;
coinex

تلاش تنها عامل موفقیت من در کسب و کارم بود

زمانی که من تصمیم به تجارت انواع سنگ فیروزه عجمی، تار عنکبوتی و فیروزه مرده گرفتم تنها عامل موفقیت من تلاش بی وقفه بود. زمینه ای که من در آن شروع به فعالیت کردم بسیار پرسود بود، از این رو به درآمد میلیاردی رسیدم.

سنگ فیروزه مرده

در کارخانه سنگ فیروزه مرده اصل انواع مختلف سنگ فیروزه در ابعاد مختلف تولید می شود سنگ فیروزه دارای خاصیت ضد التهاب می باشد به گونه ای که دردهایی همچون روماتیسم و غیره را درمان می کند. همچنین سیستم ایمنی شما را تقویت کرده و به بدن شما کمک می کند مواد مغذی را بهتر جذب کند، استرس شما را کاهش و نوسانات خلق شما را بهبود می بخشد و احساس شادی به شما منتقل می کند. سنگ فیروزه به شما قدرت، شجاعت داده و آرامش را به ارمغان می آورد همچنین این سنگ انرژیهای منفی فشار مالی را از شما دور می کند اگر روحیه تان تضعیف شده است می توانید از فیروزه استفاده کنید و آرامش ار دست رفته خود را بازگردانید. فیروزه از طرف پادشاهان به سلاطین مختلف داده می شده است، در کشور ایتالیا سنگ فیروزه گران قیمت ترین جواهر است، امروزه از سنگ فیروزه در تولید انواع جواهرات مانند دستبند، گردنبند و انگشتر استفاده می شود. از ویژگی های سنگ فیروزه مرغوب می توان گفت که این نوع سنگ دارای رنگ آبی و درجه سختی بالا می باشد اما اگر در سنگ فیروز رنگ سبز وجود داشته باشد و رنگ آن پریده باشد و در آن ناخالصی موجود باشد کیفیت سنگ فیروزه پایین می آید.

تلاش تنها عامل موفقیت من در کسب و کارم بود

سنگ فیروزه عجمی

همه ما می دانیم که سنگ فیروزه عجمی از بالاترین کیفیت برخوردار است و این شهرت سنگ های قیمتی فیروزه نیشابور باعث شده تا عده ای افراد سودجو سنگ فیروزه ای که از دیگر معادن استخراج شده است را به جای سنگ فیروزه نیشابور جا بزنند و آن را به قیمت بالاتری بفروشند. لذا حتما باید سنگ فیروزه نیشابور را از فروشگاه های معتبر خریداری کنیم و پس از خرید سنگ فیروزه حتما باید در نگهداری بسیار دقت کنیم هر چند که سنگ فیروزه از سختی نسبتا خوبی برخوردار است اما نباید در هنگام انجام کار های سنگین از سنگ فیروزه استفاده کنیم.

چون ممکن است به نگین ارزشمند آسیب برسد. همین طور که می دانید سنگ فیروزه نیشابور سنگی بسیار حساس می باشد و در نباید در معرض رطوبت شدید قرار بگیرد و همچنین چربی پوست و مواد آرایشی و بهداشتی باعث تغییر رنگ فیروزه می شود همچنین نباید فیروزه در معرض طولانی مدت نور شدید آفتاب و حرارت قرار بگیرد.

تلاش تنها عامل موفقیت من در کسب و کارم بود

سنگ فیروزه تار عنکبوتی

فیروزه دارای خواص و مزایای زیادی می باشد که بسیاری از آنها برای انسان شگفت آور می باشد، سنگ فیروزه تار عنکبوتی دارای انرژی آرامش بخش می باشد و افرادی که در زندگی احساس شکست می کنند و یا نیاز به مراقبه دارند، می توانند از آن استفاده کنند، سنگ فیروزه قادر است که زمین و آسمان را به یکدیگر اتصال بدهد و انسان را به یک دنیای روحانی نزدیک کند.

بسیاری از افراد در خانه های خود از فنگ شویی استفاده می کنند و به همین دلیل سنگ فیروزه را خریداری می کنند و آن را در مکانهای مختلفی از خانه خود قرار می دهند، سنگ فیروزه می تواند عنصر چوب را در خانه فعال کند و همچنین چاکرای گلو را باز کند و در بهبود ارتباطات افراد تاثیر بگذارد، این سنگ قادر است تمام چاکراهای بدن را همتراز کند و بههمین دلیل افراد برای درمان بیماریهای مختلف از آن استفاده می کنند، با استفاده از سنگ فیروزه شما میتوانید عشق و بخشش را تجربه نماید و از آن لذت ببرد.

سنگ فیروزه می تواند احساسات شما را متوازن می کند و به شما کمک می کند تا زندگی آرام تر و راحت تر را داشته باشد  و تمام انرژیهای منفی را از شما دور می کند، اگر مشکلاتی در خواب خود دارید می توانید در اتاق خواب خود سنگ فیروزه قرار دهید و برای این کار یک کاسه کوچک را انتخاب کنید و آن سنگ فیروزه را درون آن قرار دهید و در کنار تخت خواب خود بگذارید شما همچنین می توانید یک سنگ کوچک فیروزه را در زیر بالش خود قرار دهید تا شبها با آرامش بیشتری به خواب بروید.

تلاش تنها عامل موفقیت من در کسب و کارم بود

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر