;
coinex

برنامه RegiStar سامسونگ معرفی شد؛ شخصی‌سازی رابط کاربری و فعالسازی قابلیت Back Tap برای گوشی‌های سامسونگ

برنامه RegiStar سامسونگ که اخیراً منتشر شده، به شما امکان می‌دهد که از طریق دکمه پاور از Google Assistant استفاده کرده و همچنین منوی تنظیمات را سفارشی کنید.

سامسونگ یک نمونه اپلیکیشن مفید دیگر را منتشر کرده است، برنامه RegiStar سامسونگ از طریق گلکسی استور برای دانلود در دسترس است و البته برای استفاده از آن باید اپلیکیشن Good Lock را نصب کنید. این برنامه جدید به شما امکان فعالسازی قابلیت‌ Back Taps، شخصی‌سازی دکمه روشن و خاموش، طرح‌بندی جستجو و تاریخچه آن در قالب سفارشی‌سازی کلید پاور را می‌دهد.

بیشتر بخوانید:‌ قابلیت Dropship توسط سامسونگ منتشر شد؛ ابزاری برای اشتراک‌گذاری فایل بین پلتفرم‌های مختلف

معرفی برنامه RegiStar سامسونگ

برنامه RegiStar به شما این امکان را می‌دهد که صفحه اصلی برنامه تنظیمات را در گوشی هوشمند یا تبلت گلکسی خود سفارشی و سازماندهی کنید. این به این معنی است که می‌توانید مواردی را اضافه یا حذف کنید و ترتیب آن‌ها را دوباره سازماندهی کنید. همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که نام کامل یا نام مستعار خود را نمایش دهید. حتی می‌توانید آدرس ایمیل خود را در صفحه اصلی برنامه تنظیمات پنهان کنید.

برنامه RegiStar سامسونگ برنامه RegiStar سامسونگ

این برنامه جدید 30 مگابایتی با اپلیکیشن Good Lock همچنین به شما امکان می‌دهد که نتایج جستجو را سفارشی کنید و پیشنهادات با برچسب مرتبط را پنهان کنید. همچنین می‌توانید عملکردهای دو ضربه و سه ضربه را فعال و سفارشی کنید. برای مثال، می‌توانید دو بار ضربه را برای باز کردن برنامه دوربین و سه ضربه را برای گرفتن اسکرین شات تنظیم کنید.

برنامه RegiStar سامسونگ برنامه RegiStar سامسونگ

با استفاده از RegiStar، می‌توانید نحوه عملکرد فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور را تنظیم کنید. بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند گلکسی مایل بودند بتوانند با فشردن و نگه داشتن دکمه پاور، دستیار گوگل را باز کنند. اکنون می‌توانند این کار را با برنامه RegiStar انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت‌های برنامه RegiStar سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر