دروغ بگین مغز طرف سوت نکشه

    پاسخ

    شما برو قانونش رو بخون و بیا درستش رو برای تعریف کن!

    پاسخ