coinex
راهنمای خرید تکراتو

جدیدترین اخبار تکنولوژی

بلک شارک جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام بلک شارپ GS3 به بازار چین عرضه کرد. این دستگاه با قابلیت‌های منحصر به فردی که ارائه می‌دهد برای همه به خصوص افرادی که به تناسب خود اهمیت می‌دهند، انتخاب مناسبی است.

انتظار می‌رود ویوو این ماه مدل‌های X100s و X100 Ultra را معرفی کند. این برند اخیراً نمونه‌های دوربین گوشی vivo X100s را منتشر کرده است که قابلیت ویرایش تصویر با استفاده از هوش مصنوعی این گوشی را به نمایش می‌گذارد. معاون شرکت Weibo چند عکس گرفته شده با دوربین ویوو X100 Ultra را به اشتراک…

واتساپ اکنون پس از تلاش‌های بسیارش به یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های متا تبدیل شده که می‌تواند روزانه کار میلیون‌ها کاربر را راه می‌اندازد؛ اما همین کافی نیست توسعه‌دهنگان وظیفه دارند همیشه برنامه خود را سرپا نگه دارند. بر همین اساس وب سایت این اپلیکیشن اعلام کرد که وضعیت واتساپ مجددا طراحی شده است.

اپلیکیشن گود لاک سامسونگ تاکنون در انحصار فروشگاه گلکسی سامسونگ بود؛ اما به نظر می‌رسد این غول فناوری کره‌ای تصمیم دارد برنامه خود را در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد. از این رو اعلام کرده که این برنامه در فروشگاه گوگل پلی نیز موجود می‌شود.

این روزها پیدا کردن یک اسمارت‌فون که از قابلیت فیلم‌برداری 4K با فریم‌ریت بالا پشتیبانی کند چندان سخت نیست. در این مطلب تعدادی از بهترین گوشی ها برای فیلمبرداری را به شما معرفی می‌کنیم که برای تولید محتوا ویدیویی مناسب خواهند بود.

ارزهای دیجیتال امروزه در معاملات بسیاری استفاده می‌شوند. شاید برای شما کمی عجیب باشد اما طبق اعلام عضو هیات رئیسه اتحادیه مشاوران املاک بیت کوین و دلار به بازار مسکن هم راه یافته‌اند.

ویژگی جدید اینستاگرام تعامل بیشتری بین شما و دنبال کنندگان ایجاد می‌کند. بر اساس اعلام رسمی این پلتفرم اجتماعی با بروزرسانی جدید چندین ویژگی جذاب جدید در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مشخصات گوشی گوگل پیکسل 8a به قدری در منابع مختلف اعلام شده که ما دیگر تقریبا با تمام آنها آشنا هستیم. با ین وجود تائید گزارش‌ها توسط منابع معتبر به آنها رسمیت می‌بخشد.

در دنیای امروز که شاهد پیشرفت روزافزون فناوری در تمامی عرصه‌ها هستیم، صنعت ساختمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از نوآوری‌های جذاب و کاربردی در این زمینه، دستگیره‌های هوشمند است که به عنوان جایگزینی مدرن برای قفل و کلیدهای سنتی، انقلابی در امنیت و راحتی خانه‌های شما ایجاد کرده است. دستگیره‌ هوشمند با…

صفحه 1 از 4873

برترین‌های تکنولوژی، گوشی، لپ‌تاپ و گجت سال 2024 از نگاه تکراتو