;
coinex

نمایشگر جدید ال جی مانند پارچه نرم و منعطف است!

ال جی انقلابی دیگر در تکنولوژی پدید می‌آورد. نمایشگر جدید ال جی ، دارای ساختاری منعطف و کشنده خواهد بود و ابعاد آن تا 20 درصد افزایش می‌یابد.

خبرها حاکی از آن است که ال‌ جی دیسپلی صفحه نمایش جدیدی را می‌سازد. مختصات نمایشگر جدید ال جی تا 20 درصد نسبت به ابعاد اصلی خود گسترش می‌یابد و از ابعاد 12 اینچ تا 14 اینچ می‌رسد. ال جی همچنین اعلام کرده که نمایشگر جدیدش تمام رنگی و با وضوح 100 پیکسل بر هر اینچ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: لپ تاپ مفهومی لنوو با نمایشگر رول‌شونده [+ویدیو]

نمایشگر جدید ال جی قابل گسترش است!

نمایشگرهای آزاد یا نمایشگرهای قابل گسترش قابلیت‌هایی مانند کشیده‌شدن، تاشدن و حتی چرخش را در خود دارند. به نظر می‌رسد این قابلیت قدمی مهم در راستای تکامل جدید نمایشگرها باشد.

محصولاتی که پیش از این توسط سامسونگ و ال‌جی تولید شدند از قابلیت‌های چرخش برخوردار بودند. ال جی این فرآیند تولید را تا 2024 به پایان خواهد رساند. رسانه‌های تکنولوژی مانند ZDnet اعلام کردند که نمایشگر جدید ال‌ جی دیسپلی، از زیرلایه‌ی مواد سیلیکونی ویژه که در لنزهای تماسی به کار می‌رود، بهره می‌برد.

نمایشگر جدید ال جی

ال جی اعلام کرده که زیرلایه‌ی مواد سیلیکونی سبب می‌شود انعطاف‌پذیری صفحه‌نمایش به‌میزان درخورتوجهی افزایش یابد. علاوه بر این، ال جی در محصول جدید خود از LEDهایی با ابعاد 40 میکرومتر به‌عنوان منبع نور استفاده می‌کند. این LED سبب وضوح بیشتر در گسترش ابعاد خواهد شد.

در نمایشگر ال جی مدارهای زیرین نیز به‌جای این‌که به‌شکل خطوط مستقیم باشند، به‌شکل فنر طراحی شده‌اند. این تغییر سبب مقاومت محصول در برابر خم‌شدن و تاشدن خواهد بود. طبق گفته ال جی، این محصول می‌تواند در مواردی با سطوح ناهموار مانند مبلمان، لباس یونیفورم‌های ویژه‌ و به‌منظور اشتراک‌گذاری لحظه‌ای اطلاعات و محصولات مصرفی دیگر نصب و استفاده شود. علاوه بر این در مورد نمایشگر جدید ال جی گفته می‌شود که می‌توان در برخی نواحی آن، برحستگی‌هایی به عنوان دکمه ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نمایشگر جدید ال جی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر