;
coinex

پخش زنده قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا 2022 امروز 16 آبان 1401

پخش زنده قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا 2022 امروز 16 آبان 1401  را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو دنبال بفرمایید.

بعد از شش هفته رقابت برای صعود از گروه‌های 8 گانه لیگ قهرمانان اروپا، امروز 16 تیم صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی رقبای خود را خواهند شناخت. بر این اساس، از ساعت 14:30 به وقت ایران، مراسم قرعه کشی در شهر نیون سوئیس برگزار خواهد شد. نکته‌ای که نباید آن را فراموش نمایید این است که پس از قرعه کشی و مشخص شدن رویارویی تیم‌ها با هم، این رقابت‌ها با وقفه‌ای 90 روزه روبرو خواهد شد؛ چرا که جام جهانی قطر یک سو و تعطیلی لیگ‌ها از سوی دیگر باعث خواهد شد، فدراسیون‌ها برنامه بازی‌های درون کشوری خود را فشرده برنامه ریزی کنند و همین امر سبب وقفه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

البته در گذشته نیز، میان مرحله گروهی و حذفی وقفه‌ای وجود داشت؛ اما نه 90 روز! برای دیدن پخش زنده قرعه کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا امروز 16 آبان 1401 بر روی لینک انتهای مطلب کلیک نمایید.

پخش زنده قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا 2022 امروز 16 آبان 1401

با نگاهی به تیم‌ها حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به نظر می‌رسد، امسال شاهد حضور تیم‌هایی کوچک با آرزوهای بزرگ باشیم. در ادامه توضیح کوتاهی درباره تیم‌ها خواهیم داد تا پخش زنده قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا 2022 برایتان لذتبخش‌تر باشد:

آینتراخت فرانکفورت رؤیاپردازی را از فصل گذشته آغاز کرد؛ جایی که بارسلونای ژاوی را حذف و راهی فینال شد و البته قهرمانی را به دست آورد.

کلوب بروژ دیگر تیمی که همه را شگفت زده کرد. این تیم یکی از عوامل حذف اتلتیکو مادرید بود.

لایپزیش شروعی ناامیدکننده داشت؛ اما مارکو رز خیلی سریع تیمش را بازسازی کرد تا در 4 بازی دیگر مرحله گروهی فوق‌العاده ظاهر شود. خامه روی کیک صعود این تیم، پیروزی مقابل رئال مادرید بود.

پورتو تیمی که نشان داد، چگونه می‌توان مهدی طارمی را به مهاجمی شش دانگ تبدیل کرد. این تیم به لطف بازی‌های فوق العاده مهاجم ایرانی‌اش توانست به عنوان صدرنشین راهی یک هشتم نهایی شود.

بازگشت دوباره میلان پس از 8 سال می‌تواند نویدبخش فصلی جذاب باشد. آنها یکی از قدرت‌های لیگ قهرمانان اروپا بودند؛ اما به تدریج و با ظهور بحران در لیگ ایتالیا تبدیل به تیمی ضعیف شدند. آنها این بار بازگشته‌اند، البته نه به عنوان مدعی؛ اما قطعا به عنوان تیمی که زخمی عمیق بر پیکره حریف خواهد گذاشت.

هر جا که کونته روی نیمکت تیمی حضور داشته است؛ آن تیم در رقابت‌های اروپایی جایی نداشته است. تاتنهام نیز از این قاعده مستثنا نیست. کونته مربی لیگ است. او همه چم و خم قهرمانی در لیگ را می‌داند؛ اما وقتی پای رقابت‌های اروپایی در میان باشد، تیم کونته حتی مدعی صعود به دور بعد هم نیست.

پخش زنده قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا 2022
پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 16 آبان 1401 / پخش مستقیم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 16  آبان 1401 / پخش آنلاین قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 16 آبان 1401 / ساعت پخش قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 16 آبان 1401 / ساعت شروع قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 16 آبان 1401 / پخش زنده قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا 2022 / پخش زنده قرعه کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا امروز 16 آبان 1401 / پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امروز 16 آبان 1401

 دورتموند  کلوب همه رقبا را به وحشت می‌انداخت؛ اما از آن دورتموند چیزی باقی نمانده است. تنها امید دورتموند در این فصل جود بلینگام است و بر همه پوشیده نیست که با یک گل بهار نمی‌شود.

اینتر  اینزاگی جان سخت این رقابت‌هاست. بدون شک، اینتر مدعی قهرمانی نیست؛ اما مدعیان زیادی را می‌تواند از پای درآورد.

بنفیکا در گروهی صدرنشین شد که پاری سن ژرمن و یوونتوس حضور داشتند. همین امر نشان می‌دهد، نباید از این تیم پرتغالی غافل شد. آنها هنوز شکست نخورده‌اند.

چلسی پاتر هنوز فلسفه‌ای ندارد. یک روز آفتابی و روز دیگر بارانی هستند؛ درست مانند هوای لندن.

ناپولی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. تا قبل از حضور در آنفیلد، یاران اسپالتی طعم شکست را نچشیده بودند؛ حتی کمتر کسی تصور می‌کرد این تیم شکست هم می‌خورد؛ با این حال، کلوب پاشنه آشیل ناپولی را به همه نشان داد.

لیورپول بحران زده کلوب در این فصل لیگ قهرمانان اروپا فوق العاده ظاهر شد. تنها بابرن مونیخ از آنها امتیاز بیشتری کسب کرده است. به طور واضح، کلوب برای لیگ جزیره نمیجنگد. و الا محمد صلاح به جای آقای گلی در لیگ قهرمانان باید آقای گل لیگ جزیره می‌بود.

پاری سن ژرمن مصداق بارز تیمی است که به ما یادآوری می‌کند، همه پول‌های جهان هم برای خوشبختی کافی نیست. آنها این فصل هم شکننده هستند، بنفیکا راه توقف این تیم را به همه نشان داد. آنها در هر دو بازی رفت و برگشت از پاریسی‌ها امتیاز گرفتند.

رئال مادرید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی کار سختی را در پیش رو دارد. آنها مقابل لایپزیش حرف زیادی برای گفتن نداشتند؛ اما آنجلوتی نشان داده، علاقه‌ای به اعداد و ارقام ندارد، او فقط جام را می‌خواهد.

بایرن مونیخ تنها تیمی‌ست که همه 6 بازی خود در مرحله گروهی را با پیروزی پشت سر گذاشت. یاران ناگلزمن، با همه وجود تشنه جام هستند.

منچستر سیتی گواردیولا هر فصل مهاجم جدیدی به تیمش اضافه می‌کند. صید این فصل ارلینگ هالند است؛ اما بازی با لیورپول در لیگ جزیره نشان داد؛ آنها مهاجم نمی‌خواهند، بلکه مدافع می‌خواهند. بی‌شک خط دفاع پاشنه آشیل تیم پپ است.

با این توضیح مختصر، تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم را شناختید. حال فقط کافی است برای دیدن پخش زنده قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا 2022 امروز 16 آبان 1401 بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امروز 16 آبان 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر