;
coinex

مدیر اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها معرفی شد

زارع‌پور که یکی از پرکارترین وزاری این روزهاست، عباسی شاهکوه را به عنوان مدیر اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها برگزید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطاعات با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات و توسعه آن گفت: «فناوری اطلاعات، زیرساخت توسعه کشور است و اگر این بخش تقویت شود بستر پیشرفت نیز فراهم می شود.»

بیشتر بخوانید: دفاع عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از اینترنت طبقاتی ؛ آشفتگی فضای مجازی باید کنترل شود!

مدیر اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها

زارع‌پور با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما و نمایندگان مجلس فراهم کردن اینترنت در روستاها است گفت: « در جلساتی که به صورت هفتگی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی داریم، یکی از مهمترین دغدغه‌ها داشتن اینترنت در روستاهاست و داشتن شبکه باکیفیت به خواسته اول روستاییان تبدیل شده است.» زارع‌پور با بیان اینکه فناوری اطلاعات زیرساخت توسعه کشور است گفت:

«در حال حاضر همه سازمانها به سمت الکترونیکی شدن پیش می‌روند و این سازمان‌ها و مردم از وزارت ارتباطات می‌خواهند که زیرساخت پرسرعت و باکیفیت در اختیار آنها قرار دهیم.»

در این جلسه سید محمدامین آقامیری به عنوان معاون وزیر و رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انتخاب شد. همچنین عباسی شاهکوه نیز به عنوان مشاور وزیر، مجری و مدیر اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها منصوب شد تا شکلی بهتر به این پروژه ببخشد و با سرعت بیشتری در سراسر کشور اجرا شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتخاب مدیر اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر